Mitä luulette/tiedätte saavanne äitienpäivälahjaksi huomenna
Oma mies on niin ennalta-arvattava että voisin lyödä vetoa saavani jälkeen kerran muutaman multasäkin, jotkut pitsipöksyt ja kasvovoiteen😀 aina tulee samalla teemalla vuodesta toiseen. Tavallaan ihan hauskaakin
Kommentit (60)
Yläkoulussa eivät enää tee edes korttia, joten en saa kuin valkovuokot aamupalapöytään. Ja ihan hyvä niin, romua riittää.
Mä saan verhot. Kahden päiväkoti-ikäisen yh-äitinä ostin itse itselleni lahjan😊 lapset auttoi sitten paketoimaan. Ja he on myös tehneet päiväkodissa kortit.
Veikkaan että teinit leipovat aamuksi jotain ja tarjoilevat aamukahvin sänkyyn. Mies ostaa kukkia, ehkä myös lempparisuklaata.
Eipä sitä mitään sen ihmeellisempää tarvii. Musta on kiva huomata, että mua on ajateltu ja mua on haluttu ilahduttaa. Se on paras lahja.
Kukkia viedään mummuille ja muistetaan. Isovanhemmat on tärkeitä. Myös haudoille viedään kukkia ja äideille kukkia.
Käytin eilen äitiä lounaalla ja se oli minun lahjani.
Mummolle lahjaksi annan itseni, menen kylään tänään yksin ja huomenna äitini kanssa.
Toisen mummon haudalle vien kynttilän.
Molemmilla on tavaraa riittämiin, en halua ostaa yhtään enempää.
Todennäköisesti kukkia. Brunssille myös mennään.
Lapsi on värkännyt jotain päiväkodissa. Ja on ollut täpinöissään monta päivää, että joko saa antaa sen :D
Lapset (7v ja 9v) askartelivat huoneessaan jotain eilen kovasti supisten ja hihitellen, joten jonkun heidän askartelemansa jutun saan.
Mies varmaan ostaa jonkun ruukkukasvin koska tietää että pidän niistä enemmän kuin kimpuista.
Lapset ovat toivottavasti jotain askarrelleet. Luulen, että isommat leipovat kakun. Vietetään kiva päivä yhdessä.
Oman äidin haudalle vien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Sain lavallisen multasäkkejä ja lannoitteet mitä toivoinkin. Huomenna haemme pitsaa tai kebabbia. Tämä on joka keväinen perinne :D
MInä tulen saamaan kottikärryihin uuden renkaan (asennettuna), kaksi pensasmustikkaa ja uuden pistolapion. Hyvissä ajoin kun kertoo toiveensa, niin se toteutetaan.
Tee; ruokaa n. 350:nä päivänä vuodessa. Äitienpäivänä ja syntymäpäivänäni tilataan pizzaa tai kebabia. Ne ovat ainoat kerrat vuodessa, kun niitä syödään meillä. Nyt kun tilattavissa ruoissa on vaikka mitä vaihtoehtoja, voi olla, että päädyn sushiin.
Lahjaksi on yleensä ollut shampanjapullo, mutta nyt on vielä syntymäpäiväshamppanjakin avaamatta. Ennen sain jonkun toivomani kirjan, mutta nyt luen sähkökirjoja. Ehkä suklaata?
Lapset ovat askarrelleet päiväkodissa kortit ja lahjat, aamulla läyvät keräämässä ulkoa kukkia minulle. Syödään herkkuaamiainen, smoothieta, munakasta, croissantteja, kuohuvaa ja leivokset. Iltapäivällä grillataan yhdessä pihviä, maissia, perunoita, herkkusieniä, salaattia yms. Jälkkäriksi vielä jäätelöä, en malta odottaa huomista!
Hyvää äitienpäivää !! 🌷🌹
Mitenkäs kävi? Mitä saitte? Oliko yllätyksiä?
Mies kävi kukkakaupasta kimpun, johon pyysi minun lempikukkia, osti gluteenittoman kakun ja lupasi maksaa aiemmin tilaamani hajuveden. Lapsi oli tehnyt ihanan kortin 🥰 Sänkyyn sain aamulla kahvia ja kakkua. Muutamana äitienpäivänä mies on käynyt lapsen kanssa keräämässä valkovuokkoja, mikä sekin ollut suloista.
Eilen juhlimme mun luona, söimme lasteni perheiden kanssa. Sain toivomani sähköhammasharja, ruusuja, vedenkeittimen ja tee lajitelman. Ääntä ja riemua riitti. Onnellinen.
Lapset saan luokseni. Aikuisia ovat ja omillaan.
Nykypäivänä kaikki niin kallista etten odota saavani mitään. Lämmin halaus ja kiireetön hetki meille hyvässä seurassa on parasta.
Kielsin ostamasta mitään. Mies hankki pihakukat ja yhden puuttuvan pienen keittiövälineen. Lapsilta sain kortit ja askarteluja.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen, jos saisin edes kortin. Pakastekakku olisi jo luksusta! Minulla siis huomenna ensimmäinen äitienpäivä ikinä, joten miehen harteille jää, kun lapsi on vasta vauva.
No niin. Sain kortin, kakun mies oli unohtanut, mutta oli sen sijaan hankkinut kukkia ja lahjan, joten annetaan unohdus anteeksi 😉😊😊 (Kakun unohtuminenkin selvisi jo eilen, joten itse sitten kävin sen illalla ostamassa, kun kävin omalle äidilleni lahjan hankkimassa, eli loppu hyvin kaikki hyvin!)
Sacherkakku ja ihanan paksu kylpytakki
Monissa maissa, ainakin Kreikassa, Puolassa ja Venäjällä, antavat ihan tuntemattomatkin kaikille äideille lahjan jos esim. äitienpäivänä on vaikkapa illalliset jonkun luona.
Itse olen tällaisia lahjoja saanut, kirjoja ja suklaata ainakin.