Mitä mieltä miehet ovat naisesta, joka ei biletä eikä omaa isoa kaveripiiriä
Naista et tulisi näkemään ravintolassa juhlimassa isolla kaveriporukalla, koska sellaista piiriä hänellä ei ole. Mihinkään bileisiin häntä ei kutsuta.
Miten miehet suhtautuisitte?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vielä jos on orpo/etäiset vanhempisuhteet eikä mitään suhteita muuhun sukuun, se on siinä, täydellinen nainen!
Tai sä aiheutat sen, ettei ole suhteita?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten aikuiset tekee kavereiden kanssa?
Juttelee, harrastaa, matkailee, ryppää, sekstailee, mitä nyt milloinkin.
Miksi ihmeessä ihmiset luulee, että pienissä porukoissa viihtyvä ja ei bilettävä nainen sopisi vaimoksi? Minäkin olen sellainen, mutta suhteeseen minusta ei olisi, koska en halua tehdä kompromisseja, enkä jaksa jatkuvaa seuraa ja minua tapaa harvoin sellaisessa ympäristössä, missä voisi lähestyä "siinä mielessä".
Bilekanat ovat valtava turn off.
Ap: kuvailema nainen taas olisi omaan makuuni täydellinen. Jos ei omaa mt-ongelmia.
Eihän tuollaisessa naisessa mitään vikaa ole, tai ainakaan itse en kokisi noita asioita huonoina.
En itsekään tykkää käydä ravintoloissa, mikäli tällä viitataan siis baareihin, clubeihin, ja tanssirafloihin.
Ruokarafloissa kyllä käyn, mutta niin oletettavasti kaikki.
Jos ei ole isoa kaveripiiriä, niin entä sitten?
Ystävissä ja kavereissa määrä ei korvaa laatua, ja yleensä pari hyvää läheistä ystävää on arvokkaampia kuin tusina kavereita.
Onko muka tollaisia perusnättejä naisia olemassa? Jokaisella perusnätillä on järjestään laaja kaveripiiri, illanistujaisia jatkuvasti ja aina pitää olla menos festareille yms.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelee, harrastaa, matkailee, ryppää, sekstailee, mitä nyt milloinkin.
Ja kumppani olisi sitten ok jos puoliso matkailee, ryyppää, sekstailee ja harrastelee jotta voi sanoa että on ihmisiä? Kuulostaa enemmän joltain pari-kolmekymppisen opiskelijan elämältä eikä aikuisen elämältä jolla on vastuita.
Kun on aikuinen niin pelkän puhelin ajan järjestäminen voi viedä viikkoja ja vaatia useamman viestin ajankohdan varmistamiseen. Lounaalle ehtii ehkä kerran vuodessa, yleensä ei sitäkään koska kenelläkään ei ole ikinä aikaa. Aina on joko töitä, lapset kipeänä tai jokin suvun juttu tai on muuten vain niin poikki että haluaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, koska naista joka ei käy missään ja jolla ei ole kaveripiiriä, ei ikinä kohtaa missään.
Mulla ei ole kaveripiiriä, mutta joitain kavereita on. Käyn myös joskus yksin jossain.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka tollaisia perusnättejä naisia olemassa? Jokaisella perusnätillä on järjestään laaja kaveripiiri, illanistujaisia jatkuvasti ja aina pitää olla menos festareille yms.
M36
On.
Minullakin oli joskus kaveripiiri ennen kuin kaikki muuttivat kuka minnekin.
Nykyään on yksittäisiä kavereita. Illanistujaisia voi olla toisinaan, mutta ei kaveripiirin kanssa vaan esimerkiksi yhden kaverin kaveripiirin tai muiden opiskelijoiden kanssa.
Välillä kaipaan jotain läheisempää porukkaa, mutta totta puhuen kyllästyn helposti koko ajan samojen tyyppien kanssa hengailuun ja olen usein itsekseni.
Olen ihminen joka ei löydä helposti samanhenkisiä tyyppejä, eli mitään kaveriporukkaa ei ole.
En kyllä ymmärrä miehiä joiden mielestä kaverittomuus on naisessa vain plussaa. Kuulostaa siltä että halutaan eristää se nainen kaikista jotta on helpompi uhri. Siksi en tosiaan mene möläyttelemään kenellekään kaveritilanteestani.
Vierailija kirjoitti:
M36
Onpas omituinen kommentti. Miten perusnätteys (mitä lie tarkoittaakaan) liittyy temperamenttiin, eli siihen, onko ekstrovertti vai introvertti? Introvertti viihtyy hyvin yksin, hänellä on usein vain vähän kavereita, koska ei kaipaa enempää, ja väsyy runsaista sosiaalisista kontakteista, esim. bilettämisestä. Ekstrovertti on taas tämän vastakohta. Useimmat ihmiset ovat jotain siltä väliltä. Ulkoisesti ei pysty mitenkään päättelemään, kumpaa ihminen on.
#Perusnättiä noistahan tässä aloituksessakin varmaan tarkoitettiin.
Eli ei ole millään lailla #erikoinen/outo, omaa mitään mielenterveysongelmia tai ole yhtään pyöreähkökään.
Onnea vaan etsijälle, kyllä onkin varsinainen akanafarmi, mikäli jyvästä kaipaa etsiä.
Tv. Ruma ankanpoikanen.
Bileakat ovat niitä pettäjiä, eikä kenenkään miehen pidä päästää naisiaan tyttöjen iltoihin haureutta harrastamaan.
Bilenaiset ovat red flag!