Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte miehen joka ei saa naista?

Vierailija
08.05.2022 |

Itse en saa naista ja se jotenkin hävettää muiden seurassa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin pidin heitä ujoina, mutta kokemus on osoittanut, että vika on aina heissä itsessään. Mielenterveysongelmia, huonoja käytöstapoja, sovinismia, seksuaalisia perversioita, epähygieenisyyttä, laiskuutta (kämppä siivoton tai loisii ilman koulutusta), päihteiden käyttöä, valehtelua jopa pikkuasioista, pelkästään p-un perässä tai etsii naista perinteiseen naisen rooliin jossa hänen oma elämänsä ei muuttuisi muuten kuin että saa ilmaista seksiä.

mitä sovinismi? aika laaja käsite meinaan...

mikä on perinteisen naisen rooli?

82/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset pitäisi tappaa saunan taa, vasemmalle siitä kasasta, johon on tapettu palstalla provoilevat idioottilapsukaiset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis kirjoitti:

Sellaiset pitäisi tappaa saunan taa, vasemmalle siitä kasasta, johon on tapettu palstalla provoilevat idioottilapsukaiset..

Onko paha olo? Haluatko virtuaalihalin?

Vierailija
84/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmiset tietää, ettei joku saa naista?

Miksi ihmiset ajattelisivat toisen ihmisen naisensaantia?

Jos nyt kuitenkin ajattelee, niin mitä sitten? 

Meinaatko, että et saa naista, koska naiset ajattelee, että tuossa on jotain vikaa kun ei ole tähänkään mennessä saanut naista? Näin jos ajattelet, niin kerron ihan mielelläni, että kyllä sitä naista ahdistaa sinussa aivan joku muu asia kun se, että et ole hieronut värkkejä yhteen jonkun kanssa yhtä ahkerasti kun miehet keskimäärin. Keskity vaikka löytämään se syy ja tekemään sille jotain sen sijaan, että märehdit jotain näin turhanpäiväistä.

Vierailija
85/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin häpeän sitä, kun olen sinkku. M27

Tee jotain sellaista että voit kunnioittaa itseäsi isosti. Minulla on eräs tuttu joka oli juuri sellainen itseään häpeävä ja rumahko mitään puhumaton mies. Sitten hän meni mukaan erääseen vaativaan toimintaan ja muutama vuosi myöhemmin hän oli kuin toinen mies. En ole koronan takia häneen törmännyt pariin vuoteen, joten en tiedä onko itsekunnioitus realisoitunut parisuhteeksi ja onko sillä edes hänelle väliä, mutta en yhtään ihmettelisi vaikka kumppani olisi löytynyt. Hän oli ihan toisella tasolla kun kunnioitti itse itseään.

Ja pointti vielä on se, että kun mies hyväksyy itse itsensä ja on selvästi ylpeä tekemisistään, niin ei kukaan jaksa hänen naisettomuuttaan säälitellä. Ihan oikeasti sua arvostetaan tässä maailmassa niin paljon kuin itse arvostat itseäsi.

"Ihan oikeasti sua arvostetaan tässä maailmassa niin paljon kuin itse arvostat itseäsi." Höpöhöpö feelgood liibalaabaa.

Defenssihimmeli pyörii vimmatusti ettei tarttis ikinä tehdä mitään. Maailmasta löytyy pilvin pimein naimattomaksi jääneitä ihmisiä jotka on jättäneet maailmaan jäljen eikä kukaan vatvoa heidän parisuhdestatustaan.

Vierailija
86/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen myötätuntoisesti, nykyään epäluuloisesti. Sen jälkeen kun olen täällä nähnyt mitä konepellin alta löytyy.

Palstan sekopäät eivät muodosta kovin suurta osaa edes sinkkumiehistä. He ovat palstalla varsin aktiivisia ja jaksavat inttää ketjussa kuin ketjussa viikosta toiseen, mutta heidän viestinsä saavat niin vähän yläpeukkuja, että heitä saattaa olla hyvinkin vähän.