Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka harrastaa kännipuheluita ja kännivierailuita?

Vierailija
07.05.2022 |

Minusta hauskaa hupia! Kohta kun alan olla taas soosissa, niin aloitan varmaan puhelurallin.
Saatan piipahtaa myös naapureissa piristämässä lauantai-iltaa.
Ketkä muut tykkää tästä jalosta harrastuksesta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöstä on kiva soitella kännipuheluita ja haukkua kaikki pataluhaksi ja räkätän ärsyttävää paskaista nauruani. Joskus yritän änkeä kaatokännissä naapureiden luo huonolla menestyksellä.

Vierailija
2/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Sitten jos porukka haluaa sammuttaa puhelun, niin haukun pystyyn ja lyön luurin korvaan! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samat suunnitelmat. Olen päivän mittaan naukkaillut pullollisen kossua ja otan toisen mukaan kun lähden kyläilemään ystäväni luo. Hän on ollut juomatta jo monta kuukautta ja kaipaa varmasti piristystä. Toivottavasti on saanut jo lapset nukkumaan.

Vierailija
4/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, otetaas sille!

Vierailija
5/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä samat suunnitelmat. Olen päivän mittaan naukkaillut pullollisen kossua ja otan toisen mukaan kun lähden kyläilemään ystäväni luo. Hän on ollut juomatta jo monta kuukautta ja kaipaa varmasti piristystä. Toivottavasti on saanut jo lapset nukkumaan.

Kuulostaa hyvältä ajatukselta! Minä sain joskus ex-appiukkoni (joka oli viitisen vuotta raitistellut alkoholisti) ratkeamaan kun tarjosin huikkaa mökkitalkoissa. Naisväki oli vähän pahana, mutta sanoin, että en minä kenenkään kurkusta mitään ole väkisin kaatanut.

Vierailija
6/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, otetaas sille!

Kippis!

Vierailija
7/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo myöhemmin illalla ajattelin alottaa, vasta korkkasin pullon. Laitan kyllä mielummin viestejä joista saan räpää seuraavana päivänä vaikken yhtään muista laittaneeni.

Oon kerran tiedostamattani soittanut rakkaudentunnustuksia useamman peräjälkeen, siitäkään ei ihme kyllä tykätty vaikka ajatus oli mielestäni kaunis.

Vierailija
8/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeät kännipuhelut on känniltojen ilo.😂

Vierailija
9/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheluja, viestejä ja typeriä kommentteja faceen, mutta naapuriin en mene, mahtaisi uskovainen tiukkisperhe soittaa mulle miekkataksin kyydin :P

Vierailija
10/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran yöllä naapuriin mutta sitä ei katsottu pahalla, koska vein mustikkapiirakka ja naapurit olivat itsekin vihneessä.

Vierailija
11/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ex-anoppi on varma kohde jos kukaan muu ei halua jutella. Hänellä riittää aina ymmärrystä elämään kolhineelle ex-vävypojallensa. :) Kerran jauhoin hänelle yhtenä kesäyönä 7-tunnin kännipuhelun. Muista itse noin ensimmäisen tunnin.

Vierailija
12/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ex-anoppi on varma kohde jos kukaan muu ei halua jutella. Hänellä riittää aina ymmärrystä elämään kolhineelle ex-vävypojallensa. :) Kerran jauhoin hänelle yhtenä kesäyönä 7-tunnin kännipuhelun. Muista itse noin ensimmäisen tunnin.

Oho, taitaa olla ex-anoppiin hyvät välit?

Vierailija
13/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana anoppi! Mene kylään ja ota tarjottavaa mukaan.

Vierailija
14/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran kännissä naapuriin suihkuun kun itsellä oli remonttia. Ihme kyllä se sopi niille hyvin vaikka vähän kummastelivat.

Luumuilin kadulla loppukesän kun hävetti niin. Nyt ovat jo varmaan unohtaneet

Vierailija
15/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aion soitella kännipuheluita.

Otan semmoisiin ihmisiin yhteyttä joiden kanssa en ole puhunut kuukausiin.

Vierailija
16/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, taitaa olla ex-anoppiin hyvät välit?

Näin on, kun ollaan kumpikin leskiä niin kokemus yhdistää. Oikeasti hieno nainen ja aina avulias! :)

Vierailija
17/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello neljältä aamuyöstä on hyvä soittaa itkuinen kännipuhelu äidille, että makaronilaatikko paloi uuniin. Hävettää vieläkin, vaikka tapahtumasta jo aikaa.

Vierailija
18/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on se kun Matias soittaa ja tökkää oman kännykkänsä jollekin random kaverille .. silloin menee luuri kiinni...

Vierailija
19/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli juuri kännipuhelu. Se meni ohi puolessa tunnissa. Laitan kohta vahingon kiertämään ja neilinkertaistan ajan ainakin. :)

Vierailija
20/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniongelmaiset kippaavat ongelmansa muiden niskaan. Ei pidä ihmetellä, jos puhelinnumero päätyy estettyjen listalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän