Nykyään muodikas valhe, että mies ja nainen voivat olla ihan vaan ystäviä!
Tällaista uskotteleva mies voi kysyä itseltään, jos naispuolinen ystävä olisi vaikka 80-vuotiaan maahisen näköinen parrakas mies, olisiko hän edelleen ystäväsi?
Mitä vaan voi toki väittää, mutta oikeasti vastaus olisi EI.
Oikeastaan ainoat poikkeukset ovat jos mies on homo tai nainen joku 250kg valas, jonka saa sängystä ylös vain nosturilla. Jälkimmäisessä tapauksessa ystävyyden täytyy olla aitoa. Tervettä se ei toki ole.
Kommentit (61)
Olen kaunis nainen ja miehet jotka ovat halunneet olla "ystäviäni" niin aina on plajastunut että heillä on joku taka-ajatus
Naiset pystyvät helposti olemaan platonisia kavereita miesten kanssa, koska eivät yleensä pysty kiinnostumaan seksuaalisesyäti useimmista miehistä, vaikka kuinka yrittäisivät, muutamista harvoista vain. Miehet sen sijaan eivät tunnu kykenevän platoniseen ystävyyteen naisten kanssa.
N43
Mies ja nainen voivat olla vain ystäviä, jos nainen ei ole enää nuori ja haluttava.
Etsi sinä ap. vaan niitä pökittelyhalukkaitasi.
Vähän mustavalkoista. Kyllähän kaikissa ihmissuhteissa on joku ihmisten välinen vetovoima sidosaineena, sukupuolista riippumatta. Uskon, että moni ajattelee eri sukupuolta olevasta ystävästään, että hänen kanssa voisin kokeilla seurusteluakin, mutta jos olosuhteet mahdollistaa "vain" ystävyyden niin sekin riittää. Ei ole minusta mitenkään väärin, kun käytös ratkaisee, ei ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Voivat olla mutta harvinaista niin ettei kummallakaan ole tunteita toista kohtaan. Mun paras ystävä on mun ex kumppani joka tuntee minut täysin ja minä hänet.
Hän jätti mut kolmen vuoden seurustelun jälkeen kun aina tuli riitaa seksistä joka siis kutistui olemattomiin ja olin turhautunut tästä syystä ja kiukkuinen. Sanoi, ettei voi sille mitään että ei vain enään halua seksiä kanssani, mutta ei halua muidenkaan. Koetin vaikka mitä vippaskonsteja mutta ei, ei enään halunnut.
Mies on tosi komea ja lihaksikas, ja olin varma että pyörittää jotain toista naista tai ihastunut toiseen. Ei ollut. Hyväksyi eron ja meistä tuli toistemme parhaat ystävät. Edelleen pääsen nukkumaan sen ihanan ja komean miehen viereen milloin vain ja useita kertoja viikossa, teemme ruokaa, katselemme elokuvaa ja halitaan, ja autamme toisia niinkuin ennen suhteenkin aikaan. Mutta seksiä ei ole eikä se minua enään haittaa, en edes yritä enään ja mies tietää sen. Silti ottaa kainaloon ja riitoja ei ole. tämä on paljon parempi näin kuin se että olisimme suhteessa jossa molemmat epätyytyväisiä :) .
Mitä ihmettä? En odottanut mitään peukkuja, mutta tulin lukemaan uudelleen tätä keskustelua ja tuo oli minun kommenttina, ja sain siihen 10 alapeukkua, te jotka alapeukutitte, voisitteko kertoa minkä takia? En ymmärrä oikeasti, onko tässä kommentissani jotain niin pahaa :0
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis nainen ja miehet jotka ovat halunneet olla "ystäviäni" niin aina on plajastunut että heillä on joku taka-ajatus
Niin siis olet omasta mielestäsi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Voivat olla mutta harvinaista niin ettei kummallakaan ole tunteita toista kohtaan. Mun paras ystävä on mun ex kumppani joka tuntee minut täysin ja minä hänet.
Hän jätti mut kolmen vuoden seurustelun jälkeen kun aina tuli riitaa seksistä joka siis kutistui olemattomiin ja olin turhautunut tästä syystä ja kiukkuinen. Sanoi, ettei voi sille mitään että ei vain enään halua seksiä kanssani, mutta ei halua muidenkaan. Koetin vaikka mitä vippaskonsteja mutta ei, ei enään halunnut.
Mies on tosi komea ja lihaksikas, ja olin varma että pyörittää jotain toista naista tai ihastunut toiseen. Ei ollut. Hyväksyi eron ja meistä tuli toistemme parhaat ystävät. Edelleen pääsen nukkumaan sen ihanan ja komean miehen viereen milloin vain ja useita kertoja viikossa, teemme ruokaa, katselemme elokuvaa ja halitaan, ja autamme toisia niinkuin ennen suhteenkin aikaan. Mutta seksiä ei ole eikä se minua enään haittaa, en edes yritä enään ja mies tietää sen. Silti ottaa kainaloon ja riitoja ei ole. tämä on paljon parempi näin kuin se että olisimme suhteessa jossa molemmat epätyytyväisiä :) .Mitä ihmettä? En odottanut mitään peukkuja, mutta tulin lukemaan uudelleen tätä keskustelua ja tuo oli minun kommenttina, ja sain siihen 10 alapeukkua, te jotka alapeukutitte, voisitteko kertoa minkä takia? En ymmärrä oikeasti, onko tässä kommentissani jotain niin pahaa :0
10 incel miestä eivät pitäneet kommentistasi, ei siinä sen kummempaa😆
Jatkossa vaan miespuolisia ystäviä. Reilumpia kavereita kuin naiset. N50v
Mun yksi tän hetken parhaimpia ystäviä ja ehkä paras on nainen eli kyllä voi. Ei olla koskaan tehty mitään fyysistä. Jossain välissä ihastuin kyllä häneen, jonka tunnustin eikä tunne ollut tietenkään molemminpuolinen. Ollaan silti edelleen ystäviä ja tuntuu että ystävyys enemmänkin parani mun ihastumishölmöilyn jälkeen. En ole sen jälkeen ajatellut hänestä mitään seksuaalista, edes yhdessä saunoessa joten toistan, ei ole vale että mies ja nainen voivat olla ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rumahko nainen, ja kyllä ne miespuoliset "ystävät" katosivat, kun eivät enää saaneet.
Enää saaneet? Ei ystävien kanssa mennä sänkyyn.
Minä jopa kämppistelen miespuolisen ystäväni kanssa. Molemmat säästävät tällä tavalla rahaa oman ostoa varten.
Molemmat ollaan toistemme mielestä parhaita kavereita, eikä meidän välillä olla mitään seksuaalista.
Tosin tämän vauvan logiikan mukaan mun tarvitsisi nyt olla lihava, repsahtanut nainen.
Ainut huonopuoli tässä on se, että jos olemme yhdessä viihteellä, niin moni olettaa meidän olevan pariskunta ja se saattaa välillä aiheuttaa hassuja tilanteita, varsinkin kun meistä kummatkin on kovia flirttailemaan.
Mulla on aina ollut miespuolisia ystäviä, ihan lapsesta saakka. Olen nyt viiskymppinen. Noin kolmekymppiseksi asti tein mallintöitä ja minua houkuteltiin missikisoihinkin joten uskon olevani ihan ok näköinen. Tyyliltäni ja olemukseltani olen tosi naisellinen.
Pitkäaikaisimman miespuolisen ystävän olen tuntenut jo yli 40 vuotta, tuoreimman noin vuoden. Olen onnellisesti naimisissa ja yhtä teinivuosien kokeilua lukuunottamatta kaikki ystävyyssuhteet ovat aina olleet täysin platonisia.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on kapoinen ihmiskäsitys ap:lla
Todellakin. Ja tuollaiset on saaneet aina äänensä kuuluvilleOnneksi on ajat muuttumassa. Ihmiset voi olla jopa ihmisiä, eikä sosiopaatteja, jotka näkevät toisensa lähinnä seksimielessä
Hahaa.. minua on petetty suhteissa tämän naiskaverin kanssa ja kun ero tullut alettu jopa seukkaamaan "nais bestiksen" kanssa.. samoja kokemuksia tuttavapiirissä
APlle naiset ovat plluja, joita pannaan., siksi ap ei voi olla ystävä naisten kanssa. Ei- pantavia hän ei huomio ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos heteronainen ja heteromies eivät voi olla ihan vaan ystäviä keskenään voiko biseksuaalinen olla ystävä yhtään kenenkään kanssa tämän logiikan mukaan?
Tai voiko homoseksuaali olla kaveri saman sukupuolisen kanssa?
Höh, tietenkin voi ! Ja voi jopa niin,ettei se hänen kaverinsa hänestä sitä tule koskaan tietämäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Sama, vaikka olen mielestäni ihan normaalin näköinen. Viimeistään silloin häipyivät viimeiset "kaverit" kun menin naimisiin mieheni kanssa. Yksi jäi, mutta hän onkin meidän molempien kaveri.
Yksi kaikkein läheisimmistä ja uskollisimmista ystävistäni on mies. Ja minä olen nainen.
Olemme olleet ystäviä toiselta luokalta ala-asteelta lähtien.
Kun muutimme paikkakunnalle siirryin kouluun ja luokalle jossa hän oli, ja meistä tuli hyvin pian ystävät.
Murrosiässä hengailtiin samassa porukassa, oli tyttöjä ja poikia. Tämä poika on aina ollut kuin rakas veli minulle, puolustanut minua, pitänyt minusta huolta ja on aina ollut minulle hyvin lojaali.
Hän on yh-isän kasvattama, hieno ja fiksu poika ja nyt myöhemmin mies.
Hän on nyt naimisissa ja hänellä on itsellä pieni poika. Toivottavasti pojasta kasvaa isänsä kaltainen.
Emme tapaa usein sillä asumme eri puolilla maata, mutta netissä pidämme yhteyttä.
Ystävyys säilyy ja hän pysyy yhtenä elämäni tärkeimpänä ihmisenä.
Niin että kyllä tunteita on kuvassa mukana, aivan kuten biologisilla sisaruksilla konsanaan. Jokin meillä nappasi heti, tunsimme olevamme sielunsisaruksia. Mitään seksuaalista tässä ei ole eikä kumpikaan halua, se rikkoisi hienon tärkeän ystävyyden. Vastenmieleinen ajatus.
Mitä sitten? Ei minulla miehenkään "ystävistä" ole kuin hänen sanansa, joka ei paljoa kyllä paina.