Mies sanoo deittiprofiilissa olevansa Mies parhaassa iässä
Mitä tarkoittaa tuolla? Itseäni vähän ärsyttää tuo lause.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että miehellä on ikäkriisi tai jonkinlainen menokausi meneillään, jolloin ei sitouduta kehenkään, kun ikää, joka on yli keski-iän, pitää korostaa. Mies on vanhenemassa ja se pelottaa.
Ei kypsä tasapainoinen mies käytä tuollaisia ilmaisuja. Vähän varoisin ihmistä, jolta itsereflektio puuttuu.
Olen samaa mieltä, mutta lisäksi olen varma että se äijä parantelee salaa jotain sukupuolitautiaan.
Ap, käsite parhaassa iässä on suhteellinen.
Ja henkilökohtainen.
Se on just se ikä, jolloin ihminen tuntee, että just nyt kaikki asiat ovat kohdillaan.
Mahdolliset epäonnitumiset parisuhteessa, avioliitossa ja työelämässäkin ovat taakse jäänyttä elämää.
Just nyt ja tässä tälläinen henkilö elää sitä, mitä juuri nyt haluaakin elää.
Kaikki asiat ovat yleisesti ottaen kondiksessa: työ, raha-asiat, elämänmeno kaikkinensa.
Ei se että on eronnut ja elättää edelleen lapisiaan ja tapailee heitä vkonloppuisin tai vkonloppuisin tee miehestä mieheen mitään Kieltomerkkiä. Että hei, varo näitä miehiä.
Jokainen normaali ja tervejärkinen mies välittää omista lapsistaan myös tunteella, ei pelkästään sen pakollisten vkonloppujen tai vkojen verran.
Jos työssäoleva ja fiksu mies sanoo, että hän elää on just nyt elämänsä parhainta aikaan se on totta.
Miehillä ei juurikaan riitä mielikuvista eikä ole liiemmälti intoja tunteilla liikaa, paitsi tietenkin joillakin huijareilla ja puolisoinsa pettäjillä ja vastaavilla.
Toisin kuin vois kuin vois luulla, niin myös eläkkeelle jääneet seniorit elävät elämänsä parhainta aikaa. Vihdoinkin vapaana kaikista työelämän ja yhteiskunnan ja perheen vaatimuksista.
Vihdoinkin aikansa voi käyttää eläkkeellä miten vain kukin itse haluaa.
Kukaan ei enää vaadi yhtään mitään.
Joten kyllä tuolla sanonolla on vinha perä. Ja se voi tarkoittaa eri-ikäisillä eri asioita ja tarkoittaakin Kaikissa tapauksissa se kuitenkin fiksuilla ihmisellä tarkoittaa sitä, että hänen vihdoinkin itse oman elämänsä herra ja määrääjä.
Se ei tietenkään sulje pois omia lapsia eikä heistä huolehtemista eikä mitään muutakaan omaan elämään läheisesti kuuluvia asoita, jotka ovat henkilölle ovat rakkaita ja tärkeitä.
Apinarokko leviää nyt miesrakastajien keskuudessa.
Mies tarkoittaa, että hänellä on tie vain alaspäin. Yhtään ei enää parane, huononee vain. JSS:
uppista