Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä vauvojen rokotuksista? Perusrokotukset siis kyseessä.

Vierailija
08.05.2022 |

Huolestuttaa tuttavaperheen vauvan puolesta. Pitääkö ottaa vai ei? Jos ei ota vauvalle rokotuksia, mitä siitä voi seurata? Huolestuttaa myös joku rokotevaurio...

Kommentit (233)

Vierailija
41/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset avaukset ovat kuin kärpäspaperia rokotevastaisille hörhöille. Totta hel kutissa kannattaa rokotusohjelman mukaiset piikit ottaa! Pitää olla oikeasti täydellinen i d i ootti jos lähtee tuota kyseenalaistamaan, eikä pitäisi yhtä ainoaa lasta olla työntämässä maailmaan. Lisäksi korona- ja influenssarokotteet on erittäin tarpeellista ottaa suositusten mukaisesti.

Ai niin no jos haluaa olla lammas joka tekee niinku käsketään ja rahaa menee rikkaiden pussiin.

Miksi vit ussa mun pitäis joku influ rokote ottaa kerran vuodessa kun en ole IkInÄ ottanut?? Ja en ole sairastunut. Ne ketkä taas ovat sen ottaneet monesti saavat influenssan.

Joku järki pitää mielestäni touhussa olla ja minulle tämä on järkevin ratkaisu. Miksi ottaa jotain sellaista mitä ei tarvitse? Joka vaan lisää kehon kuormitusta?? T. 0 korona piikkiä ottanut

Olet täysin hullu. On vaarallista, että joku saattaa noita sepustuksia jopa uskoa.

Hahaha :D mitä vaarallista siinä on? Ai että olen elossa ilman piikkejä? Taidat vaan olla kateellinen kun itse olet niitä myrkkyjä vetänyt kroppaasi ja porukka saa sydäreitä ja verenvuotoja.

Suomessa on vähintään satoja ihmisiä, joihin sinun vaaralliset puheesi saattavat upota syystä tai toisesta. Ison lukujen todennäköisyyksien ymmärtäminen on ihmisille vaikeaa.

Mitä he sitten tekevät, jos lapsi saa vaikka kurkkumädän tai polio?

Sinä täällä joko trollaat, olet tyhmä uskon sankari, tai pahimmillaan otat vastaan rahaa hybridivaikuttamisesta. Sillä voi olla seurauksena, että tapat ihmisiä. Sen vuoksi olet ihmisenä täysi paskakasa.

Vierailija
42/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette aivopestyjä. Luuletteko tosiaan että maailman rikkain mies Bill gates ihan hyvää hyvyyttään teitä varten näitä rokotusohjelmia kyhäilee. Voi voi.. se on kova paikka kun silmät aukeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset avaukset ovat kuin kärpäspaperia rokotevastaisille hörhöille. Totta hel kutissa kannattaa rokotusohjelman mukaiset piikit ottaa! Pitää olla oikeasti täydellinen i d i ootti jos lähtee tuota kyseenalaistamaan, eikä pitäisi yhtä ainoaa lasta olla työntämässä maailmaan. Lisäksi korona- ja influenssarokotteet on erittäin tarpeellista ottaa suositusten mukaisesti.

Ai niin no jos haluaa olla lammas joka tekee niinku käsketään ja rahaa menee rikkaiden pussiin.

Miksi vit ussa mun pitäis joku influ rokote ottaa kerran vuodessa kun en ole IkInÄ ottanut?? Ja en ole sairastunut. Ne ketkä taas ovat sen ottaneet monesti saavat influenssan.

Joku järki pitää mielestäni touhussa olla ja minulle tämä on järkevin ratkaisu. Miksi ottaa jotain sellaista mitä ei tarvitse? Joka vaan lisää kehon kuormitusta?? T. 0 korona piikkiä ottanut

Olet täysin hullu. On vaarallista, että joku saattaa noita sepustuksia jopa uskoa.

Hahaha :D mitä vaarallista siinä on? Ai että olen elossa ilman piikkejä? Taidat vaan olla kateellinen kun itse olet niitä myrkkyjä vetänyt kroppaasi ja porukka saa sydäreitä ja verenvuotoja.

Suomessa on vähintään satoja ihmisiä, joihin sinun vaaralliset puheesi saattavat upota syystä tai toisesta. Ison lukujen todennäköisyyksien ymmärtäminen on ihmisille vaikeaa.

Sinä täällä joko trollaat, olet tyhmä uskon sankari, tai pahimmillaan otat vastaan rahaa hybridivaikuttamisesta. Sillä voi olla seurauksena, että tapat ihmisiä. Sen vuoksi olet ihmisenä täysi paskakasa.

Huikeaa jos jollekin uppoaa järki puheet tässä aivopestyjen maailmassa

Vierailija
44/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minun suvussani me rokotetut, 70/80-luvuilla syntyneet, olemme ensimmäinen sukupolvi, josta ei ole kuollut kukaan lapsena tautiin, jonka olisi rokotuksen avulla voinut välttää. Esim. isältäni kuoli isosisko 6-vuotiaana kurkkumätään, ja äidiltä vauvasisko johonkin lastentautiin. Nämä tapahtuivat 40-luvulla. Ei siitä vielä niin pitkä aika ole.

Vierailija
45/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette aivopestyjä. Luuletteko tosiaan että maailman rikkain mies Bill gates ihan hyvää hyvyyttään teitä varten näitä rokotusohjelmia kyhäilee. Voi voi.. se on kova paikka kun silmät aukeaa.

Bill Gates -argumentaatio paljastaa sinut trolliksi.

Mieti nyt kuitenkin. Palstaa seuraa ihmisiä, jotka eivät erota paksuakaan valetta todesta. Trollailet oikeasti vaarallisella asialla.

Vierailija
46/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halunnut ihan pienelle ottaa turhia rokotuksia. Ja melkeinpä ne kaikki tuntui turhilta. Ripari-iässä tuli ensimmäinen rokote (dT) ja sitten täysi-ikäisenä lapsi on ottanut jotain muita, en edes tiedä mitä kaikkia. Sikarokkorokotetta ei halunnut myöskään, eikä sitä HPV-rokotetta. Näiden kohdalla oli jo sen ikäinen, että sai päättää itse (12+). 

Ei ole tainnut kukaan muukaan ottaa sikarokkorokotetta 🐷

Vierailija
47/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bill Gates -argumentaatio paljastaa sinut trolliksi.

Mieti nyt kuitenkin. Palstaa seuraa ihmisiä, jotka eivät erota paksuakaan valetta todesta. Trollailet oikeasti vaarallisella asialla.

Minä mikään trolli ole. Katsele itse Billin videoita joissa puhuu rokottamisesta hullun kiilto silmissä. Sairas mies.

Vierailija
48/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyse normaaleista rokotuksista lapsille,ei korona-tai influenssarokotuksista.

Vierailija
49/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla näyttää olevan vakavia ongelmia itsesi kanssa.

Eri

Vierailija
50/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Gatesia kun olen lapsena rokotukset saanut,olen 64 v.

Vierailija
51/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen rokotukset on erittäin jees. Ilman niitä moni vauva kuolisi.

😃😃 juu näinhän se on luoja meidät luonut. Synnyt ja kuolet asap ellei hakata piikkejä suhun 😹 nooot

Lähdetään vaikka siitä liikkeelle, että luoja ei meitä ole luonut.

Vierailija
52/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaiettu totuus, että rokottamattomat ovat oikeasti paljon terveempiä. Mutta siitä kuten mistään muustakaan oikeasta totuudesta ei tässä yhteiskunnassa saa puhua...

Juu, nuoremmilla sukupolvilla Suomessa voi olla aika vääristynyt kuva todellisuudesta, koska meillä lasten terveysasiat on hoidettu niin hyvin. Kuvitellaan että asiat ovat luonnostaan näin, kun ei tajuta että suomalaislasten hyvä terveys ja monien vakavien sairauksien harvinaisuus maassa johtuvat vuosikymmenten terveystoimista ja kansan uskosta rokotusohjelmaan.

Näin vanhempana ihmisenä olen tuntenut läheisesti kaksi suomalaista ikäluokkani lasta, jotka sairastivat polion ja joiden jalat halvaantuivat pahasti. Muistan vielä nätin pikkutytön, jonka kanssa leikin mummilassa lapsena: hänelle piti asentaa jalkoihin sellaiset hirveät metallihäkkyrät. Toinen polion takia halvaantunut oli opiskelukaverini, joka on koko elämänsä kulkenut keppien avulla. Myös oma aviomieheni (ulkomaalainen) sairasti polion lapsena, onneksi lievänä, mutta hän vielä aikuisena Suomessa fysioterapiaa. Koska Suomessa polio on rokotuksten takia niin harvinainen sairaus, nuoret lääkärit ja fyssarit eivät olleet koskaan ennen miestäni hoitaneet poliotapauksia.

Kannattaa katsella netistä kuvia siitä minkälaisia vaurioita polio lapsille aiheuttaa ja sitten miettiä haluaako riskeerata oman lapsensa osalta.

Ja polio on siis vain yksi ainut noista vakavista sairauksista, joita varten rokotus on olemassa.

Vierailija
53/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaiettu totuus, että rokottamattomat ovat oikeasti paljon terveempiä. Mutta siitä kuten mistään muustakaan oikeasta totuudesta ei tässä yhteiskunnassa saa puhua...

On vaiettu totuus, että sinä olet aivan helevetin tyhmä ihminen, jos tuollaista paskakasaa voi ihmiseksi edes sanoa.

Järkyttävää puhetta ja nimittelyä sinulta. Kirjoittaja ei kironnut tai haukkunut viestillään ketään, mutta silti kutsut häntä paskakasaksi ja helvetin tyhmäksi jos edes ihmiseksi. Miksi olet niin aggressiivinen? Missä on sivistynyt keskustelukulttuuri, jossa kaikkien äänet saavat kuulua vaikkei niistä jokainen henkilökohtaisesti välittäisikään? Inhoan nykyaikana juuri tätä hyökkäävyyttä ja pakonomaista tasapäistämistä asiassa kuin asiassa. -Ohis

Vierailija
54/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaiettu totuus, että sinä olet aivan helevetin tyhmä ihminen, jos tuollaista paskakasaa voi ihmiseksi edes sanoa.

Järkyttävää puhetta ja nimittelyä sinulta. Kirjoittaja ei kironnut tai haukkunut viestillään ketään, mutta silti kutsut häntä paskakasaksi ja helvetin tyhmäksi jos edes ihmiseksi. Miksi olet niin aggressiivinen? Missä on sivistynyt keskustelukulttuuri, jossa kaikkien äänet saavat kuulua vaikkei niistä jokainen henkilökohtaisesti välittäisikään? Inhoan nykyaikana juuri tätä hyökkäävyyttä ja pakonomaista tasapäistämistä asiassa kuin asiassa. -Ohis

Koska hän ihan aidosti on sitä, paskakasa. Ei paskakasojen kanssa tarvitse keskustella samasta trolliaiheesta päivästä ja viikosta toiseen. Tämä koko asian paskantonginta on kuin koulukirjaesimerkki trollailusta ja epävarmuuden kylvämisestä selvästä asiasta. Tuttavaperheen puolesta, joopa joo...

Vierailija
55/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Kuinka kauan Bill Gates on laatinut Suomen rokotusohjelmia?

Oliko jo 60-luvulla niitä tekemässä?

Vai aloittiko vasta 80-luvulla?

Mikä saa sinut kuvittelemaan että rokotteet olisivat Bill Gatesin keksintöä? Tiedätkö sinä edes milloin rokotteet on keksitty?

Vierailija
56/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihminen vaarantaa muiden ihmisten terveyden valheillaan. Onko hän sinun idolisi kun noin kovasti puolustelet?

Vierailija
57/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että modet saa poistettua asiallisetkin ketjut joskus sekunneissa, mutta tämä vain on. :/

Vierailija
58/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän ihan aidosti on sitä, paskakasa. Ei paskakasojen kanssa tarvitse keskustella samasta trolliaiheesta päivästä ja viikosta toiseen. Tämä koko asian paskantonginta on kuin koulukirjaesimerkki trollailusta ja epävarmuuden kylvämisestä selvästä asiasta. Tuttavaperheen puolesta, joopa joo...

Jos asia olisi selvä, et olisi noin agressiivinen ja hyökkäävä. Eli tiedät itsekin ettei asia ole mitenkään selvä.

Vierailija
59/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan täysin turhiahan ne ovat ja joissain tapauksissa sairastuttavat. Tästäkin asiasta voisi viimein puhua ihan oikeasti.

Vierailija
60/233 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen rokotukset on erittäin jees. Ilman niitä moni vauva kuolisi.

😃😃 juu näinhän se on luoja meidät luonut. Synnyt ja kuolet asap ellei hakata piikkejä suhun 😹 nooot

Niin, ennen vanhaan kun elettiin "luonnollisina" niin vähintään joka kymmenes lapsi kuoli alle 1-vuotiaana. Siksi äidit lauloivat kuolemasta lapsille kehtolauluissa. Halutaanko tämä aikakausi takaisin?