Miten suhtaudutte miehen joka ei saa naista?
Itse en saa naista ja se jotenkin hävettää muiden seurassa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nykyään todella monilla on ongelmana se ettei tapaa ihmisiä tarpeeksi. Lisäksi on liikaa paineita löytää kumppani.
Lähes kaikki tuntemani sinkut, niin miehet kuin naiset, ovat kaikki hyviä tyyppejä. Osalla ongelmana ujous ja suurimmalla osalla se ettei tapaa ihmisiä. Myös epävarmuus hankaloittaa suhteen löytymistä. Ap:lle suosittelen ennen kaikkea oman itsevarmuuden kehittämistä ja keskittymällä tekemään elämästään onnellista vaikkapa harrastuksilla. Ulkonäkö loppujen lopuksi on toissijainen seikka, kunhan hygienia on kunnossa.Vaikka täällä vauvapalstalla on ties mitä öyhöttäjiä niin uskon että suurin osa sinkuista pariutuisi jos vain kohtaisivat oikeanlaisen ihmisen.
mulla on aina ollut sellainen ongelma että tiedän mitä haluan. naiset on selvästi tykännyt määrätietoisuudesta kun minulla on: "tulen ja otan mentaliteetti".
MUTTA! haluan avioliiton ja lapsia ja lapsen lapsia. ylä-asteella kun vastakkainen sukupuoli alkoi osoittamaan kiinnostusta he eivät kuitenkaan halunneet samoja asioita vaan ainoastaan seksiä. myöhemmin olen huomannut että he jotka haluaa samoja asioita ovat jo kokeneet nuo asiat eli on toisen miehen lapset mukana.
siksi olen siirtänyt katseen ulkomaille.
m30
Toivotaan että tärppää. Se taas jos heiluttaisit ulkomaakorttia näpäyttääksesi palstanaisia olisi täydellistä aikasi tuhlausta. Ärsyttääkö se? Kyllä. Miksi? Siksi että joku on niin iii d ijot että kuvittelee että kukaan oikeesti välittää kukkasen vertaa.
hän tulee heinäkuussa käymään ja menemme kihloihin. syksyllä muutto espanjaan. en ymmärrä mitä selität ulkomaankorteista jne.
m30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se selvää että jos mies on naisseurassa niin muut naiset ajattelee että okei toi on sosiaalisesti taitava ja naisten mielestö hyvää seuraa oleva mies. Missä teidän miesten kuuluisa looginen ajattelu on kun sillä ei ikinä tunnu olevan käyttöä. Vs mies joka on yksin baarissa. Mikä todennäköisemmin viittaa siihen skenaarioon ettei löydy kavereita tai mies on joku saalistava fcckboy.
sen kuuluisa logiikka ei selitä miksi naiset haluaa varatun miehen ja luoda sitä kautta tuhoa?
Hyvin harvat naiset haluaa varatun miehen. Ei juuri kukaan. Pieni joukko ajautuu siihen tilanteeseen tahtomattaan ja sitäkin pienempi luonnevikaisten joukko hakeutuu aktiivisesti.
"Onhan se selvää että jos mies on naisseurassa niin muut naiset ajattelee että okei toi on sosiaalisesti taitava ja naisten mielestö hyvää seuraa oleva mies."
Niin :D. Tarkoitin tietysti sitä tilannetta missä mies on sinkku ja liikkuu syystä tai toisesta naisseurassa. Ja kyllä, on pimeitä naisia jotka yrittää toisen miestä tämän naisen silmien edessä. Järkikin jo sanoo että tällaisella naisella ei ole kaikki muumit laaksossa ja kannattaa pysyä kaukana. Tavalliset mieleltään terveet naiset ei tuota tee tietenkään. Ja se taas jos naiset luo kaihoisia katseita varattuun mieheen EI tarkoita sitä että ovat heti valmiita lähtemään toiseksi naiseksi. Itse asiassa jos mies sitä ehdottaa, kaihoisat katseet loppuu.
ei sinkku mies liiku naisseurassa :D yhtä fantasiaa kuin se että peräkammarin poika tapaa elämänsä naisen koti ovella kun tuo pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nykyään todella monilla on ongelmana se ettei tapaa ihmisiä tarpeeksi. Lisäksi on liikaa paineita löytää kumppani.
Lähes kaikki tuntemani sinkut, niin miehet kuin naiset, ovat kaikki hyviä tyyppejä. Osalla ongelmana ujous ja suurimmalla osalla se ettei tapaa ihmisiä. Myös epävarmuus hankaloittaa suhteen löytymistä. Ap:lle suosittelen ennen kaikkea oman itsevarmuuden kehittämistä ja keskittymällä tekemään elämästään onnellista vaikkapa harrastuksilla. Ulkonäkö loppujen lopuksi on toissijainen seikka, kunhan hygienia on kunnossa.Vaikka täällä vauvapalstalla on ties mitä öyhöttäjiä niin uskon että suurin osa sinkuista pariutuisi jos vain kohtaisivat oikeanlaisen ihmisen.
mulla on aina ollut sellainen ongelma että tiedän mitä haluan. naiset on selvästi tykännyt määrätietoisuudesta kun minulla on: "tulen ja otan mentaliteetti".
MUTTA! haluan avioliiton ja lapsia ja lapsen lapsia. ylä-asteella kun vastakkainen sukupuoli alkoi osoittamaan kiinnostusta he eivät kuitenkaan halunneet samoja asioita vaan ainoastaan seksiä. myöhemmin olen huomannut että he jotka haluaa samoja asioita ovat jo kokeneet nuo asiat eli on toisen miehen lapset mukana.
siksi olen siirtänyt katseen ulkomaille.
m30
Toivotaan että tärppää. Se taas jos heiluttaisit ulkomaakorttia näpäyttääksesi palstanaisia olisi täydellistä aikasi tuhlausta. Ärsyttääkö se? Kyllä. Miksi? Siksi että joku on niin iii d ijot että kuvittelee että kukaan oikeesti välittää kukkasen vertaa.
hän tulee heinäkuussa käymään ja menemme kihloihin. syksyllä muutto espanjaan. en ymmärrä mitä selität ulkomaankorteista jne.
m30
Oho, olet ensimmäinen tällä palstalla näkemäni jolla ei ole jäänyt tyhjänpäiväiseksi suunsoitoksi. Onnea teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se selvää että jos mies on naisseurassa niin muut naiset ajattelee että okei toi on sosiaalisesti taitava ja naisten mielestö hyvää seuraa oleva mies. Missä teidän miesten kuuluisa looginen ajattelu on kun sillä ei ikinä tunnu olevan käyttöä. Vs mies joka on yksin baarissa. Mikä todennäköisemmin viittaa siihen skenaarioon ettei löydy kavereita tai mies on joku saalistava fcckboy.
sen kuuluisa logiikka ei selitä miksi naiset haluaa varatun miehen ja luoda sitä kautta tuhoa?
Hyvin harvat naiset haluaa varatun miehen. Ei juuri kukaan. Pieni joukko ajautuu siihen tilanteeseen tahtomattaan ja sitäkin pienempi luonnevikaisten joukko hakeutuu aktiivisesti.
"Onhan se selvää että jos mies on naisseurassa niin muut naiset ajattelee että okei toi on sosiaalisesti taitava ja naisten mielestö hyvää seuraa oleva mies."
Niin :D. Tarkoitin tietysti sitä tilannetta missä mies on sinkku ja liikkuu syystä tai toisesta naisseurassa. Ja kyllä, on pimeitä naisia jotka yrittää toisen miestä tämän naisen silmien edessä. Järkikin jo sanoo että tällaisella naisella ei ole kaikki muumit laaksossa ja kannattaa pysyä kaukana. Tavalliset mieleltään terveet naiset ei tuota tee tietenkään. Ja se taas jos naiset luo kaihoisia katseita varattuun mieheen EI tarkoita sitä että ovat heti valmiita lähtemään toiseksi naiseksi. Itse asiassa jos mies sitä ehdottaa, kaihoisat katseet loppuu.
ei sinkku mies liiku naisseurassa :D yhtä fantasiaa kuin se että peräkammarin poika tapaa elämänsä naisen koti ovella kun tuo pizzaa.
Kyllä voi liikkua tyyliin pikkujouluissa, tykyreissuilla, koulutuksissa. Toki nykyään lienee jo harvassa mitkään reissut koronankin takia. Monta kertaa olen ollut tilanteessa jossa ollaan ns kaljalla ja miehiä on naisseurueessa yksi tai muutama (naisvaltainen ala).
Itsekkin häpeän sitä, kun olen sinkku. M27
Ei miehellä tarvitse olla kuin pieni penis, niin sitä alkaa automaattisesti ikään kuin torpedoimaan ja sabotoimaan itseänsä naisten suhteen. Tämä onkin yksi niistä syistä miksi en ole koskaan edes yrittänyt lähestyä naisia (tai nuorempana tyttöjä). On ollut toki liuta muitakin syitä. M29.
Miehelle poikuus on häpeä, kun taas naiselle neitsyys on kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. -. Joskus kiukuttaa toisinaan vain kummeksuttaa kun itse olen onneksseni ja ilokseni onnistunut luomaan ja ylläpitämään vuosia naisten kanssa kaveruuteen ja ystävyyteen edenneitä suhteita vaikka se yksi ja erityinen puuttuu ja on puuttunut rinnaltani. Ja kyllä - Kyllä minä vietän heidän kanssa tosinaan aikaa ihan julkisesti. Joskus paikalla on "vain" yksi heistä toisinaan useampi, kuten kaksi tai kolme . (Esimerkiksi ystäväni ja hänen siskonsa ja kolmantena joku meidän kaikkien yhteinen kaveri).
Mitä tästä on seurannut? - Yleensä ei mitään. Joskus on ilm saattanut herättää epäluuloisuutta, että miten voin olla ja elää vuodesta toiseen sinkkuna ilman, että olisin ainakaan toistaiseksi pariutunut yhdenkään naispuolisen kaverini tai ystäväni kanssa. - No sitä sopii ihmetellä, aiankin yhtä paljon kuin minun niitä kirjoituksia, joissa luullakseni useimmiten nainen kirjoittaa, että kuinka ei kelpaa miehille kuin seksikumppaniksi. Koska itse tunnut kelpaavan melkein kaikkeen muuhun mukaan paitsi en parisuhteeseen tai seksiin mutta jälkimmäien on kyllä osaksi omaakin valintaa. Sillä sen jälkeen kun on käynyt selväksi, että olemme mahd. kaverit tai ajastaan tullut joidenkin kanssa "jopa" ystäviä niin osaa tai oikeammin en halua ajatella häntä (heitä) enemmän tai vähemmän potentiaalisena seksikumppanina. Ehkä tällainen ajatus kertoo että olen jollain tavoin konservatiiko sitten vai vain arka ja herkkä koska seksin harrastamisella ihmisen kanssa, josta on tullut "jo" kaverini tai ystäväni pelkäisin pilaavani erinoamsen tai hyvänkaveruuden tai sen ystävyyteni. - - - En viehäty tai syty myöskään mistään epämääräsisitä säädöistä, joissa joku (tai jotkut) kaveri/ ystävä olsi minulle (ja minä hänelle) "paremman puutteessa" seksipartneri.
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain sellaista että voit kunnioittaa itseäsi isosti. Minulla on eräs tuttu joka oli juuri sellainen itseään häpeävä ja rumahko mitään puhumaton mies. Sitten hän meni mukaan erääseen vaativaan toimintaan ja muutama vuosi myöhemmin hän oli kuin toinen mies. En ole koronan takia häneen törmännyt pariin vuoteen, joten en tiedä onko itsekunnioitus realisoitunut parisuhteeksi ja onko sillä edes hänelle väliä, mutta en yhtään ihmettelisi vaikka kumppani olisi löytynyt. Hän oli ihan toisella tasolla kun kunnioitti itse itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain sellaista että voit kunnioittaa itseäsi isosti. Minulla on eräs tuttu joka oli juuri sellainen itseään häpeävä ja rumahko mitään puhumaton mies. Sitten hän meni mukaan erääseen vaativaan toimintaan ja muutama vuosi myöhemmin hän oli kuin toinen mies. En ole koronan takia häneen törmännyt pariin vuoteen, joten en tiedä onko itsekunnioitus realisoitunut parisuhteeksi ja onko sillä edes hänelle väliä, mutta en yhtään ihmettelisi vaikka kumppani olisi löytynyt. Hän oli ihan toisella tasolla kun kunnioitti itse itseään.
Ja pointti vielä on se, että kun mies hyväksyy itse itsensä ja on selvästi ylpeä tekemisistään, niin ei kukaan jaksa hänen naisettomuuttaan säälitellä. Ihan oikeasti sua arvostetaan tässä maailmassa niin paljon kuin itse arvostat itseäsi.
Olen onnellisesti sinkku koska introverttina en halua ketään Justinaa hääräämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pointti vielä on se, että kun mies hyväksyy itse itsensä ja on selvästi ylpeä tekemisistään, niin ei kukaan jaksa hänen naisettomuuttaan säälitellä. Ihan oikeasti sua arvostetaan tässä maailmassa niin paljon kuin itse arvostat itseäsi.
"Ihan oikeasti sua arvostetaan tässä maailmassa niin paljon kuin itse arvostat itseäsi." Höpöhöpö feelgood liibalaabaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen myötätuntoisesti, nykyään epäluuloisesti. Sen jälkeen kun olen täällä nähnyt mitä konepellin alta löytyy.
Ei sullakaan hissi kovin korkealle nouse jos uskot palstahulluja.
Eikö nyt tilastollisesti pitäisi löytyä tänne juttelemaan edes yksi täyspäinen naiseton mies, joka ei tauotta ja umpitosikkona jankkaa, kitise, ankeuta ja syyttele koko ajan naisia omista puutteistaan? Edes yksi? Kyllä minun arvioksi on vahvasti muodostunut se että oikeat kaverit on jääneet ilman naista. Ikävää tietty heille, en sitä sano. Halu kehittää itseään tuntuu olevan nollissa joten.
Ootko lukenut kaikki ketjut läpi? Eiköhän siellä ole tuollaisiakin miehiä, mutta et ole tainnut kiinnittää huomiota. Itse olen nähnyt tavallisen oloisia miehiä täällä monessakin eri ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen myötätuntoisesti, nykyään epäluuloisesti. Sen jälkeen kun olen täällä nähnyt mitä konepellin alta löytyy.
Eikö nyt tilastollisesti pitäisi löytyä tänne juttelemaan edes yksi täyspäinen naiseton mies, joka ei tauotta ja umpitosikkona jankkaa, kitise, ankeuta ja syyttele koko ajan naisia omista puutteistaan? Edes yksi? Kyllä minun arvioksi on vahvasti muodostunut se että oikeat kaverit on jääneet ilman naista. Ikävää tietty heille, en sitä sano. Halu kehittää itseään tuntuu olevan nollissa joten.
Miksi naiseton mies puhuisi naisettomuudestaan tällä palstalla? Naisettomat miehet puhuvat myös muista aiheista eivätkö tuo naisettomuuttaan esiin jos se ei keskustelun aiheeseen liity.
En jaksa uskoa ettei ne palstan lukuisat kivat ja huumorintajuiset, täyspäiset naisettomat miehet ikinä osu keskustelemaan pariutumisesta. Tilastollisesti aika epäuskottava väite.
Tällaisilla palstoilla pieni vähemmistö kirjoittaa suurimman osan kommenteista. Jos oma identiteetti rakentuu naisettomuuden ympärille niin sitten on vikaa päässä ja aivan varmasti jauhaa av:lla päivät.
kyllä se miehisyyden miesten maailmassa määrittelee onko naista vai ei. miehet eivät edes oleta että naiset kykenee tätä ymmärtämään.
Osalla meistä miehistä ei ole mitään mielenkiintoa olla osana "miesten maailmaa". Itse teen ihan mitä haluan riippumatta siitä mitä muut miehet minusta ajattelee. Itseasiassa lähinnä säälin "miehiä", joiden toimintaa ja elämää rajoittaa muiden miesten mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiseton mies puhuisi naisettomuudestaan tällä palstalla? Naisettomat miehet puhuvat myös muista aiheista eivätkö tuo naisettomuuttaan esiin jos se ei keskustelun aiheeseen liity.
En jaksa uskoa ettei ne palstan lukuisat kivat ja huumorintajuiset, täyspäiset naisettomat miehet ikinä osu keskustelemaan pariutumisesta. Tilastollisesti aika epäuskottava väite.
Tällaisilla palstoilla pieni vähemmistö kirjoittaa suurimman osan kommenteista. Jos oma identiteetti rakentuu naisettomuuden ympärille niin sitten on vikaa päässä ja aivan varmasti jauhaa av:lla päivät.
kyllä se miehisyyden miesten maailmassa määrittelee onko naista vai ei. miehet eivät edes oleta että naiset kykenee tätä ymmärtämään.
Osalla meistä miehistä ei ole mitään mielenkiintoa olla osana "miesten maailmaa". Itse teen ihan mitä haluan riippumatta siitä mitä muut miehet minusta ajattelee. Itseasiassa lähinnä säälin "miehiä", joiden toimintaa ja elämää rajoittaa muiden miesten mielipiteet.
hyvä yritys. et ole mies.
Minä en pidä enää minään ongelmana naisettomuutta ja varsinkaan sen jälkeen kun olen tullut kohtaamaan minkälaisia ihmiset ovat ja minkälainen maailma on. Sekä sen takia, kun on tullut huomattua se, minkälaisten miesten kanssa naiset heilastelee ja minkälaisille miehille lapsia tekee. Vauva forumillakin saa jatkuvasti todistaa suominaisen huonosta arviointi kyvystä, mitä tulee miehen valintaan, sillä jatkuvasti sitä vuodatetaan miten surkeita miehet ovat. Tai paremmin sanottuna se kuuluisi sanoa, miten huonosti naiset ovat kumppaninsa valinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä yritys. et ole mies.
Väärin meni. Olen 31-vuotias mies Espoosta. Mitä kuuluu?
Aiemmin pidin heitä ujoina, mutta kokemus on osoittanut, että vika on aina heissä itsessään. Mielenterveysongelmia, huonoja käytöstapoja, sovinismia, seksuaalisia perversioita, epähygieenisyyttä, laiskuutta (kämppä siivoton tai loisii ilman koulutusta), päihteiden käyttöä, valehtelua jopa pikkuasioista, pelkästään p-un perässä tai etsii naista perinteiseen naisen rooliin jossa hänen oma elämänsä ei muuttuisi muuten kuin että saa ilmaista seksiä.
En oikein mitenkään. Nykyään on ihan tavallista olla (iki)sinkku. Parisuhdestatus ei enää määrittele miestä eikä naista millään tavalla.
Eräs kaverini ei ole koskaan seurustellut ja yhden yön juttujakin on ollut niukasti vaikka mies on siisti, mukava, sosiaalinen, urheilullinen, hauska, kouluttautunut ja varakas. Tehnyt uraa ulkomailla ja keskittynyt työhön, opintoihin sekä harrastuksiinsa. Viimeistään hän on avannut silmäni sille tosiasialle, että nykyään sinkkumiehetkään eivät todellakaan ole mitään peräkammarinpoikia vaan ihan tavallisia miehiä.