Miten suhtaudutte miehen joka ei saa naista?
Itse en saa naista ja se jotenkin hävettää muiden seurassa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen myötätuntoisesti, nykyään epäluuloisesti. Sen jälkeen kun olen täällä nähnyt mitä konepellin alta löytyy.
Ei sullakaan hissi kovin korkealle nouse jos uskot palstahulluja.
Eikö nyt tilastollisesti pitäisi löytyä tänne juttelemaan edes yksi täyspäinen naiseton mies, joka ei tauotta ja umpitosikkona jankkaa, kitise, ankeuta ja syyttele koko ajan naisia omista puutteistaan? Edes yksi? Kyllä minun arvioksi on vahvasti muodostunut se että oikeat kaverit on jääneet ilman naista. Ikävää tietty heille, en sitä sano. Halu kehittää itseään tuntuu olevan nollissa joten.
Miksi naiseton mies puhuisi naisettomuudestaan tällä palstalla? Naisettomat miehet puhuvat myös muista aiheista eivätkö tuo naisettomuuttaan esiin jos se ei keskustelun aiheeseen liity.
En jaksa uskoa ettei ne palstan lukuisat kivat ja huumorintajuiset, täyspäiset naisettomat miehet ikinä osu keskustelemaan pariutumisesta. Tilastollisesti aika epäuskottava väite.
Tällaisilla palstoilla pieni vähemmistö kirjoittaa suurimman osan kommenteista. Jos oma identiteetti rakentuu naisettomuuden ympärille niin sitten on vikaa päässä ja aivan varmasti jauhaa av:lla päivät.
Silti tuntuu oudolta. Arvaa haluttaisko me naiset nähdä täällä oikeasti kivoja ja kilttejä ujoja naisettomia miehiä. Kyllä! Palstanaiset oli ihan lääpällään siihen yhteen teeskentelijän kun KERRANKIN oli kiva ja sympaattinen ujo mies. No karvas pettymys sitten odotti.
Nää on niin nähty miten mies tarvitsee naisen paitsi pumppausalustaksi, myös joksikin helvetin statussymbliksi jota esitellä muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään sellaista. Mutta jos tuntisin niin suosittelisin kehittämään sosiaalisia taitoja sekä huolehtimaan siisteydestä ja terveydestä. Ei tartte olla mikään Adonis. Siisti ja kiva mies löytää jonkun varmasti.
Yksi tuttu ehdotteli toistamiseen kaikkea, jopa hynttyyt yhteen. Siis oudosti kun emme olleet muussa suhteessa kuin tutut. Samoin että kiitos mutta ei kiitos, mutta tuo oli rohkea veto, jatka vaan. Lopulta hän löysi naisen ja pysynyt yhdessä jo muutaman vuoden.
nainen tiesi että nyt on kultaa eikä kissankultaa mihin halpaan sinä menit.
Itse olen aina ollut sinkku mutta olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään kavaruus ja ystävyys suhteita naisten kanssa vuosia. Olen sitten saanut kuulla olevani myös (kaappi) homo tai bi-sekuaali ja elänyt ja ollut parisuhteessa miehen kanssa. Tai udeltu, että olenko uskossa, jika estäsi esiaviolliset suhteet vai onko minulla "kaikki kotona" e. olenko täysin terve, kun en ole ollut parisuhteessa kenenkään kanssa. Mutta onneksi osa on ottanut asian ihan rauhallisesti ja tyynesti.
Tai jos ovat jotai isommi aatelleet, niin ovat pitäneet ajatuksensa omana tietonaan. Ei tämä ikisinkkuus mikään erityinen ansio tai päämäärä ikinä ole ollut.
Mutta turhauttaa toki kun joskus tuntunut sille kuin tämä olsi isompi ongelma joillekin muille kuin minulle itselleni. Ja kai minä san asiasta itseäni osaksi syyttää kun en ole oikein ikinä innostunut metsästämäänja hakemaan itselleni parisuhdekumppania. - En vaikka en mikään erityien erakko ole ja elän ihan ihmisten ilmoilla, yhdessä Suomen suuremmista kaupungeista. Ja tai omaan ihan normaalin libidon e. en ole myöskään aseksuaali.
Voi olla että elän loppuikänikin ilman mahdollisuutta elää ja olla parisuhteessa mutta mitä sitten?
Parisuhde on mahdollisuus ei velvollisuus on parhaita asioita, jonka olenoivatanut. Mutta tokihan jos joskus vielä kohdalleni tulee sellainen joka kokee viehätystä minua kohtaan kuten minä häntä, niin tokihan sitä saattaisin parisuhteeseenkin asettua olemaan. Kumpaisessakin on var,asti puolensa mutta luullakseni kuitenkin useimmiten parempi keskittyä siihen jossa kulloinkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen myötätuntoisesti, nykyään epäluuloisesti. Sen jälkeen kun olen täällä nähnyt mitä konepellin alta löytyy.
Ei sullakaan hissi kovin korkealle nouse jos uskot palstahulluja.
Eikö nyt tilastollisesti pitäisi löytyä tänne juttelemaan edes yksi täyspäinen naiseton mies, joka ei tauotta ja umpitosikkona jankkaa, kitise, ankeuta ja syyttele koko ajan naisia omista puutteistaan? Edes yksi? Kyllä minun arvioksi on vahvasti muodostunut se että oikeat kaverit on jääneet ilman naista. Ikävää tietty heille, en sitä sano. Halu kehittää itseään tuntuu olevan nollissa joten.
Miksi naiseton mies puhuisi naisettomuudestaan tällä palstalla? Naisettomat miehet puhuvat myös muista aiheista eivätkö tuo naisettomuuttaan esiin jos se ei keskustelun aiheeseen liity.
En jaksa uskoa ettei ne palstan lukuisat kivat ja huumorintajuiset, täyspäiset naisettomat miehet ikinä osu keskustelemaan pariutumisesta. Tilastollisesti aika epäuskottava väite.
Tällaisilla palstoilla pieni vähemmistö kirjoittaa suurimman osan kommenteista. Jos oma identiteetti rakentuu naisettomuuden ympärille niin sitten on vikaa päässä ja aivan varmasti jauhaa av:lla päivät.
kyllä se miehisyyden miesten maailmassa määrittelee onko naista vai ei. miehet eivät edes oleta että naiset kykenee tätä ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin nähty miten mies tarvitsee naisen paitsi pumppausalustaksi, myös joksikin helvetin statussymbliksi jota esitellä muille.
niin? entä sitten? naiset haluaa miehen ainoastaan lompakoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin? entä sitten? naiset haluaa miehen ainoastaan lompakoksi.
Sitä sitten että siksi minulla ei ole miestä.
Äiperö kirjoitti:
Laita kultasormus vasempaan nimettömääsi, niin varmasti naiset kiinnostuu sinusta.
Ei ole aina tarvittu kultasormustakaan.En voi sanoa, että olsin täysin naiseton naienn kun heitä on kavereina ja ystävinä vaikka se yksi ja erityinen on puuttuu ja on puuttunut. Mutta on hieman hämmentävää kun olen ollut joskus ns. viihteellä ystävä naisen kanssa niin jostain syystä osa naisista on ollut paljon kiinnostuneempia tekemään tuttavuuttani kuin silloin kun olen liikkeellä yksin.
En kai minä nyt itseksin ollessa niin pelottavalt avaikuta. Vai onko tuo, että rinnallani on joku nainen merkki siittä, kuten joku joskus kuvasi, että olisin jo pahimmat lapsentaudit selättänyt ja olisin näin kuin koiranpentu, joka ei enää ihan kaikkialle kuseksisis ja olisin jo (lähes) sisäsiisti, jsota jonkun toisen olisi helpompi jatkaa.
Kaikkea edellä mainitsemaani toki tukee se tosiasia, jonka toisaalta olen lukenut, että kaikkein surkeiten eri tavoin mitattuna (sosiaalisesti, taloudellisesti, terveydellisesti jne) menee sinkku miehillä mutta myös kaikkein parhaiten. Joten jos haluaa naisena pelata varmemman päälle, niin parempi saalis on sellainenn mies joka tulee juttuun muiden kanssa.
Koska kaikkein surkeimmassa jamassa olevilta miehillä luullakseni saattaisi yksi suurimpia rasitteita olla se, että heillä ei ole elämässään ketään muuta läheistä ihmistä kuin mahd. toinen vanhemmsita. - Jos heillä onkin mahd. sisaruksia, niin välit ovat hyvin etäiset ja kaukaiset.
Mutta vaikka näin ei olisikaan, niin kyllähän se itseänikin kiinnostaa, että miten toinen toimii ja käyttäytyyy muita ihmisiä kohtaan.
Onhan se selvää että jos mies on naisseurassa niin muut naiset ajattelee että okei toi on sosiaalisesti taitava ja naisten mielestö hyvää seuraa oleva mies. Missä teidän miesten kuuluisa looginen ajattelu on kun sillä ei ikinä tunnu olevan käyttöä. Vs mies joka on yksin baarissa. Mikä todennäköisemmin viittaa siihen skenaarioon ettei löydy kavereita tai mies on joku saalistava fcckboy.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se selvää että jos mies on naisseurassa niin muut naiset ajattelee että okei toi on sosiaalisesti taitava ja naisten mielestö hyvää seuraa oleva mies. Missä teidän miesten kuuluisa looginen ajattelu on kun sillä ei ikinä tunnu olevan käyttöä. Vs mies joka on yksin baarissa. Mikä todennäköisemmin viittaa siihen skenaarioon ettei löydy kavereita tai mies on joku saalistava fcckboy.
sen kuuluisa logiikka ei selitä miksi naiset haluaa varatun miehen ja luoda sitä kautta tuhoa?
Vierailija kirjoitti:
Minun vähän rajoittuneen miehen mielestä se, että mies tai nainen, joka kykenee liikkumaan ja lähtemään toisinaan vaikka baariin tai yökerhoon ilman, että hänellä on aina oma jengi ympärillä on tai voi olla vähintään sosiaalisesti taitava kuin sellainen, joka ei kykene minnekään lähtemään, ellei mukana ole joku tai joitain muita.
Palstan naisettomia miehiä yhdistää kautta linjan vainoharha. Kaikki ajattelu lähtee pahimman mahdollisen vainoskenaarion kuvittelusta sen sijaan että mies yrittäisi asettua naisen asemaan ja miettiä tilannetta hänen näkökulmastaan. Tuota kuvaa hyvin se meemi jossa sanottiin että miesten suurin pelko on se että naiset nauraa hänelle ja naisten suurin pelko on että r s ka taan tai pahimmillaan henki lähtee. Tästä näkökulmasta voisi esim miettiä sitä miten paljon naisia kannattaa syytellä siitä että nämä suhtautuvat yksinäiseen suteen epäluuloisemmin kuin normaalin kaveripiirin kanssa liikkuvaan mieheen, saati naisporukassa liikkuvaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen kuuluisa logiikka ei selitä miksi naiset haluaa varatun miehen ja luoda sitä kautta tuhoa?
Hyvin harvat naiset haluaa varatun miehen. Ei juuri kukaan. Pieni joukko ajautuu siihen tilanteeseen tahtomattaan ja sitäkin pienempi luonnevikaisten joukko hakeutuu aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vähän rajoittuneen miehen mielestä se, että mies tai nainen, joka kykenee liikkumaan ja lähtemään toisinaan vaikka baariin tai yökerhoon ilman, että hänellä on aina oma jengi ympärillä on tai voi olla vähintään sosiaalisesti taitava kuin sellainen, joka ei kykene minnekään lähtemään, ellei mukana ole joku tai joitain muita.
Tottakai. Mutta se ei lohduta yhtään kun haksahdat siihen tyyppiin joka on baarissa yksin siksi ettei ole kaveripiiriä eikä muutenkaan kaikki kotona, ja saat vuosiksi stalkkerin riesaksesi. Puhun muuten omasta kokemuksesta. Onneksi oli vain rasittava ja vaivaannuttava stalkkeri, ei vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvat naiset haluaa varatun miehen. Ei juuri kukaan. Pieni joukko ajautuu siihen tilanteeseen tahtomattaan ja sitäkin pienempi luonnevikaisten joukko hakeutuu aktiivisesti.
"Onhan se selvää että jos mies on naisseurassa niin muut naiset ajattelee että okei toi on sosiaalisesti taitava ja naisten mielestö hyvää seuraa oleva mies."
Mielestäni nykyään todella monilla on ongelmana se ettei tapaa ihmisiä tarpeeksi. Lisäksi on liikaa paineita löytää kumppani.
Lähes kaikki tuntemani sinkut, niin miehet kuin naiset, ovat kaikki hyviä tyyppejä. Osalla ongelmana ujous ja suurimmalla osalla se ettei tapaa ihmisiä. Myös epävarmuus hankaloittaa suhteen löytymistä. Ap:lle suosittelen ennen kaikkea oman itsevarmuuden kehittämistä ja keskittymällä tekemään elämästään onnellista vaikkapa harrastuksilla. Ulkonäkö loppujen lopuksi on toissijainen seikka, kunhan hygienia on kunnossa.
Vaikka täällä vauvapalstalla on ties mitä öyhöttäjiä niin uskon että suurin osa sinkuista pariutuisi jos vain kohtaisivat oikeanlaisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Mutta se ei lohduta yhtään kun haksahdat siihen tyyppiin joka on baarissa yksin siksi ettei ole kaveripiiriä eikä muutenkaan kaikki kotona, ja saat vuosiksi stalkkerin riesaksesi. Puhun muuten omasta kokemuksesta. Onneksi oli vain rasittava ja vaivaannuttava stalkkeri, ei vaarallinen.
Kaverini aikanaan yritti hetken aikaa pariutua miehen kanssa, joka pyrki kaikin tavoin välttämään tilanteita,joissa hän olisi saattanut kohdata kaverini kanssa muita hänet, jollain tavoin mahd. tietäviä, kuten esim. ihmisiä, jotka tiettävästi opiskelivat samassa paikassa, jossa hän oli itse kertonut opiskelevansa. Kaverini olisi aina pitänyt olla mieen kanssa vain ja ainoastaan nysväämässä (mies ei osannut ehdottaa tekemiseksi kuin lähinnä telkun katselua ellei sitten yrittanyt kärttää seksiä) neljänseinän sisällä ja silloinki mieluummin vielä kaverini luona ei miehen omassa kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onhan se selvää että jos mies on naisseurassa niin muut naiset ajattelee että okei toi on sosiaalisesti taitava ja naisten mielestö hyvää seuraa oleva mies."
Niin :D. Tarkoitin tietysti sitä tilannetta missä mies on sinkku ja liikkuu syystä tai toisesta naisseurassa. Ja kyllä, on pimeitä naisia jotka yrittää toisen miestä tämän naisen silmien edessä. Järkikin jo sanoo että tällaisella naisella ei ole kaikki muumit laaksossa ja kannattaa pysyä kaukana. Tavalliset mieleltään terveet naiset ei tuota tee tietenkään. Ja se taas jos naiset luo kaihoisia katseita varattuun mieheen EI tarkoita sitä että ovat heti valmiita lähtemään toiseksi naiseksi. Itse asiassa jos mies sitä ehdottaa, kaihoisat katseet loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nykyään todella monilla on ongelmana se ettei tapaa ihmisiä tarpeeksi. Lisäksi on liikaa paineita löytää kumppani.
Lähes kaikki tuntemani sinkut, niin miehet kuin naiset, ovat kaikki hyviä tyyppejä. Osalla ongelmana ujous ja suurimmalla osalla se ettei tapaa ihmisiä. Myös epävarmuus hankaloittaa suhteen löytymistä. Ap:lle suosittelen ennen kaikkea oman itsevarmuuden kehittämistä ja keskittymällä tekemään elämästään onnellista vaikkapa harrastuksilla. Ulkonäkö loppujen lopuksi on toissijainen seikka, kunhan hygienia on kunnossa.Vaikka täällä vauvapalstalla on ties mitä öyhöttäjiä niin uskon että suurin osa sinkuista pariutuisi jos vain kohtaisivat oikeanlaisen ihmisen.
mulla on aina ollut sellainen ongelma että tiedän mitä haluan. naiset on selvästi tykännyt määrätietoisuudesta kun minulla on: "tulen ja otan mentaliteetti".
MUTTA! haluan avioliiton ja lapsia ja lapsen lapsia. ylä-asteella kun vastakkainen sukupuoli alkoi osoittamaan kiinnostusta he eivät kuitenkaan halunneet samoja asioita vaan ainoastaan seksiä. myöhemmin olen huomannut että he jotka haluaa samoja asioita ovat jo kokeneet nuo asiat eli on toisen miehen lapset mukana.
siksi olen siirtänyt katseen ulkomaille.
m30
Riippuu asuinpaikasta.