Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanotte anopista, joka joka paikassa sanooMatin auto, Matin robotti- imuri, hääpäivä ja hääkuva Matti on niin komea.

Vierailija
08.05.2022 |

Vaikka olemme ostaneet miehen kanssa yhdessä auton, joka on molempien nimissä. Robotti-imuri on häälahjarahoilla maksettu. ja olemme yhdessä kuvassa, jolloin minut sivuutetaan täysin, kun omaa poikaa vaan kehutaan. Mitä mieltä tällaisesta anopista?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuimmekin Matin asunnossa vaikka se oli minun isänperinnölläni ostettu. Inhottavaa ja alentavaa.

Vierailija
2/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska anoppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin lähettää minulle terveisiä puhelussa poikansa kanssa ja yrittää muuten olla mukana meidän elämässä. Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin?

Vierailija
4/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun mammapalstalla ulvotaan, että ei voi puhua meidän mökistä, vaikka olisi yhdessä ostettu.

Vierailija
5/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on varmasti muistanut äitiään äitienpäivänä.

Vierailija
6/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi anopille.

Vierailija
7/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Matin, on myös Maijan. Ehkei anoppi koe että sitä tarvitsisi erikseen mainita.

Vierailija
8/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennys otsikkoon; anoppi kehuu omaa poikaansa, kun minäkin olen kuvassa. Sanoo meidän kodin yhteistä robotti- imuria Matin robotti- imuri tai yhteistä autoa Matin auto. Ja olemme yhdessä videokuvassa anopille, jolloin hän sanoo: onpa siellä komea mies kuvassa. Sama kävi hääkuvan kanssa, että kehui poikaansa komeaksi, minusta ei sanonut mitään. Oma äitini kehuu meitä pariskuntana ja yhdessä eikä pidä yhteistä omaisuutta minun omaisuutenani.

Vierailija
9/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustautuva anoppi. Vähän niin kuin meillä. Onhan se Matti saanut toisen kupin kahvia? Onhan sillä Matilla kaikki ok, kun ei vastannut minun tekstiviestiin. Ai se oli palaverissa? Jaa, ehdin jo säikähtää, kun en puoleen tuntiin saanut vastausta.

Vierailija
10/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo Matti jopa laajentaa yrityksensä toimintaa. On siis minun sukuni perheyritys jo kolmannessa polvessa.

Tuollaisesta anopista sanon että mitä vähemmän näemme ja kuulemme, sen parempi.

Vierailija
11/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, jos lähisukulaista sanotaan komeaksi/kauniiksi. Hyi olkoon.

Vierailija
12/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ihailee varmaan poikaa. Ehkä hänen pitää antaa hokea Mattia ja tulee sillä tyytyväiseksi, onnelliseksi. Ehkä vanhempasi tai mies huomioi sinut. Maailmassa on monenlaisia ihmisiä ja junia.

Vierailija
13/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että miten yhdellä autolla voi olla kaksi omistajaa. Muistaakseni Trafi hyväksyy vain yhden. Ihan vakuutusten takia, ei voi kikkailla bonuksilla.

Vierailija
14/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas juhlapäivänä äitienpäivänä joku anoppi kysely palstalla. Johan niitä on luettu koko Joulu,

Pääsiäinen ja Vappu.

Vierailija
15/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin anteeksi anopille.

Ei voi antaa anteeksi anopille, koska sitä anteeksiantoa ei ole pyydetty. Eikä anoppi koe olevansa millään tavalla väärässä. Olen jättänyt narsisti-anopin omiin oloihinsa, en viihdy sen seurassa.

Vierailija
16/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös anoppi piti minua köyhänä ja hänen poikansa siivellä eläjänä monen monta vuotta. Mulla oli oma velaton asunto tavatessamme, myin sen kun muutettiin yhteen ja maksoin niillä rahoilla ison osan yhteisestä asunnostamme. Silti asunto oli anopin mielestä poikansa. Minä olen maksanut kaikki meidän autot ja luonnollisesti anoppi on pitänyt niitä "Mikon" autoina.

Vasta yli kummenen avioliittovuoden jälkeen anoppia on ylipäätään alkanut kiinnostaa mitä teen työkseni ja on jotenkin yllättynyt siitä että olen työpaikkani johtoryhmässä ja saan varsin hyvää palkkaa. Ei ole aikaisemmin edes kysynyt mitä teen työkseni kun on luullut että poikansa elättää meidät. Hänkin toki on hyväpalkkaisessa työssä päällikkötasolla. Anoppi itse oli koko työuransa ajan kaupan kassa, joten ei voi kai käsittää että nainenkin voi tienata.

Eli voi ap:llakin mennä vuosia ennenkuin anopille valkenee totuus.

Vierailija
17/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedosta se että anoppisi on aika yksinkertainen ihminen. Ehkä oman huvittelun kannalta lähtisin leikkiin mukaan. Kehuisimme Mattia kilpaa.

Vierailija
18/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihana sama:Matin auto, TV, talo jne. Kirsikkana kakun päällä, kun oon vieressä: mitä ruokaa Matti mä sulle tekisin?

Vierailija
19/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Lisäksi luulee, että poikansa maksaa meidän kodik yhteiset asiat, vaikka jokaisen pitäisi ammattiemme perusteella tajuta, että minä tienaan merkittävästi miestä enemmän. Paras oli kuitenkin vierailu synnärille esikoisen ollessa kaksi päivää vanha. Anoppi kauhisteli, kuinka poika näyttää niin väsyneeltä ja kehotti, että lähteä kotiin lepäämään.

Vierailija
20/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämän yhden tavan perusteella voi paljoa päätellä. Riippuu miten muuten käyttäytyy., Jos muuten ystävällinen ja huomioiva niin  ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän