Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkara: epäilemättä juuri tuota näkyä mies haki tuollaisella tuliaisella;) nooh, ehkä ne suklaat ja kosmetiikat oli tarkotus käyttää nyt ja sit se alusasu sitten kun synnytyksestä on niin pitkä aika että voi kuvitellakkaan päästävänsä miestä yhtään metriä lähemmäs;) eikös sellainen odotuttaminen lisää tuota houkutusta;)

sadeye: vaunuista kyselit. meillä on gesslein trend-yhdistelmävaunut pehmeällä kopalla. veljillä on molemmilla gessleinit ollut, ja sillä niihin lähinnä päädyin. brioja kanssa kokeilin kaupassa, mut eivät olleet mun käteen sopivat. toivotaan että nuo vaunut ajaisi meillä asiassa yhtä hyvin kun ovat veikoillakin tehneet.

tikru taas

Vierailija
22/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Ezzielle poikasesta ja Annikalle tytöntylleröstä!!! Kamalia jännityshetkiä Ezzie on kokenut, mutta onneksi loppu hyvin kaikki hyvin! Mukavaa vauva-aikaa molempien perheille!

-Q- ja -q-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi onnittelut vauvansa saaneille!

Sitten heti asiaan; kiinnostaako Oululaisia tapaaminen meidän jo vauvallisten ensikoiden kanssa? Han oli ainakin täältäpäin, eikös, entä muut? Viikkoa 44 on ehdotettu ja musta olisi ainakin tosi mukavaa nähdä teitäkin=) Ilmoitelkaa mikäli intoa löytyy, vauvapuolen pinoon tai tänne, tulee kuitenkin käytyä vielä vakoilemassa;)

Nyt menoksi, tytär kutsuu TAAS...

-Ankka & Alisa 6kk ja viikko päälle-

Vierailija
24/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kolea päivä. Syksy taitaa ihan tosissaan tulla...

Kiitokset kaikille mummini vointia pahoitelleille. Tilanne siellä on edelleenkin epäselvä, mutta kaatumisesta epäillään aiheutuneen jonkin sortin aivoverenvuoto ja koko ajan kuulemma tutkitaan - eli saa nähdä kuinka tässä tulee käymään.

Hammaslääkärikäynneistä oli juttua. Mä kävin tänä keväänä viimeksi ja sillon annettin ohje tulla seuraavan kerran joskus puolentoista vuoden päästä. Tyytyväinen olin kun noinkin pitkälle sain lykätä seuraavan käynnin. Mä oon huomannu, että jos reikä on etuhampaissa niin puudutus tekee usein kipeämpää kuin poraaminen ilman, mutta taaempien hampaiden kanssa se puudutus on kyllä vähemmän kivulias vaihtoehto.

Pakko muuten kehua, että uimassa kävin kuten eilen suunnittelin. Puolitoista kilometriä tuli taas pulikoitua. Mulla sillä ei kyllä ole mitään oireita helpottavaa vaikutusta kun ei ole mitään oireitakaan ;) Mutta yleiskunnon ylläpidon kannalta varmasti tosi hyvä juttu kun viittii käydä.

Masun koostakin on puhuttu. Mulle kanssa kaikki on sanoneet, että on niin pieni maha, mutta nyt kun on pari päivää pukeutunut masua myötäilevään niin ovat jo joutuneet toteamaan, että kyllä sen masun sivuprofiilista voi tunnistaa. Vyötärö oli ennen raskautta jotain 83-86 sentin väliltä ja nyt mittaa on 96 senttiä eli kymmenisen senttiä on kasvanut ympärys tähän mennessä.

Annikalle ja muillekin joita en vielä ole onnitellut niin oikein sylikaupalla onnea nyyttien lunastamisesta! Tulisi jo pian tammikuu, jotta pääsisi oman nyytin hakuun :)

Sadeye, meille hankittiin mun päätöksellä Emmaljungan Duo Edge Kombit. Ne oli mun makuun riittävän korkeet ja tilavat ja tykkäsin ulkonäöstäkin. Hintaa oli paljon, semmonen seittemän ja puol sataa (ostettiin pinnis samalla ja saatiin könttäalennusta sitten vähän).

Mäkin kävin sitten viimein kampaajalla tänään. Tosin pelkkä leikkaus tällä kertaa, kun aattelin tuota väriä välttää raskauden ajan ja kun hiukset on muutenkin nyt tosi kuivat normaaliin verrattuna niin kampaajakin piti hyvänä ideana antaa levätä välillä. Mutta melkeinpä kymmenen senttiä lähti pituudesta ja heti on paljon ryhdikkäämpi olo.

Tässä kai tämän päivän tarinat. Mukavaa loppuiltaa!

- Essi, rv 24 tasan

Vierailija
25/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ihanasti olit ilmoitellut itsestäsi :) Viestistä oikein huokui tänne asti ihan suunnaton onni, ihanaa!! Paljon onnea prinsessan johdosta sekä äidille että isälle! Kerro ihmeessä joskus tarkemmin miten synnytys sujui, jos ehdit ja jaksat :) Onnellista vauva-aikaa teille kaikille!

Sadeye kyseli vaunuista. Meillä on odottamassa Teutonian yhdistelmät pehmeällä kopalla, myös mm. veljen suosituksesta :)

Vaunuista muuten puheen ollen, nyt tulee uusavuttomallta kysymys: Kuuluuko vaunuihin laittaa patja sinne koppaan?? Onhan siellä hiukan jotain pehmustettavalmiiksi ja tuleehan siihen sit vielä makuupussit sun muut pehmikkeeksi, mutta riittääkö se?! Toisaalta, eihän vaunuissa ole tarkotus yön yli nukkua eikä noi pienet " pötkylät" paljon mitään painakaan, eli ei ne kai kauheesti pehmikettä kaipaakaan, mutta siis kuuluuko vaunuissa olla patja vai ei? (en kehtaa tunnustaa julkisesti tyhmyyttäni niin kyselen teiltä) ;))

Viipero; ihanaa että joku muukin huolestuu jostain " ihan turhasta" vähän väliä ;) Mä kans oon hyvä keksimään jos vaikka mitä murhetta aina välillä... Mutta eiköhän Kaapolla kaikki ole ihan hyvin, taitaa vaan olla itsepäinen kaveri kun viihtyy " väärinpäin" ;) Toivotaan, että pelkkä uhkailu riittäis ja Kaapo älyäisi vielä kääntyä ihan vapaaehtoisesti!

Han oli masun ympärystä mittaillut... Mä en nyt muista mitä ja koska mittasin, mutta pieni se on ollut koko aika ainakin sf-mitan mukaan, kun lopulta mun sf-mitta oli jo alle kaikkien käyrien ;) Ja nyt sitä ei oo mitattukaan, kun en oo käynyt neuvolassa enää aikoihin ja äitipolilla painoarviot tehdään aina ultralla. Eli ei se mahan koko todellakaan aina kaikkea kerro!

Tikru uhkaili kauhukertomuksella käynnistyksestä ;) Mä oon kanssa kuullut, että joillekin se saattaa olla kauhukokemus, mutta toisaalta moni on sanonut myös ihan päinvastaista, eli ettei se mitenkään ihan kauheeta ollutkaan... No, toivottavasti mulla ois arvot pysyneet siinä määrin kurissa, että saatais vielä odotella rauhassa Ahaata ja vaikka ens viikolla se vois jo ihan vapaaehtoisesti pyrkiä tähän maailmaan ;))

(.) Kävin päivällä moikkaamassa vauvallisia ope-kavereita ja kertomassa heillekin, että Ahaa " täydentää värisuoran" kun on myös tyttö :)) Eli meidän viiden naisen porukkaan on 2006 vuoden aikana syntynyt jo 4 tyttöä, ja Ahaa tulee olemaan viides :) Kaverit olivat ihanasti myös järkänneet mulle samantien " kierrätys-mini-babyshowerit" :D Eli olivat jokainen tuoneet jotain kivaa Ahaalle mun piristykseksi tähän loppuodotukseen, ja kierrätystä oli siinä mielessä, että ainakin osa lahjoista oli sellasta, mitä he itse olivat saaneet lahjaksi, mutta oli jäänyt käyttämättä tms. Oli kyllä ihana yllätys ja piristi mieltä kovasti :)

Huomenna taas heti aamusta labraan ja äitipolille. Pitäkäähän peukkuja, ettei tartte jäädä osastolle vaan arvot olis siinä määrin pysyneet kurissa, että saisin vielä tulla kotosoffalle mahaa kasvattelemaan :) Vointi ainakin on ihan hyvä edelleen!

Illanjatkoa!

Ope ja Ahaa rv 38+1

Vierailija
26/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankka: mua ainakin kiinnostaisi tavata enskoja, niin vauvansa saaneita kuin odottajiakin. Ainakin muistaakseni vanilja oli oulun suunnalta ja jokunen muukin (cactus?)... Nyt pohjois-suomalaiset ilmoittautukaahan, saatais mekin omat treffit :)

Pitää vielä vähän avautua, kun tänään töissä juttelin yhden naisen kanssa, ja hän kyseli, että miten on tuo viime viikko mennyt töissä, onko ollut mitään vaivoja. Sanoin sitten että oletettavasti jatkuvasta kumartelusta ja nostelusta johtuen mahaa vihloi kovasti viime viikolla, helpotti vasta sunnuntaina, kun olin saanut viikonlopun lepäillä (eli siis olla nostelematta ja kumartelematta). Sitten tämä samainen täti alkoi selittää, kuinka HÄNELLÄ ei kyllä tullut mitään tuollaisia raskaana ollessa, vaikka hänkin on pienikokoinen jne. jne. Tuli taas hieman vähäpätöinen olo. No, huonohan sitä on, kun ei ole edes jättimaha ja siltikin vihloo kumartelu ja nostelu :)

Anteeksi avautuminen. Tuli vain sellainen olo, että tämä täti (varmaan ihan tahattomasti) tuntui vähättelevän minun kipuja yms. Toisaalta, ei pitäisi ottaa nokkiinsa, ehkä tämä tättärä ei ole hoksannut, että raskaudet voivat erota hyvinkin paljon toisistaan eri ihmisillä. Että vaikka jollakulla muulla nostelu ei tuntuisikaan niin pahalta, toinen voi joutua vaikka vuodelepoon sen vuoksi.

Noniin, palataanpa asiaan joskus uudestaan.

Han ja Rumpali edelleen 23+6

Missä muuten siru luuraa? Vai olenko vain onnistunut missaamaan sirun jutut? :O

Vierailija
27/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe mahoton, kyllä niistä tisseistä tosiaan tulee ihka oikeata maitoa myös omalla kohdalla! :) Äitini suositteli, että kannattaa räplätä nännien tuntoherkkyys pois raskausaikana, ja niin tehdessäni tänään alkoi rinnoista tulla maitotippoja. Säpsähdin oikein, rinnat alkaa tosiaan saada uuden merkityksen; miehen leluista maitokoneiksi..

Ihan vaan piipahdin tämän sanomaan, tuntuu tosi oudolta, raskaus taas konkretisoitui pikkuisen enemmän..

Hyvät yöt kaikille, klo 0:00, mutta tuppaan tän vielä tämän vanhan päivän pinoon. Huomenna Hulluille päiville vaunujen ostoon pitäis jaksaa rynnätä... Saas nähä...

t.Aliina ja Nuppu 26 tasan (tosin poikaolo, joten projektinimi vaihtumassa..)