Uus mies ja wc:ssä käynti
Multa meinaa tulla aina pieruja kun käyn kusella. En uskalla kunnolla rentoutua. Sit kakkosella käynti ihan mahdottomuus kun äänet kuuluu nii selkeästi... :(
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miestä.
Olisin säästynyt paljolta, jos olisin kuunnellut kroppani lähettämiä viestejä alusta alkaen. Oikean ihmisen kanssa ei tarvitse jännittää niin, että normaalit kehon toiminnot häiriintyy.
En ole koskaan tullut ajatelleeksi tätä. Kiitos! Tuo on ihan valtavan hyvä neuvo. -sivusta
Alku aina hankala. Ostin jopa ilmavaivalääkettä, kun alettiin seurustelemaan ja piti käydä aina muka suihkussa, kun pieretti kovasti. Sitten tuntui, että veden kohinankin läpi pierut kuuluivat asuntoon eli ei sekään hyvä.
Nykyään vanhana avioparina ei tietenkään kummallakaan ole mitään häpeilyä luonnollisista äänistä.
Vierailija kirjoitti:
No se mies varmaan tietää, että naisetkin käy kusella ja paskalla ja heidän suolistossa muodostuu kaasuja eli pierevät. Et kai vaan sano vessaan mennessäsi meneväsi puuteroimaan nenää ;D
Tiedän yhden miehen, joka sanoo menevänsä puuteroimaan nenää, kun menee vessaan käymään :D
Mulla on suolistosairaus ja miesystävä ottaa asian niin rennosti, että välillä vitsailee asiasta. Ei tarvitse hänenkään jännittää ja joskus avoimesti kertoo, jos joku ruoka aiheuttaa vaivoja tms.
Surkeaa rakentamista nykysin, ovet paperia ja menee varpaat seinän läpi jos vahingossa osuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu uusi mies pyyhkimään niin saatte uuden kivan harrastuksen.
Pyyhkimään pissan jälkeen? Kakalla käytyä ei pyyhitä vaan pestään ja kuivataan.
Kyllä minä vain pyyhin ahterini, en minä pese joka kerta paskalla käytyäni.
Hyh.
Minä luulin, että kauniit naiset eivät käy.