Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusatut

Vierailija
08.05.2022 |

Haluaisitteko että entinen kiusaajanne ottaisi teihin yhteyttä pahoitellakseen tapahtunutta? Aikaa kulunut pari vuosikymmentä

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiusattu koulussa, vaan muualla. Alhainen, huumeita myyvä öykkäri pariskunta levitti vuosien ajan perättömiä juoruja ja usutti kätyrinsä käymään fyysisesti kimppuun. Sama väkivaltainen ex-huorittelija ja huumekauppias pyrki viime vuonna Lohjan kunnanvaltuustoon kokoomuksen ehdokkaana. 

Vierailija
22/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluaisinko, mutta jos joku kokisi tarvetta vilpittömälle anteeksipyynnölle niin mikäpä siinä, sellaisen toki hyväksyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Kiusaaja on voittaja ja pääsee usein päättäjäksi tai huippuvirkaan.

Röyhkeät k-päät pärjäävät myös valheilla ja väkivallalla. Kokoomuksen riveistä näitä löytyy. 

Lapset voivat olla julmia. Siihen on ihan hyvä syy miksi rikosoikeudellinen vastuukin alkaa vasta 16 vuotiaana. Ei se että on kiusannut lapsena tarkoita että olisi aikuisena k-pää

Vierailija
24/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Röyhkeät k-päät pärjäävät myös valheilla ja väkivallalla. Kokoomuksen riveistä näitä löytyy. 

Lapset voivat olla julmia. Siihen on ihan hyvä syy miksi rikosoikeudellinen vastuukin alkaa vasta 16 vuotiaana. Ei se että on kiusannut lapsena tarkoita että olisi aikuisena k-pää

Haluat kai jostain syystä ajatella niin. Oma lehmä ojassa?

Vierailija
25/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Olen jo antanut ajat sitten anteeksi niille jotka kiusasivat lapsellisuuttaan. Yksi niistä henkilöistä oli taas sellainen että luonne on tuskin muuttunut. Tyypillinen "dark triad" persoona. Hän haluaisi luultavasti vain hyötyä minusta jollain tavalla.

Vierailija
26/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Koska tuo on totta.

27/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti halua enkä toivo sitä, mutta suhtautuisin myönteisesti, jos niin tapahtuisi. Sillä, millä tavalla kiusaaja esittäisi asiansa, olisi merkitystä. 

Vierailija
28/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin. Haluan antaa anteeksi, mutta se on vaikeaa, kun kukaan ei ole pyytänyt, joten en tiedä, onko heidän mielestään edes mitään anteeksiannettavaa. Auttaisi myös terveemmän ihmiskäsityksen rakentamisessa, jos saisin tietää, että kiusaaja tai hiljainen hyväksyjä ymmärtää toimineensa väärin.

Vierailija
29/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saisi anteeksi, vaikka pyytäisivät. Joku pikainen " Sori siitä" kuittauksena toisen osapuolen pilatusta elämästä ei riitä. 

Vierailija
30/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Saattaisin tehdä jotain sellaista, josta joutuu telkien taakse piiiiiitkäksi aikaa.

Vierailija
31/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin

Vierailija
32/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten herttaista ja sinisilmäistä. Ei anteeksipyyntö saa traumoja tapahtumattomiksi. Ja miksi kuvittelet että anteeksipyyntö hyvittäisi yhtään mitään? Mitä edes pyydät anteeksi, haluaisin että pilkot sen osiin, mitä haet anteeksipyynnöllä? 😄

Vierailija
33/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhkivät siat ne kiusaavat. Kateellisia ja ilkeitä, kotona opittua. 

Mitään vihaa enempää kuin kiusaajia .Voisin mennä linnaan pahoinpitelystä heitä kohtaan jos minun tuttuja tai sukua kiusaisi.

Vierailija
34/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät saisi anteeksi, vaikka pyytäisivät. Joku pikainen " Sori siitä" kuittauksena toisen osapuolen pilatusta elämästä ei riitä. 

Kaikilla kiusatuilla on varmasti oma tarinansa mutta jos kiusaus ajoittuu vaikka ala-asteelle niin onko se nyt oikein sanoa että 7-12v lapset pilasivat jonkun elämän? Eikö syy ole enemmänkin koulun aikuisissa kun eivät lopettaneet kiusausta? Ja muutenkin ihmisille tapahtuu ikäviä asioita. Jos elämä menisi tälläisestä pilalle niin ehkä olisi syytä katsoa myös peiliin?

Vierailija
35/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä ollut kiusaaja? Jos, niin miksi pilasit jonkun elämän?

Kiusasin läpi ala-asteen muiden mukana yhtä luokkalaistamme. Vasta 7. luokan alkaessa aivoni olivat kehittyneet siihen pisteeseen etten todellakaan halunnut aiheuttaa kenellekään mielipahaa. Ikävä juttu. Todella toivon ettemme sentään pilanneet hänen elämää

Lastenhan pitäisi olla viattomia "jotka eivät tee kellekään pahaa" ja muita fraaseja, mutta mistä sikiää kaikki sinunkaltaiset paskiaiset? Viattomuudesta tietoakaan, päinvastoin, sadistisia piirteitä jotka opit peittämään vasta yläasteella.

Vierailija
36/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röhkivät siat ne kiusaavat. Kateellisia ja ilkeitä, kotona opittua. 

Mitään vihaa enempää kuin kiusaajia .Voisin mennä linnaan pahoinpitelystä heitä kohtaan jos minun tuttuja tai sukua kiusaisi.

Noh, noh. Tuo on aika ilkeästi sanottu sioista.

Vierailija
37/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen nähnyt hänet yhden kerran näin aikuisiällä Stockalla myymässä lehtiä ja sekin oli ihan tarpeeksi. Sain inhon kylmiä väreitä hänen olemuksestaan enkä halunnut olla lähelläkään tätä noita-akkaa. Hän ei näyttänyt tunnistavan minua mutta katsoi minuun päin halveksiva ilme kasvoillaan. Poistuin ja jätin ostokseni tekemättä. Teini-ikäisenä hän kiusasi minua henkisesti ja fyysisesti niin ettnä koulumatkat (jolloin kiusaaminen yleensä tapahtui) olivat yhtä pelkäämistä. Näin painajaisia hänestä pitkään sen jälkeen kun pääsin pois yläasteelta. En halua nähdä häntä enää ikinä.

Vierailija
38/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajilleni voisin antaa anteeksi, koska olivat lapsia. Niille aikuisille k-päille, jotka minua myöhemmin kiusasivat, en antaisi ikinä. Täysin tietoista maineen mustaamista ja aluillaan olevan elämän tuhoamista, selkään pyykottamista ja lopulta maassa makaavan potkimista - ja 20 vuoden päästä pikkaisen ilmaistua katumusta. Näihin hirviöihin ei auta muu kuin silmä silmästä, hammas hampaasta tai maine maineesta, mielenterveys mielenterveydestä. 

Vierailija
39/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelu on vastuunpakoilua. Anteeksipyyntö osoittaisi vastuun ottamista tekemisistään.

Mutta en tosiaan kaipaa noita tyyppejä vaan lähinnä säälin. Luuserit kiusaavat. Yksi heistä jäi lyhyeksi, kaksi muuta olivat alkoholistien lapsia.

Minä olen jyrkästi kanssasi eri mieltä. Ei kiusaaja mitenkään voi ottaa vastuuta tekemisistään. Minä 12 vuotta kiusattuna joudun itse kantamaan vastuun heidän tekemisistään. Minä istun siellä terapiassa shokissa ja traumatisoituneena, kun sitä ennen olen mieli sairastuneena yrittänyt selviytyä elämästä. Minä sen vastuun olen kantanut, he eivät tee sitä. Ei se edes ole pienissäkään määrin mahdollista, vaikka he tekisivät mitä, minä pysyisin sairaana niin kauan kunnes itse kävisin sen matkan helvetistä ulos. Joten anteeksipyynnöt ja -annot on vain absurdia, he eivät voi minua parantaa vaikka kykenivät sairastuttamaan.

Vierailija
40/87 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Koska tuo on totta.

Kyllähän ilkeitä aikuisiaki on. Joten olis loogista ajatella että niistä ilkeimmistä kakruista jne. Ja sekin on ihan yhtä totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän