Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat, miten kestätte vaipanvaihdot ja muut eritteet?

Vierailija
07.05.2022 |

Itse olen herkkä hajuille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipanvaihto on helpointa vanhemmuudessa. Ei sen enempää tunteita herätä kuin oman pyllyn pesu.

Vierailija
2/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset eritteet: hiki, passka, oksennus, vauvan puklu jne kestän ihan hyvin.

Mutta auta armias jos jossain lähelläni on kemikaalinen haju esim pyykinpesuaineen tuoksu, hajuvesi, puhdistusaine jne. Silloin iskee migreenikohtaus välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
4/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton mutta monasti hoitanut muiden lapsia. Ei mulle ole edes tullut mieleen että vaipan vaihto olisi jotenkin ällöä. Normaali osa vauvan/taaperon hoitoa. Enemmän häiritsee voimakas hajuveden tuoksu.

Vierailija
5/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hyvin, jotkut huonosti. Minulle ei ole tehnyt pahaa, mutta vähän hämilläni olen seurannut kun yksi kaveri pesi vauvan pyllyä suurieleisesti yökkien tai yritti sälyttää sen minulle, ja taaperolta pesi lasta suihkulla matkan päästä suihkutellen eikä pystynyt edes koskemaan. En yllättyisi jos nämä liittyisivät siihen että kyseisen lapsen oli todella vaikea oppia käymään kakalla potalla/pöntöllä, joten niitä kakkapyllyjä olikin sitten pestävää pitkälle leikki-ikään.