Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia imukaavinnasta (keskenmeno)

Vierailija
07.05.2022 |

Itsellä edessä ja mietityttää vuodon määrä, kesto, kivut, seuraavat kuukautiset kuinka pian operaatiosta? Paljonko sait sairauslomaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yksilöllistä. Sairaslomaa saa aina hakea lisää, jos sitä tarvitsee.

Vierailija
2/4 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tehtiin imukaavinta synnytyksen jälkeen kohtutulehduksen takia.

Mulla sattui todella mutta oli vauva mukana joten eivät voineet antaa normaalia lääkitystä koska imetin eikä ollut saattajaa. Vuotoa en tarkkaa muista nopeasti se hiipui kun tulehduskin helppotti. kuukautisia ei ole tullut koska imetän edelleen 1.5v taaperoani. En saanut saikkua koska olin äitiyslomalla. sitä tuskin saa päivää kahta enempää. lisää sitten hakemaan jos tarvii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/4 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tehtiin imukaavinta 3viikkoa keskenmenon jälkeen kun istukkakudosta oli jäänyt kohtuun (meni kesken 7+jotain päiviä). Sattui kyllä kipulääkityksestä ja puudutuksesta huolimatta, mutta oli onneksi nopea operaatio, alle 5 minuuttia muistaakseni. Vuoto loppui käytännössä saman tien. Seuraavana päivänä tuli enää rusehtavaa tuhrua. Sairaslomaa sain vain sen päivän kun päivystykseen jouduin lähtemään kesken työpäivän. Seuraavana päivänä normaalisti töihin, ei kipuja tai muuta ongelmaa. Menkat alkoi 2-3 viikon päästä. Ja olivat sen jälkeen taas säännölliset. Kolmannesta kierrosta tulin uudelleen raskaaksi ja syntyi terve poika.

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi