Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehet ovat naisesta, joka ei biletä eikä omaa isoa kaveripiiriä

Vierailija
07.05.2022 |

Naista et tulisi näkemään ravintolassa juhlimassa isolla kaveriporukalla, koska sellaista piiriä hänellä ei ole. Mihinkään bileisiin häntä ei kutsuta.

Miten miehet suhtautuisitte?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen sosiaalisissa taidoissa jotain vikaa tai onko hän muuten vain niin epämiellyttävä henkilö, etteivät toiset viihdy hänen seurassaan?

Vierailija
22/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, koska naista joka ei käy missään ja jolla ei ole kaveripiiriä, ei ikinä kohtaa missään.

On muitakin paikkoja missä käydä, kuin bileet. Itse olen aloituksen kuvauksen kaltainen (en ap), ja kyllä mä käyn "missään". Käyn vaan yksin ja en biletä.

Sama juttu. Käyn esim. töissä, lenkillä, kaupassa ja ennen koronaa festareilla ja keikoilla. Kavereita on ollut mutta ovat jääneet, sillä tykkään enemmän tehdä asioita yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ylipainoiselta feministiltä.

Vierailija
24/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisen sosiaalisissa taidoissa jotain vikaa tai onko hän muuten vain niin epämiellyttävä henkilö, etteivät toiset viihdy hänen seurassaan?

Jospa sitä ei kiinnosta ihmiset? Syy voi olla ihan näin yksinkertainen. Minua ei ainakaan kiinnosta ihmiset, asiat kiinnostaa. Siksi olen täällä teidän kanssa vääntämässä asioista. Mutta heti jos joku tunkisi oikeasti elämääni näyttämään kuvia syömästään ruuasta ja avautumaan elämästään niin se olisi heippa.

Vierailija
25/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta "omata" ei ole hyvää suomea. Miten vaikea oli sanoa normaalisti, että "jolla ei ole isoa kaveripiiriä"?

Vierailija
26/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin, että kaikki miehet ovat kaikesta aivan samaa mieltä, niinkuin täällä nämä AV-palstamammat ovat kaikki kuin yhdestä puusta veistettyjä?

Vierailija
27/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverittomuus voi olla omakin valinta. Mulla on ollut useita kaveriporukoita, mutta aina olen lopulta itse lähtenyt niistä. Todellakaan kyse ei ole siitä ettei seurassani viihdyttäisi, vaan viihdytään vähän liiankin hyvin, ja se juuri onkin se ongelma. Minä taas en jaksa mitään tiivistä yhteydenpitoa, saati jatkuvia tapaamisia. Pahinta on kun kaveri on joka ilta tulossa luoksesi juoruamaan. En vaan jaksa.

Vierailija
28/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja ne muut on niitä epämiellyttäviä.

Vierailija
29/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma nainen, minulle tarkoitettu.

Vierailija
30/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän naisella on kavereita, niin sen parempi.

Vierailija
31/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tälläinen, mutta se ei tarkoita että kaikki yksinäiset olisivat.

T. 20

Vierailija
32/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Käyn esim. töissä, lenkillä, kaupassa ja ennen koronaa festareilla ja keikoilla. Kavereita on ollut mutta ovat jääneet, sillä tykkään enemmän tehdä asioita yksin.

Tämä. Nainen jonka elämää ei sanele jatkuvasti bilettävän ja irtosuhteita etsivään kanalauman perässä juokseminen voi harrastaa ja liikkua ulkona vaikka miten paljon.

Se liikkuu viinanhuuruisten yökerhojen sijaan sellaissa paikoissa joissa tapaa miehiä joiden kanssa voi kehittyä muutakin pysyvää kuin genitaaliherpes.

Vierailija
33/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisella saisi olla kavereita? Miksi kaveriton nainen on unelma? Saako naisella silti olla omia mielipiteitä ja mieltymyksiään?

Vierailija
34/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverittomuus voi olla omakin valinta. Mulla on ollut useita kaveriporukoita, mutta aina olen lopulta itse lähtenyt niistä. Todellakaan kyse ei ole siitä ettei seurassani viihdyttäisi, vaan viihdytään vähän liiankin hyvin, ja se juuri onkin se ongelma. Minä taas en jaksa mitään tiivistä yhteydenpitoa, saati jatkuvia tapaamisia. Pahinta on kun kaveri on joka ilta tulossa luoksesi juoruamaan. En vaan jaksa.

No siinä tapauksessa ei kiitos. Haluan normaalin kumppanin.

Vierailija
35/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä miksei minua mihinkään pyydetä. Tosin, sen verran mitä naisten kanssa olen ollut tekemisissä ja kuullut kavereiden puhuvan toisistaan selän takana, niin en tosiaan ole varma olisiko se edes minun juttuni... Ihmisen kanssa kahdestaan on myös mukavaa, ja pidän myös siitä että toiselle voi puhua luottamuksella ja se toinen myös keskittyy aidosti kuuntelemaan. Sama pätee tietysti toiseen suuntaankin eli vastavuoroista. 

Ap

Vierailija
36/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin hyvin.

Vierailija
37/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naisella saisi olla kavereita? Miksi kaveriton nainen on unelma? Saako naisella silti olla omia mielipiteitä ja mieltymyksiään?

Nyt kysyttiin, että haittaako jos ei ole kavereita. Ei ollut kyse ettei saisi olla. Parisuhdemielessä parempi jos enemmän aikaa yhdessä kuin jos toinen kokoajan hyppää jossain.

Vierailija
38/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä kaverivaatimuksessa ole enemmänkin kyse siitä, että mies haluaa naisen jolla on sosiaalista elämää, jotta nainen voi jättää sen kaiken hänen vuokseen. Eli mies haluaa, että nainen näkyvästi uhraa itsensä miehen yksityiskäyttöön. Jos naisella ei ole merkittävästi sosiaalisia suhteita niin mies ei saa naiselta tätä uhria.  Onhan miehet mustasukkaisia lapsillekin ja nekin pitäisi uhrata uuden sulhasen vuoksi, niin eiköhän tässä ole se sama ajatus.

Vierailija
39/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä tapauksessa ei kiitos. Haluan normaalin kumppanin.

Go for it, helpommin niitä löytääkin.

Vierailija
40/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysyttiin, että haittaako jos ei ole kavereita. Ei ollut kyse ettei saisi olla. Parisuhdemielessä parempi jos enemmän aikaa yhdessä kuin jos toinen kokoajan hyppää jossain.

Ehkä aluksi, mutta jos vaikka 20 vuoden kuluttua toisella ei ole omaa sosiaalista elämää, niin se ei olekaan sitten enää välttämättä hyvä juttu, vaan voi aiheuttaa toiseudentunnetta, jopa kateutta, ja pelkkä puoliso "hyvänä ystävänä" ei välttämättä anna tilaa ajatella muita asioita.

Toki voihan sen asian sitten korjata, jos huomaa olevansa semmoisessa tilanteessa. Se ei vaan välttämättä ole kovin helppoa enää sitten.