Osa naisista alkaa piikitellä murrosiässä pieniä ja siroja naisia
selvä ero lapsuuteen kuinka hyvin tuli toimeen heidän kanssaan. Varmasti myös päinvastaisia kokemuksia joillain.
Kommentit (20)
Valitettavasti minulla oli päinvastaisia kokemuksia, jossa minua piikiteltiin/ haukuttiin/ ahdisteltiin liian isosta rintamuksesta lapselle. Ihan kuin minä voisin vaikuttaa murrosikäni alkuun tai siihen, miten pieniksi tai isoiksi rintani kasvaa. Halusin silloin itse olla siro, mutta kaikkea ei voi saada. :D
Mutta uskon, että laihoilla ja murrosikään myöhemmin tulevia haukuttiin laidoiksi yms. mikä oli ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti minulla oli päinvastaisia kokemuksia, jossa minua piikiteltiin/ haukuttiin/ ahdisteltiin liian isosta rintamuksesta lapselle. Ihan kuin minä voisin vaikuttaa murrosikäni alkuun tai siihen, miten pieniksi tai isoiksi rintani kasvaa. Halusin silloin itse olla siro, mutta kaikkea ei voi saada. :D
Mutta uskon, että laihoilla ja murrosikään myöhemmin tulevia haukuttiin laidoiksi yms. mikä oli ikävää.
Minua myös pilkattiin isoista rinnoista vaikka olin muita pienempi ja sirompi muuten.
Murrosikäiset tytöt eivät ole naisia.
No hyvä ettei ylipainoisia kukaan kiusaa ikinä missään iässä.
Vierailija kirjoitti:
Murrosikäiset tytöt eivät ole naisia.
Siis piikittelyä alkaen murrosiästä.
Samalle ihmiselle riittää lapsena kiltteys että on pidetty, mutta asia monimutkaistuu kun hormonit alkavat hyrrätä.
Luokallani oli kaksi erittäin siroa tyttöä, molemmat aikuisenakin pienikokoisia. Toinen oli (/on?) valtava m*lkku, kiusatkaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se muiden kokemuksia poista että joku muukin kokee samaa eri syistä.
Pikkusisko alkoi tarkoituksella hajottaa minun koon 35 kenkiä kun hänen oma jalkansa alkoi lähestyä 40:ä. Aikaisemmin oli ottanut kenkiäni käyttöönsä ilman lupaa, lähtenyt vaikka aamulla kouluun ne jalassaan että minun oli laitettava hänen kenkänsä. Sitten kun kenkäni eivät enää mahtuneet, alkoi hajottamaan niitä.
Meillä kyllä ne sirot ja kauniit tytöt piikittelivät meitä läskejä. Eikä se ollut enää edes mitään piikittelyä vaan täyttä henkistä väkivaltaa.
Meillä kyllä ne läskit tytöt piikittelivät meitä siroja ja kauniita tyttöjä. Eikä se ollut enää edes mitään piikittelyä vaan täyttä henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se muiden kokemuksia poista että joku muukin kokee samaa eri syistä.
Juu ei, mutta veikkaan että toisella näistä ryhmistä nämä kokemukset ovat huomattavasti yleisempiä.
Tuli tuosta "varmasti myös päinvastaisia kokemuksia joillain" vähän sellainen fiilis että sirot nyt ovat se kaikkein sorretuin ryhmä tms. En nyt kyllä ihan usko, veikkaan että useimpia naisia ei yhtään haittaisi olla siro. Mutta varmaan ymmärsin väärin ja ylireagoin.
Ulkomuoto siis herkästi johtaa kiusaamiseen, oli se kumpi vain ääripää 🤔
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä ne sirot ja kauniit tytöt piikittelivät meitä läskejä. Eikä se ollut enää edes mitään piikittelyä vaan täyttä henkistä väkivaltaa.
Ei tarvinnut olla edes läski, Riitti, että oli pitkä.
Aina ovat normaalikokoiset valaat v*ttuilleet kun ovat niin kateellisia siitä miten kaunis ja pieni olen!
Aloituksesta puuttuu kappalejako ja konjunktio. En tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Luokallani oli kaksi erittäin siroa tyttöä, molemmat aikuisenakin pienikokoisia. Toinen oli (/on?) valtava m*lkku, kiusatkaa vaan.
Joillakin siroilla on valtava ego. Kiusaava ja narsistinen luonne ja sen hovi suoraan yläasteelta VIELÄKIN. Ja paheneva. Katkeroitunut? Ei jessus.
Osa piikittelee pitkiä ja hoikkia, osa pitkiä ja rotevia, osa lyhyitä ja tanakoita.
Mitäpä se osa naisista ei piikittelisi!
Olen huomannut, että seurassani miehet kutsuvat minua ja naiset itseään söpöksi 🤔