Nainen, mitä mieltä olet nuoresta miehestä, joka käyttää pikkutakkeja arjessa?
Kaupassa, kirjastossa, työttömien yhdistyksessä, kahvilassa jne. M27
Kommentit (47)
Miksi sua kiinnosta mitä mieltä olen?
Olet aikuinen.
N55+
Kaikki riippuu ihan täysin persoonastasi. Tiedät tykkääkö naiset siitä onko sulla naisia. Elämä on aina kompromisseja. On sallittua ja kunnioitettavaa erottua massasta. Mutta silloin täytyy myös ottaa aikuisen vastuu omista tekemisistä. Muilla ei ole velvollisuutta pitää kenenkään tyylistä.
Kyllähän työtön luuserikin voi tyylikkäästi pukeutua jopa pikkutakkiin. Maailman kuuluisin työtön lusmu eli Chaplinin kulkuri pukeutui myös niin.
Minusta pikkutakkeihin arkenakin pukeutuva mies on yhtä kuin seksuaalisesta haluttavuudestaan huolehtiva mies. As in, erittäin mieluisa kumppani jos arvotkin kohtaavat.
M36
Vierailija kirjoitti:
Olet aikuinen.
N55+
Eikös keskustelupalstoilla olla sen takia, että kiinnostaa mitä mieltä muut ihmiset ovat asioista?
Tai ehkä sinä olet sitten vain toitottamassa omia mielipiteitäsi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Olet aikuinen.
N55+
No miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi pukeutuisi siististi, kun lähtee ostamaan joitakin muroja? :D Etkö muka ajattelisi, että se on nyt lopullisesti tärähtänyt? :D Arki on aika iso juttu parisuhteessa. Ja jos toinen on "erilainen", niin kait se nyt joitakin ajatuksia herättää. M27
juppi tai homo, tai muuten pinnallinen.
ei mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän työtön luuserikin voi tyylikkäästi pukeutua jopa pikkutakkiin. Maailman kuuluisin työtön lusmu eli Chaplinin kulkuri pukeutui myös niin.
Ooh! Taisin löytää itselleni idolin. Voisi katsoa ne elokuvat. Hävettää, kun en ole yhtäkään nähnyt. Taitaapi mennä yleissivistyksen puolelle. M27
Omalla miehelläni en tykkäisi tollasesta tyylistä, muut miehet pukeutukoot miten haluavat.
No mulla oli nuorena miehenä pikkutakki. Naiset tykkäsi. Nyt nelikymppisenä on Armanin tai Cerrutin tumma puku, kun baariin lähden. Naiset tykkäävät.
Pilottirotsi on paljon parempi. Se herättää tunteita monessa ja sopii erilaisille vartaloille hyvin.
Lyhyet hiukset kruunaavat pilottirotsin käyttäjän, eikä voi puhua pikkutakissa keikkuvan pääsevän samoihin arvostuksiin.
Kansanopistossa, (16-17 vuotiaana ) käytin yleensä pikkutakkia. Yleensä jonkun villapaidan kanssa .
Yleensä minulla oli silloin asukokonaisuuteen yhdistettynä myös mustat sotilassaappaat jalassa.
Sen jälkeen olen käyttänyt aniharvoin.
Minä ajattelisin, että hän tahtoo pukeutua hyvin ja asiallisesti.
Nuoruudessani oli paljon tuollaisia nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aikuinen.
N55+
Eikös keskustelupalstoilla olla sen takia, että kiinnostaa mitä mieltä muut ihmiset ovat asioista?
-eri
Ja sinä et ole tajunnut sitä, että ei tarvitse kysyä kenenkään mielipidettä vaatevalintoihin enää, kun äiti ei enää käske.
Mielipide kuin mielipide, mun ei oo sen vahvempi kuin sun. N55+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aikuinen.
N55+
-eriJa sinä et ole tajunnut sitä, että ei tarvitse kysyä kenenkään mielipidettä vaatevalintoihin enää, kun äiti ei enää käske.
Kuka sanoi että tarvitsisi? Mutta kai saa jos haluaa? Mikäs sun ongelma tässä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aikuinen.
N55+
-eriJa sinä et ole tajunnut sitä, että ei tarvitse kysyä kenenkään mielipidettä vaatevalintoihin enää, kun äiti ei enää käske.
Kuka sanoi että tarvitsisi? Mutta kai saa jos haluaa? Mikäs sun ongelma tässä nyt on?
Sulla se ongelma on vanhempia ihmisiä kohtaan. Eiks vaan?
En usko,että olisit kiinnostunut mielipiteestäni, mutta pikkutakki on tosi tyylikäs. Hyvin pukeutunut mies on ihana. Muista myös, että täällä palstalla et saa minkäänlaista kannustustusta asiaan, täällä mitä juntimpi sen parempi. T. N40
Tyyli on samanlainnen ominaisuus kuin urheilullisuus.
Molemmat ovat toissijaisia ominaisuuksia miehessä. Ensisijaisia ovat geenit ja sosioekonominen status.
Ikävä kyllä tämä johtaa seuraavaan:
Urheilullisuutta arvostavat urheilulliset naiset, mutta ikävä kyllä heille tärkeintä on miehen geenikomeus. Tällöin vain geenikomea mies hyötyy urheilullisuudesta, ilman geenikomeutta saa vain pullukkanaisia joille urheilullisuus onkin miinusta.
Tyyliä arvostavat naiset jotka haluavat mieheltä rahaa ja statusta. Muut eivät arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Tyyli on samanlainnen ominaisuus kuin urheilullisuus.
Molemmat ovat toissijaisia ominaisuuksia miehessä. Ensisijaisia ovat geenit ja sosioekonominen status.
Ikävä kyllä tämä johtaa seuraavaan:
Urheilullisuutta arvostavat urheilulliset naiset, mutta ikävä kyllä heille tärkeintä on miehen geenikomeus. Tällöin vain geenikomea mies hyötyy urheilullisuudesta, ilman geenikomeutta saa vain pullukkanaisia joille urheilullisuus onkin miinusta.Tyyliä arvostavat naiset jotka haluavat mieheltä rahaa ja statusta. Muut eivät arvosta.
Näin se on.
Monikin tyylikäs ja nätti nainen voi katsoa että onpas komeasti pukeutunut mies. Mutta köyhän miehen kanssa nämä naiset eivät seurustelisi.
Potentiaalinen pari löytyy niistä tuulipukunaisista jotka katsovat että mikäs porvari tuokin pelle kuvittelee olevansa.
Tuohan on vaan hauskaa! Käy välillä Stadissa bilettämässä pinkissä kauluspaidassa ja mustassa rusetissa, niin daamit vaan alkaa piirittää sua :D Jos sallit sanoa, niin ottaisin heti tissien väliin ja pusuttelisin ja pitäisin hyvänä tuollaista, jos siis sallisit ja tahtoisit :3 <3