Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ovat tosi epäsuosittuja muiden ihmisten parissa ja jotka eivät tiedä syytä siihen?

Vierailija
07.05.2022 |

Mitkä ovat mielestäsi syyt siihen että joku on tosi epäsuosittu, vaikka yrittää aina olla kaikille ystävällinen, avulias, kiltti ja mukava?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mulla on se, että oon enempi kuunteleva vieraassa seurassa kun aktiivinen päsmäröivä. Sitten oon kaunis ym joka tietysti karkottaa naisia. Sitten vielä uppoudun omiin ajatuksiini, ym. Ihmiset ei juttele. On myös olemusta haukuttu naisten toimesta, miehet taas tykkää. 😂

Vierailija
2/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin epäsuosittu että ruuhkabussissakin vieressäni oleva istuin jää tyhjäksi vaikka porukkaa seisoisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo, mutta tiedän tarkkaan syynkin: kirjoittamiseni winner-nimimerkillä ärsyttää luusereita.

Mutta, minkäs teet, ei itseään voi alentaa takaisin alkuliman tasolle, jos on suosta maalle noussut tai lakannut syömästä banaaneja puussa. Evoluutio tekee winnerin.

Vierailija
4/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen niin epäsuosittu että ruuhkabussissakin vieressäni oleva istuin jää tyhjäksi vaikka porukkaa seisoisi

Mulla sama. Tämä siis tapahtui ennen koronaa ja ulkomailla. Istuin bussissa ja isä tuli lapsiensa kanssa bussiin. Minun vieressäni oli tyhjä paikka, mutta isä ei antanut lapsensa istua minun vieressäni, vaan kaikki kolme seisoivat. Kerran myös olin oopperassa ja vieressäni istui italialainen pariskunta, jotka vaihtoivat paikkaa, kun istuin heidän viereen. Jos ihmiset tietäisivät, miten pahalta toisesta kyseinen asia tuntuu, niin he eivät ehkä tekisi sitä.

Vierailija
5/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kaunis.

Vierailija
6/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Tämä siis tapahtui ennen koronaa ja ulkomailla. Istuin bussissa ja isä tuli lapsiensa kanssa bussiin. Minun vieressäni oli tyhjä paikka, mutta isä ei antanut lapsensa istua minun vieressäni, vaan kaikki kolme seisoivat. Kerran myös olin oopperassa ja vieressäni istui italialainen pariskunta, jotka vaihtoivat paikkaa, kun istuin heidän viereen. Jos ihmiset tietäisivät, miten pahalta toisesta kyseinen asia tuntuu, niin he eivät ehkä tekisi sitä.

Oletko jotenkim epäsiisti? Hygieniaongelma? Muuten kuulostaa todella oudolta.

Vierailija
7/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Nykyään viimein niin monen vuoden jälkeen ymmärrän edes osan syytä. Vielä en tiedä, olinko rikoksen uhri, mutta olin todella erilainen moneen muuhun verrattuna. Parannuin sairaudesta, jota en itse tiennyt olevan.

Vierailija
8/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja rauhallinen olemus yhdistettynä itsenäisyyteen sekä rohkeuteen.

Vierailija
9/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian kaunis.

jos tarkoitit vastata 2/7 :lle niin erehdyit,  olen kuin henkiinherännyt pottusäkki päänä ylivuotinen lanttu ja naama kuin huonosti paistettu lätty

Vierailija
10/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkim epäsiisti? Hygieniaongelma? Muuten kuulostaa todella oudolta.

Ei ole hygieniaongelmaa, enkä ole myöskään epäsiisti, olen aika huoliteltu. Pitää vaan tottua siihen, että olen kuin spitaalinen ihmisten mielestä. Nykyään en edes hirveästi välitä, mutta nuorempana tuntui kieltämättä tosi pahalta. En tiedä, miksi tällaista tapahtuu.

Vierailija
11/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Vierailija
12/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävätkö toiset kiitollisuudenvelkaan? Voi olla syynä.

Autatko muita vaikka he eivät ole samanlaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä