Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään muodikas valhe, että mies ja nainen voivat olla ihan vaan ystäviä!

Vierailija
07.05.2022 |

Tällaista uskotteleva mies voi kysyä itseltään, jos naispuolinen ystävä olisi vaikka 80-vuotiaan maahisen näköinen parrakas mies, olisiko hän edelleen ystäväsi?

Mitä vaan voi toki väittää, mutta oikeasti vastaus olisi EI.

Oikeastaan ainoat poikkeukset ovat jos mies on homo tai nainen joku 250kg valas, jonka saa sängystä ylös vain nosturilla. Jälkimmäisessä tapauksessa ystävyyden täytyy olla aitoa. Tervettä se ei toki ole.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen.ja törmäsin nuorempana tähän että yritin kaveerata opiskelukaverini kanssa. Kasvoin perheessä jossa oli useampi poika siis mun veljet ja pidin luonnollisena todella kauan että ystäviä voidaan olla. Tämä nuori mies ei tajunnut ollenkaan. Hän oli hyvännäköinen ja hän kerran lähes sähöhti että ei tässä kaveruudesta ole kyse. Poistuin pikkuhiljaa takavasemmalle.

Onneksi myöhemmällä iällä olen saanut myös miespuolisia ystäviä. Seksipuoli on puhuttu heidän kanssaan selväksi. Halitaan kyllä.

Vierailija
42/61 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan ettei aloittajalla ole ystäviäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan ettei aloittajalla ole ystäviäkään.

Niin minäkin veikkaisin, koska siitähän se  puhe on mistä puute...

Vierailija
44/61 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällaista uskotteleva mies voi kysyä itseltään, jos naispuolinen ystävä olisi vaikka 80-vuotiaan maahisen näköinen parrakas mies, olisiko hän edelleen ystäväsi?"

Tämä osuu asian ytimeen. Tähän vastaus on aina EI.

Vierailija
45/61 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytäisin sellaisen miespuolisen ystävän?

Vierailija
46/61 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajana vaikutat kyllä sellaiselta typerykseltä, että vaikka olisit mitä sukupuolta hyvänsä, en tahtoisi olla ystäväsi.

terv. nainen 50, jolla ystävinä kaikkia sukupuolia

Vierailija
47/61 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen samanikäisen tai nuoremman kauniin ja mukavan naisen kanssa en voisi olla pelkkä ystävä. Kyllä siinä himot ja tunteet tulisi ennenpitkää mukaan. Vanhat naiset taas ei kiinnosta seksuaalisesti, joten heidän kanssaan helppo olla pelkkä kaveri.

Vierailija
48/61 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän löytäisin sellaisen miespuolisen ystävän?

Mä olen löytänyt mm koulusta, kämppäkaverista, kavereiden kautta, harrastuksista ja töistä.

Vierailija
49/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo pitää paikkansa, niin se tekee parisuhteen löytämisen helpoksi. Tarvitsee vain löytää eri sukupuolta oleva ystävä, ja siinä se tuleva kumppani sitten on.

Vierailija
50/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteellisen samanikäisen tai nuoremman kauniin ja mukavan naisen kanssa en voisi olla pelkkä ystävä. Kyllä siinä himot ja tunteet tulisi ennenpitkää mukaan. Vanhat naiset taas ei kiinnosta seksuaalisesti, joten heidän kanssaan helppo olla pelkkä kaveri.

Kai sitten voisit olla pelkkä ystävä, jos sinulla olisi useita kauniita ja mukavia naisia ystävinä? Tuskin jaksaisit olla ihastunut esim. kymmeneen naiseen samanaikaisesti?

Vierailija
51/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä myytti kyllä mutta todellisuus on että jos mies on suhteessa niin kumppani ei hyväksy miehelle naisia ystäväksi niin tuo myytti kumoutuu

Vierailija
52/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tällaista uskotteleva mies voi kysyä itseltään, jos naispuolinen ystävä olisi vaikka 80-vuotiaan maahisen näköinen parrakas mies, olisiko hän edelleen ystäväsi?"

Tämä osuu asian ytimeen. Tähän vastaus on aina EI.

Eli siis mies ei voi olla ystävä vanhan parrakkaan miehen kanssa?

Vierailija
53/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nainen ja miehet jotka ovat halunneet olla "ystäviäni" niin aina on plajastunut että heillä on joku taka-ajatus

Minulla on sama juttu, vaikka olen ruma nainen.

Vierailija
54/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naispuolinen kaveri. Hän on tosin ylipainoinen.

Vierailija
55/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa. Olen biseksuaali ja joskus tuntuu sille, että joidenkin mielestä minulla ei saisi kai olla läheisä kavereita tai ystäviä lainkaan kun olisi ilmeistä, että he kaikki edustasivat minulle vain seksikumppaneita....

Vierailija
56/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rumahko nainen, ja kyllä ne miespuoliset "ystävät" katosivat, kun eivät enää saaneet.

Kai sä Jonne tajuat ettei ystäville "anneta"

Vierailija
57/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämieluisa kommentti. Mutta olen todella nätti nainen ja mulla on tosi paljon mieskavereita luonteeni vuoksi. Ja kyllä, heistä useimmat ovat myöntäneet haluavansa minua myös. Ja joitakin olen halunnut itsekin. Mutta me ollaan silti vaan kavereita ja mitään parisuhdekiinnostusta ei meillä ole ikinä ollut. Olen myös bi, joten samaa ongelmaa naisten kanssa. Minusta kuuluu vaan ihmisyyteen ja asian ääneen sanominen poistaa jännitteet.

Vierailija
58/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottinen jännite voi olla viehättävä ja positiivinen osa ystävyyttä ja kestää vaikka vuosikymmeniä. Mikäs sen mahtavampaa, iloinen ja yhteenkuuluvuutta lisäävä asia.

Ei sen tarvitse toiminnaksi tai mustasukkaisuudeksi muuttua koskaan, jännitteillä kun on tasoja.

Vierailija
59/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämieluisa kommentti. Mutta olen todella nätti nainen ja mulla on tosi paljon mieskavereita luonteeni vuoksi. Ja kyllä, heistä useimmat ovat myöntäneet haluavansa minua myös. Ja joitakin olen halunnut itsekin. Mutta me ollaan silti vaan kavereita ja mitään parisuhdekiinnostusta ei meillä ole ikinä ollut. Olen myös bi, joten samaa ongelmaa naisten kanssa. Minusta kuuluu vaan ihmisyyteen ja asian ääneen sanominen poistaa jännitteet.

Minun puolelta nämä seksuaaliset tunteet häviävät kun tutustutaan. Muutamalta mieskaveriltani ei ole kyllä hävinnyt mutta tosiaan mitään parisuhdeintressiä ei ole puolin eikä toisin. Ollaan kaikki varsin seksuaalisia, ehkä vähän keskivertoa enemmän.

Vierailija
60/61 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää. - Samantapaisia kokemuksia. Itse tosin olen biseksuaalina miehenä kokenut myös, että osa miehsitä toivoisi minusta kuoriutuvan homoseksuaali. -  Ei siksi, että tällaisen tölväisyn esittäneet olsivat itse myöntäneet haluavansa seksiä minun kanssani vaan koska saattaisivat toivoa, että minä en ainakaan ole se, joka kisaisi heidän kanssaan naisten huomiosta. Eli kun esimerkiksi nettitreffipalvelun kautta olen -vähäisen kokemukseni kautta enemmän huomiota naisilta kuin miehiltä (mitä en kyllä tuo tuolla palvelimella mitenkään julki).  Niin samaisen palvelimen välityksellä jotkut heteromiehet ovat saattaneet laittaa viestiä, että painusin muualle heidän apajiltaan ja jättäsin "heidän naiensa" rauhaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän