Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivä. Olen epäonnistunut

Vierailija
07.05.2022 |

Ainoa lapseni on narkkari.
Ei ole täällä kakkukahveja eikä äitienpäivälahjoja. Nukkuisin mielelläni huomisen ohitse maanantaihin.
Jotain muuta elämältä toivoin.
Ei voi saada kaikkea.
Hyvää äitienpäivää kaikille ja erityisesti heillä, joilla asiat eivät ole hyvin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että raitistuu ja saat vielä äitienpäiväsi parhaimmat hänen kanssaan. Toivoa on

Vierailija
2/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Otan osaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole ollut sitä aina. Todennäköisesti hän on joskus ollut toivottu lapsi ja oot saanut nauttia äitiydestä. Muistele niitä hyviä hetkiä. Aikuisen ihmisen elämään ei valitettavasti voi vaikuttaa.

Vierailija
4/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, äitienpäivä nyt ei ole mitenkään erikoinen päivä. Ihan tavallinen sunnuntai. 

Vierailija
5/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se äitienpäivä mikään ihmeellinen spektaakkeli monessakaan kodissa ole, vaikka olisi ihan tavallinen lapsi. Yliarvostettu, ja mainostettu, päivä. Kauppiaat sitä lähinnä hehkuttaa, kun tahkovat sillä rahaa.

Vierailija
6/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistumiseni korostuu huomenna. Järjellä ajateltuna tiedän, että kyseessä on vain yksi päivä.  Minuun sattuu ihan järjettömästi, että en ole tärkeä ihminen edes ainoalle lapselleni. En ole yhtään mitään kellekään. Joutaisin pois

.ap

Vierailija
7/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että lapsesi on joutunut ongelmiin. Älä kuitenkaan äitienpäivästä stressaa. Moni muukaan ei sitä mitenkään erityisemmin vietä. Ei, vaikka asiat olisivat kunnossa. 

Vierailija
8/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani on tekniikan tohtori eikä meilläkään ole kakkukahveja eikä äitienpäivänlahjoja.

Vierailija
9/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistumiseni korostuu huomenna. Järjellä ajateltuna tiedän, että kyseessä on vain yksi päivä.  Minuun sattuu ihan järjettömästi, että en ole tärkeä ihminen edes ainoalle lapselleni. En ole yhtään mitään kellekään. Joutaisin pois

.ap

Olet sinä hänelle tärkeä ihminen. Ilman sinua ei olisi häntä. Itsesäälissä vellominen ei auta mitään. 

Vierailija
10/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole epäonnistumisen merkki lainkaan. Joskus sattumalta joillekin nuorille kehittyy riippuvuus, yksityiseltä puolelta voi saada apua siihen, jos on sellainen joka kelpaa. Ja eivät muutkaan vietä erityisesti äitienpäivää tai anna lahjoja. Joskus on paras itse ostettu lahja. Kortti tulee kun lapsi on tarpeeksi vanha, kaksikymppisenä se voi unohtua. Aika moni laittaa vain kortin ja soittaa lyhyesti, ellei ole ollut tapana muu.

Vierailija
11/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Toivon, että sinulla on hyviä muistoja siitä kun lapsesi oli pienempi. Ja että lapsesi pääsisi vielä kuiville, ja saisitte niitä vielä tulevaisuudessa lisää.

Vierailija
12/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt auttaaksesi lastasi?

Vierailija
13/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaiken mahdollisen. Isänsä kanssa ei ole ollut väleissä vuosikausiin. Soitellaan päivittäin ja nähdään noin kolmesti viikossa

-ap

Vierailija
14/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.ap

Minä en ole narkkari, mutta äitini ei ole kiinnostunut viettämään äitienpäivää kanssani.  Olisin onnellinen jos minulla olisi kaltaisesi äiti joka kaipaisi minua.

Vierailija
15/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Mullakin on taas vähän erikoinen äiteinpäivä. Vanhempi, adoptioon antama lapseni, jolla on esim mese yhteys, osoite, puhnumero ei muista minua ja nuorempi toki sitten muistaa. Meitä äitejä on erilaisia.

Vierailija
16/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap

Vierailija
17/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkeja ei kuulu auttaa, vaan kääntää selkänsä.

Vierailija
18/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen niin lopussa . Näen öisin painajaisia. Mietin mielessäni kaikkia mahdollisia uhkakuvia. Ei ole ketään kelle kertoa ahdistuksestani. Mies ei ymmärrä yhtään epätoivoani,  johtuen siitä ettei ole hänen lapsensa. 

ap

Vierailija
19/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, on surullista , 😥 mutta muistakaa, Ette ole syyllistynyt mihinkään,

On ikävää, Teidän kokea tuollainen toivon teille voimia, toivon ,että , näkyy valoa tunnelin päässä 🙏.

Äitienpäivä toivotukset Teille kuitenkin.🌺🌺🌺🌺.

Vierailija
20/26 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkeja ei kuulu auttaa, vaan kääntää selkänsä.

Teoriassa joo, käytännössä ei mene noin. En pysty hylkäämään lastani

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän