Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kankkusta, ihanaa!?

Vierailija
07.05.2022 |

Uskomatonta. Siis mun normaaliin iltanollaukseen verrattuna. Puoli pulloa viiniä ja muutama kahviliköörinapsu, nukkumaan käytönnössä selvin päin klo 23.00.

Kävin jo koiran kans puutarhassa, käveltiin rauhassa alas rantaan ja katseltiin lintuja. Harmaahaikara teki rauhalliseen malliinsa ohilennon kauempana.
Saattaapi olla että tänään saan jotain tehtyä. Koirakin pääsee pidemmälle lenkille.
Mites muilla, onko kirkas olo vai sumeampaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas, mutta samalla sumea, liittynee melko varmaan diagnoosiin jonka pari päivää sitten sain, nyt lääkitys ja jos se auttaa niin diagnoosi varma.

Vierailija
2/4 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alkoholistin merkki kun ei tule krapulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä osaa lukea tai ymmärrä mitään lukemaasi? Justhan mä kirjoitin että join erittäin vähän normaaliin juomamääriin verrattuna.

Painan 86kg niin puoli pulloa viiniä ei mene edes päähän.

Krapulasta tiedän kyllä paaaljon, todellakin.

Ja tänä aamuna en, poikkeuksellisesti, herännyt jälkikännissä odottelemaan että minkälainen olotila tästä vielä tulekaan.

Ja tunnen ihmeen selvästi, etten aio juoda tänään mitään. Mikä sekin on erittäin harvinaista vapaapäivänä minulle.

Mutta joo, näillä mennään.

Vierailija
4/4 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä osaa lukea tai ymmärrä mitään lukemaasi? Justhan mä kirjoitin että join erittäin vähän normaaliin juomamääriin verrattuna.

Painan 86kg niin puoli pulloa viiniä ei mene edes päähän.

Krapulasta tiedän kyllä paaaljon, todellakin.

Ja tänä aamuna en, poikkeuksellisesti, herännyt jälkikännissä odottelemaan että minkälainen olotila tästä vielä tulekaan.

Ja tunnen ihmeen selvästi, etten aio juoda tänään mitään. Mikä sekin on erittäin harvinaista vapaapäivänä minulle.

Mutta joo, näillä mennään.

Paskiainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme