Käyttekö sisarustenne lasten synttäreillä?
Alkuun oli toki ihanaa käydä kun sukuun tuli pitkästä aikaa uusia vauvoja. Nyt sisaruksilla yhteensä 6 lasta, vanhimmat kohta teini-ikäisiä. Edelleen järjestetään isoja sukulaissynttäreitä. En millään jaksaisi käydä! Välimatkaa enimmillään 150km. Mutta miten ihmeessä kehtaisin kerrasta lopettaa sen touhun? Mielellään kävisin kaikessa rauhassa kyläilemässä silloin tällöin kun sopii, en määrättynä ajankohtana kun talo on täynnä porukkaa.
Kommentit (7)
Kyllä käyn. Mulla vain yksi veli, kaksi tätitettävää
Käydään, ne on käytännössä sukujuhlia. Suku ei saa muuten aikaiseksi käydä, niin nähdään ainakin muutama kerta vuodessa.
Siskoni lapsen (2 lasta) synttäreillä käydään, koska ollaan muutenkin heidän kanssaan tekemisissä. Viikottain soitellaan ja nähdään. Miehen veljellä on kolme lasta ja lopetamme nyt heidän lasten synttäreillä käymisen. Ei olla muutenkaan tekemisissä heidän kanssaan. Lisäksi he eivät käy meidän lasten synttäreillä, joten en enää jaksa itse olla kohtelias...
Käyn jos ehdin. Jos en ehdi, niin sitten en käy. Kyllä siskoni sen ymmärtää. Lapset myös toivon mukaan.
Käyn. Ei tulisi pieneen mieleenkään jättää menemättä. Ovat minulle todella tärkeitä lapsia. Melkein kuin omat lapset.
En käy.