Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä sellaisia, jotka on täpöllä USKOSSA?

Vierailija
09.10.2006 |

Kertokaapa, millaista konkreettista apua olette Jeesukselta saaneet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen jotain asiaa kovasti rukoillut ja kun avaan raamatun, on vastaus/lohdutus ollut edessäni.

Yhtälailla rukousvastauksia on tullut muillakin tavoin, elämänkäänteissä, profetoinnista, hengellisissä tilaisuuksisa jne.

Olen myös monesti tuntenut erittäin voimakkaasti Pyhän Hengen läsnäolon, joka onkin yksi hoitavimmista ja ihanimmista lahjoista jota Jumalalta voi saada, aivan mahtavaa. Sen tunteen soisin kaikille niin ei tarvitsisi enää kenenkään juoda viinaa tai käyttää huumeita!(ja tiedän tasan miltä noi tuntuu)

Mut nää on asioita joita ei pääse kokemaan jos niistä itse kieltäytyy. Eli se joka sanoo ettei usko, kieltää Jumalaa tulemasta lähelleen. Jumala ei tule väkisin, sen voi jokainen lukea raamatusta.

Jokainen ihminen on kuitenkin alunperin tarkoitettu elämään Jumalan läheisyydessä.

Siunausta!

Vierailija
2/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kovasti olla uskossa ja olen sitä myös Jumalalta pyytänyt rukouksin. Eilen aloin ensimmäistä kertaa lukemaan raamattua :)

Kerro profetoinnista jotain konkreettista, mitä merkkejä olet saanut. Miten olet tuntenut Jumalan läsnäolon?

t. ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi olen itse kokenut parantumisen (ihmeellisen sellaisen) ja näitä ihmeitä riittää perhepiirissäkin useampia! jokapäiväinen turva ja luottamus siihen,että meistä pidetään huolta ja asiat ovat " korkeimman" tiedossa! ja tuosta täpöllä uskossa olosta en nyt tiedä. olemme uskossa minä ja puolisoni ja käymme tilaisuuksissa ,rukoilemme ja yritämme parhaamme mukaan luottaa Jumalaan. ollaanko täpöllä vai ei,en tiedä. Toivottavasti olemme!

Vierailija
4/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoon tuleminen on sitä että antaa elämänsä Jeesukselle. Jos olet tämän rukouksessa tehnyt, olet uskossa.

Raamatun lukeminen on todella tärkeää koska se on Jumalan sanaa, mutta se voi olla vähän vaikeaa varsinkin yksin ja uskontien alussa. Siksi kannustaisin sinua kääntymään vaikka paikallisen Helluntaiseurakunnan puoleen. Itse en ole helluntailainen mutta käyn heidän tilaisuuksissa kaikkein mieluiten.

Kun käy tilaisuuksissa, saa kokea Pyhän Hengen läsnäolon ja saa opetusta, rukousta ja profetointia. Pyydä Jumalalta vaoimakasta johdatusta tässä asiassa Jeesuksen nimessä ja pyhässä sovintoveressä, niin varmasti löydät paikkasi ja kasvat uskossasi.

Tutustu myös www tv7 fi jos vaikka näkyisi sinulla. On aivan mahtava kanava jonka ohjelmat ovat elämän leipää. Voi katsoa myös netin kautta.

Profetoinnista sen verran että sukulaisillani on siitä hyvin paljon kokemuksia, ovat esim. saaneet eri puolilla suomea eri seurakuntien tilaisuuksissa samoja profetioita vaikka profetoivat henkilöt eivät ole edes tunteneen näitä ihmisiä. Suuri osa näistä profetioista on jo toteutunut ja osa on voimaa ja rohkeutta antavia.

Ole siunattu Kuninkaamme Jeesuksen Kristuksen nimessä Siskoni Jeesuksessa! Rukoilen myös johdatusta sinulle.

2

Vierailija
5/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäistä kertaa tunsin Pyhän Hengen läsnäolon, olin yhdessä tilaisuudessa Johanneksen kirkossa Helsingissä. Kun rukoiltiin Pyhän Hengen läsnäoloa, rupesin aivan kuin murtumaan, ja en voinut pidättää itkua. Voimakas nyyhkytyspurkaus tulvi lävitseni ja tunsin voimakasta tunnetta koko ruumiissani.

Tämän tapauksen jälkeen hengellinen elämäni sai uusia ulottuvuuksia ja tunsin että Pyhä Henki todella teki työtä minussa.

Nykyisinkin monesti itken mutta lähinnä se mieletön fyysinen tunne kun Henki täyttää tämän ruumiin ja sielun, se on jotain käsittämättömän ihanaa.

Raamatussa sanotaan että Pyhä Henki on annettu ihmiselle avuksi ja opastajaksi.

Rukoilen tällä hetkellä paljon erään oman asian puolesta että Jeesus ottaisi minun tahtoni ja tunteeni ja muovaisi ne sellaiseksi että Hänen Hyvä tahtonsa voisi tapahtua, enkä omista lähtökohdistani lähtisi tekemään sellaisia ratkaisuja jotka eivät ole Jumalan suunnitelman mukaisia.

Vierailija
6/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se käytännössä tapahtuu?

Näkeekö siinä ihmisen, kuuleeko ääniä? Miten?

t.3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän