Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä olet nuoresta miehestä, joka käyttää pikkutakkeja arjessa?

Vierailija
07.05.2022 |

Kaupassa, kirjastossa, työttömien yhdistyksessä, kahvilassa jne. M27

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen: tykkään miehistä, joiden pukeutuminen pistää silmään. Ei ole niin nuukaa, johtuuko se kokovalkoisesta college-asusta vai pikkutakeista. Tykkään silti. Minusta on söpöä ja ihanaa, että mies uskaltaa olla erilainen. Tuntuu siltä, että miehellä on enemmän sielua antaa minun olla oma itseni.

Eri asia sitten, jos kyseessä on ns. statuspukeutuminen ja minunkin pitäisi revetä joka välissä kotelomekkoihin ja jakkupukuihin :D:

N27

Ei todellakaan ole mikään status juttu. En nyt harrastuksenakaan pitäisi, mutta tavallaan. Pikkutakit käy minulle hyvin ja se nostaa itseluottamusta (joka on normaalisti pyöreä nolla). Löytyy minulta pinkki hupparikin, mutta täällä Itä-Suomessa saa kuulla homottelua se yllä... Mutta jos hupparin laitan, niin sen täytyy olla tarpeeksi erilainen, joko väriltään tai kuvioiltaan. M27

Tuohan on vaan hauskaa! Käy välillä Stadissa bilettämässä pinkissä kauluspaidassa ja mustassa rusetissa, niin daamit vaan alkaa piirittää sua :D Jos sallit sanoa, niin ottaisin heti tissien väliin ja pusuttelisin ja pitäisin hyvänä tuollaista, jos siis sallisit ja tahtoisit  :3 <3 

Vierailija
22/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua kiinnosta mitä mieltä olen?

Olet aikuinen.

N55+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu ihan täysin persoonastasi. Tiedät tykkääkö naiset siitä onko sulla naisia. Elämä on aina kompromisseja. On sallittua ja kunnioitettavaa erottua massasta. Mutta silloin täytyy myös ottaa aikuisen vastuu omista tekemisistä. Muilla ei ole velvollisuutta pitää kenenkään tyylistä.

Vierailija
24/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän työtön luuserikin voi tyylikkäästi pukeutua jopa pikkutakkiin. Maailman kuuluisin työtön lusmu eli Chaplinin kulkuri pukeutui myös niin.

Vierailija
25/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pikkutakkeihin arkenakin pukeutuva mies on yhtä kuin seksuaalisesta haluttavuudestaan huolehtiva mies. As in, erittäin mieluisa kumppani jos arvotkin kohtaavat.

M36

Vierailija
26/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aikuinen.

N55+

Eikös keskustelupalstoilla olla sen takia, että kiinnostaa mitä mieltä muut ihmiset ovat asioista?

Tai ehkä sinä olet sitten vain toitottamassa omia mielipiteitäsi.

-eri

Vierailija
27/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aikuinen.

N55+

No miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi pukeutuisi siististi, kun lähtee ostamaan joitakin muroja? :D Etkö muka ajattelisi, että se on nyt lopullisesti tärähtänyt? :D Arki on aika iso juttu parisuhteessa. Ja jos toinen on "erilainen", niin kait se nyt joitakin ajatuksia herättää. M27

Vierailija
28/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juppi tai homo, tai muuten pinnallinen.

ei mun makuun.

Vierailija
29/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän työtön luuserikin voi tyylikkäästi pukeutua jopa pikkutakkiin. Maailman kuuluisin työtön lusmu eli Chaplinin kulkuri pukeutui myös niin.

Ooh! Taisin löytää itselleni idolin. Voisi katsoa ne elokuvat. Hävettää, kun en ole yhtäkään nähnyt. Taitaapi mennä yleissivistyksen puolelle. M27

Vierailija
30/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni en tykkäisi tollasesta tyylistä, muut miehet pukeutukoot miten haluavat.

Vierailija
31/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli nuorena miehenä pikkutakki. Naiset tykkäsi. Nyt nelikymppisenä on Armanin tai Cerrutin tumma puku, kun baariin lähden. Naiset tykkäävät. 

Vierailija
32/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilottirotsi on paljon parempi. Se herättää tunteita monessa ja sopii erilaisille vartaloille hyvin.

Lyhyet hiukset kruunaavat pilottirotsin käyttäjän, eikä voi puhua pikkutakissa keikkuvan pääsevän samoihin arvostuksiin.

Vierailija
33/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanopistossa, (16-17 vuotiaana ) käytin yleensä pikkutakkia. Yleensä jonkun villapaidan kanssa .

Yleensä minulla oli silloin asukokonaisuuteen yhdistettynä myös mustat sotilassaappaat jalassa.

Sen jälkeen olen käyttänyt aniharvoin. 

Vierailija
34/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin, että hän tahtoo pukeutua hyvin ja asiallisesti.

Nuoruudessani oli paljon tuollaisia nuoria miehiä.

Vierailija
35/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aikuinen.

N55+

Eikös keskustelupalstoilla olla sen takia, että kiinnostaa mitä mieltä muut ihmiset ovat asioista?

-eri

Ja sinä et ole tajunnut sitä, että ei tarvitse kysyä kenenkään mielipidettä vaatevalintoihin enää, kun äiti ei enää käske.

Mielipide kuin mielipide, mun ei oo sen vahvempi kuin sun. N55+

Vierailija
36/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aikuinen.

N55+

-eri

Ja sinä et ole tajunnut sitä, että ei tarvitse kysyä kenenkään mielipidettä vaatevalintoihin enää, kun äiti ei enää käske.

Kuka sanoi että tarvitsisi? Mutta kai saa jos haluaa? Mikäs sun ongelma tässä nyt on?

Vierailija
37/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aikuinen.

N55+

-eri

Kuka sanoi että tarvitsisi? Mutta kai saa jos haluaa? Mikäs sun ongelma tässä nyt on?

Sulla se ongelma on vanhempia ihmisiä kohtaan. Eiks vaan?

Vierailija
38/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko,että olisit kiinnostunut mielipiteestäni, mutta pikkutakki on tosi tyylikäs. Hyvin pukeutunut mies on ihana. Muista myös, että täällä palstalla et saa minkäänlaista kannustustusta asiaan, täällä mitä juntimpi sen parempi. T. N40

Vierailija
39/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on samanlainnen ominaisuus kuin urheilullisuus.

Molemmat ovat toissijaisia ominaisuuksia miehessä. Ensisijaisia ovat geenit ja sosioekonominen status.

Ikävä kyllä tämä johtaa seuraavaan:

Urheilullisuutta arvostavat urheilulliset naiset, mutta ikävä kyllä heille tärkeintä on miehen geenikomeus. Tällöin vain geenikomea mies hyötyy urheilullisuudesta, ilman geenikomeutta saa vain pullukkanaisia joille urheilullisuus onkin miinusta.

Tyyliä arvostavat naiset jotka haluavat mieheltä rahaa ja statusta. Muut eivät arvosta.

Vierailija
40/47 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyli on samanlainnen ominaisuus kuin urheilullisuus.

Molemmat ovat toissijaisia ominaisuuksia miehessä. Ensisijaisia ovat geenit ja sosioekonominen status.

Ikävä kyllä tämä johtaa seuraavaan:

Urheilullisuutta arvostavat urheilulliset naiset, mutta ikävä kyllä heille tärkeintä on miehen geenikomeus. Tällöin vain geenikomea mies hyötyy urheilullisuudesta, ilman geenikomeutta saa vain pullukkanaisia joille urheilullisuus onkin miinusta.

Tyyliä arvostavat naiset jotka haluavat mieheltä rahaa ja statusta. Muut eivät arvosta.

Näin se on.

Monikin tyylikäs ja nätti nainen voi katsoa että onpas komeasti pukeutunut mies. Mutta köyhän miehen kanssa nämä naiset eivät seurustelisi.

Potentiaalinen pari löytyy niistä tuulipukunaisista jotka katsovat että mikäs porvari tuokin pelle kuvittelee olevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi