Ruokapakkauksien koot pienentyneet
Ja hinnat nousseet erityisesti pakasteissa. Joko olette saman havainneet? Muistuu mieleen vuosi 2009, jolloin systemaattisesti pienentyi koot ja hinnat nousi.
Kommentit (25)
Ainakaan vielä pari päivää sitten Prismassa oman merkin broilerin koipireisien hinta ei ollut noussut yhtään vaan oli 1,99 euroa/kilo.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mitään, mutta kun S-market nosti paistopisteen riisipiirakoiden hintaa kerralla 10 centtiä. Siis viime viikolla vielä hinta 0,,29€, nyt 0,39€.
Ihan kivoja prosenttikorotuksia. Kerralla yli 30% korotus tässäkin tuotteessa.
Eikä ole ainut artikkeli jossa vastaavia korotuksia.
Ja kaupan mukaan hinnat nousseet vain reilun 5%. Juupajuu.
Pitäkää piirakkanne. Alan leipomaan itse.
Harmi sikäli, että nuo Pielispakarin paistopistepiirakat ovat hyviä, ja iso menekki on pitänyt hinnat pitkään samoissa. Prismassa sama piirakka oli pitkään 25 centtiä. Varmasti ovat korottaneet hintaa sielläkin.
Meillä meni noita sen verran paljon, että täälläkin ruvetaan leipomishommiin hinnankorotusten takia.
Tehdään sitten samalla pullat ja sämpylätkin itse.
Onhan Lidlkin paistopisteen hintoja nostanutainakinjoidenkin tuotteiden osalta. Nakki yms croissant oli 0.79e ennen ja nyt 0.89e
Jokioisten leivän kaurapeitto "sämpylät" yllättäen pienentyneet yks kaks :(
liittyen varmaan kans tuohon ed. mainitun viljan hinnan nousemiseen
Olen pitänyt Excelillä kirjaa perustarvikkeiden hinnoista reilun vuoden ja oman korini hinta samasta S-marketista on pelkästään tämän vuoden puolella +15%.
Lidl:n hinnat seurailee kyllä S:n ja etenkin Prisman hintoja ja päinvastoin, etenkin kun kaupat ovat vierekkäin.
K:ssa ei viitsi edes käydä muuten kuin ostamassa possua ja muikkuja/lohta tarjouksesta.