Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte miehen joka ei saa naista?

Vierailija
08.05.2022 |

Itse en saa naista ja se jotenkin hävettää muiden seurassa.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan, varsinkin kun lakkaa valittamasta asiasta ja oppii nauttimaan.

MGTOW

Vierailija
22/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paskaahan semmoinen on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ekana tulee mieleen, että syy on itsessä, esim. kohtelee naisia huonosti tai on niin nirso, ettei kukaan kelpaa. Tai sitten on sellainen tyyppi, joka haluaa pelkkää seksiä ja vaihtaa naista kuin paitaa. 

Tietysti paljon riippuu siitä, millainen tyyppi mies on ja miten hän kohtelee minua, ei niin viehättävää naista. Jos mies on tyly minua kohtaan, niin sitä suuremmalla syyllä epäilisin, ettei oikein kunnioita naisia. 

Vierailija
24/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä minusta ole mitään ihmeellistä. Vaikeaa se on minullekin naisena saada miestä. On aina ollut. Miksi se olisi miehille sen helpompaa?

Vierailija
25/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen myötätuntoisesti, nykyään epäluuloisesti. Sen jälkeen kun olen täällä nähnyt mitä konepellin alta löytyy.

Ei sullakaan hissi kovin korkealle nouse jos uskot palstahulluja.

Vierailija
26/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on aukko parisuhde-CV:ssä. Kun on kerran jäänyt ilman, niin jatkossakin jää ilman, kun naiset ajattelevat, että tuossa miehessä täytyy olla jotain vikaa, kun sitä ei kerran ole huolittu.

Juuri tällaisten exceleiden kanssa näperrän ainakin päivät pitkät. Miehen markkina-arvon laskeskelu kaikkine muuttujineen on eksaktia tiedettä. Ei minulla ainakaan mitään tunteita ole.

Vierailija
27/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellanen mies on jotenkin surkuhupaisa.

Vierailija
28/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä tavallisena ihimisenä tiedän, kuka mies saa naisia ja kuka ei?

Ei se päälle päin miehestä mitenkään näy.

Kyllä sen joskus pystyy päällepäin arvaamaan.

Vierailija
29/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kultasormus vasempaan nimettömääsi, niin varmasti naiset kiinnostuu sinusta.

Vierailija
30/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaivaa päätäni moisella asialla, koska seurusteluasiat ovat kunkin yksityisasia. Miksi kukaan kulkisi ympäriinsä kuuluttamassa ettei löydä kumppania..

Vierailija
31/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen myötätuntoisesti, nykyään epäluuloisesti. Sen jälkeen kun olen täällä nähnyt mitä konepellin alta löytyy.

Eikö nyt tilastollisesti pitäisi löytyä tänne juttelemaan edes yksi täyspäinen naiseton mies, joka ei tauotta ja umpitosikkona jankkaa, kitise, ankeuta ja syyttele koko ajan naisia omista puutteistaan? Edes yksi? Kyllä minun arvioksi on vahvasti muodostunut se että oikeat kaverit on jääneet ilman naista. Ikävää tietty heille, en sitä sano. Halu kehittää itseään tuntuu olevan nollissa joten.

Vierailija
32/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole kyse tarinasta, vaan tarinankertojasta.

Vierailija
33/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aivan sama, en mieti kenenkään suhdestatusta, ei se kerro ihmisestä juuri mitään. En oo itekään löytäny kumppania, ku en jaksa nykyajan karua deittikulttuuria. N37

Vierailija
34/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään sellaista. Mutta jos tuntisin niin suosittelisin kehittämään sosiaalisia taitoja sekä huolehtimaan siisteydestä ja terveydestä. Ei tartte olla mikään Adonis. Siisti ja kiva mies löytää jonkun varmasti.

Vierailija
35/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt tilastollisesti pitäisi löytyä tänne juttelemaan edes yksi täyspäinen naiseton mies, joka ei tauotta ja umpitosikkona jankkaa, kitise, ankeuta ja syyttele koko ajan naisia omista puutteistaan? Edes yksi? Kyllä minun arvioksi on vahvasti muodostunut se että oikeat kaverit on jääneet ilman naista. Ikävää tietty heille, en sitä sano. Halu kehittää itseään tuntuu olevan nollissa joten.

Miksi naiseton mies puhuisi naisettomuudestaan tällä palstalla? Naisettomat miehet puhuvat myös muista aiheista eivätkö tuo naisettomuuttaan esiin jos se ei keskustelun aiheeseen liity.

Vierailija
36/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehotan hommaamaan työpaikan ja siivoamaan asuntonsa. Kaikki saa jotka näin tekee.

Vierailija
37/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiseton mies puhuisi naisettomuudestaan tällä palstalla? Naisettomat miehet puhuvat myös muista aiheista eivätkö tuo naisettomuuttaan esiin jos se ei keskustelun aiheeseen liity.

En jaksa uskoa ettei ne palstan lukuisat kivat ja huumorintajuiset, täyspäiset naisettomat miehet ikinä osu keskustelemaan pariutumisesta. Tilastollisesti aika epäuskottava väite.

Vierailija
38/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään sellaista. Mutta jos tuntisin niin suosittelisin kehittämään sosiaalisia taitoja sekä huolehtimaan siisteydestä ja terveydestä. Ei tartte olla mikään Adonis. Siisti ja kiva mies löytää jonkun varmasti.

Yksi tuttu ehdotteli toistamiseen kaikkea, jopa hynttyyt yhteen. Siis oudosti kun emme olleet muussa suhteessa kuin tutut. Samoin että kiitos mutta ei kiitos, mutta tuo oli rohkea veto, jatka vaan. Lopulta hän löysi naisen ja pysynyt yhdessä jo muutaman vuoden.

Vierailija
39/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on aukko parisuhde-CV:ssä. Kun on kerran jäänyt ilman, niin jatkossakin jää ilman, kun naiset ajattelevat, että tuossa miehessä täytyy olla jotain vikaa, kun sitä ei kerran ole huolittu.

Tästä syystähän on varatut miehet kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
40/86 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa ettei ne palstan lukuisat kivat ja huumorintajuiset, täyspäiset naisettomat miehet ikinä osu keskustelemaan pariutumisesta. Tilastollisesti aika epäuskottava väite.

Tällaisilla palstoilla pieni vähemmistö kirjoittaa suurimman osan kommenteista. Jos oma identiteetti rakentuu naisettomuuden ympärille niin sitten on vikaa päässä ja aivan varmasti jauhaa av:lla päivät.