Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole hankkinut mitään äidilleen

Vierailija
08.05.2022 |

No ehkä se hakee jonkun ruukkuruusun Tokmannilta menomatkalla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sinun ongelmasi millään tasolla.

Vierailija
22/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh 😊. Muistakaa jos huvittaa ja jos syrämes tuntuu siltä. Äitejä, anoppeja ja lapsia on, samoin kuin perhetilanteita, joka lähtöön.

Hyvää äiteinpäivää 🌷

T. Yks äiree

Kamala myötähäpeä tuli kirjoituksestasi 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tapana muistaa jatkumona eikä keinotekoisesti pakotettuna. Siksi mitkään juhlapäivät eivät poikkea jatkumosta. Se kertoo, että ihminen on arvokas läpi elämän eikä vain yksittäisinä päivinä.

Nämä jotka ei mitenkään huomioi juhlapäivinä, ei yleensä huomioi muutenkaan.

Huomioivat varmasti hyvän perseen kadulla 🤤

Vierailija
24/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on niin täys m u l k k u etten tiedä miksi huomioisin häntä.

Vierailija
25/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies hankki ensimmäisen äitienpäivälahjan 32-vuotiaana (jos kouluiän askarteluja ei lasketa) kun minä patistin. Anoppi liikuttui kyyneliin.

Oikeasti ihan kamalaa millaisia miehiä. Varmasti ovat olleet oikein kunnolla passattuja äitinsä toimesta ja äitiä on pidetty itsestään selvyytenä, joten sen takia ei mitään tarvitse ostaa... Varmasti sellaisen miehenmallin saaneet muutenkin kotona...

Vierailija
26/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies hankki ensimmäisen äitienpäivälahjan 32-vuotiaana (jos kouluiän askarteluja ei lasketa) kun minä patistin. Anoppi liikuttui kyyneliin.

Oikeasti ihan kamalaa millaisia miehiä. Varmasti ovat olleet oikein kunnolla passattuja äitinsä toimesta ja äitiä on pidetty itsestään selvyytenä, joten sen takia ei mitään tarvitse ostaa... Varmasti sellaisen miehenmallin saaneet muutenkin kotona...

Juuri näin. Jonkin sortin narsismiakin varmaan. Heidät pitää huomioida mutta heidän ei tarvitse huomioida.

Vierailija
27/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jonkin sortin narsismiakin varmaan. Heidät pitää huomioida mutta heidän ei tarvitse huomioida.

Teini-iästä asti minulla on ns tasajako: minua ei ole tarvinnut huomioida, mutta minäkään en huomioi ketään. Kaikki pääsevät helpommalla.

Vierailija
28/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen on varmaan hyvä syy. Jotkut äidit ovat hirviöitä kuten oman mieheni äiti. Mies ei ole ollut tekemisissä äitinsä kanssa 10 vuoteen edes siinä muodossa että toivottaisi hyvää äitienpäivää.

Voin kertoa, ettei meidän äiti ole hirviötä nähnytkään, mutta niin vaan veli lampsii valmiiseen pöytään tyhjin käsin joka vuosi - oli sitten mikä tahansa juhla kyseessä vanhemmillani. Äitienpäivä ei ole poikkeus. Hän on ajattelematon ja töykeä, ei muuta (toki isästä varmaan ottanut mallia).

Ruokakaupoissakin myydään kukkia, senkun heittäisi samalla kärryyn kun ostaa muutakin ja veisi. Tai on sitten käymättäkin.

Vierailija
29/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään omalle ja olen nainen. Soitin kyllä onnittelut.