Mitä luulette/tiedätte saavanne äitienpäivälahjaksi huomenna
Oma mies on niin ennalta-arvattava että voisin lyödä vetoa saavani jälkeen kerran muutaman multasäkin, jotkut pitsipöksyt ja kasvovoiteen😀 aina tulee samalla teemalla vuodesta toiseen. Tavallaan ihan hauskaakin
Kommentit (60)
Huomenna saamme sitten lukea taas pitkän ketjun siitä, miten pettyneitä monet äidit on kun mies on ostanut ihan vääränlaisen lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertookas nyt naiset sitten mitä te haluaisitte äitienpäivälahjaksi!! Kun tässä olis vielä päivä aikaa
T m45Ikkunoiden pesu, kiiiitos
Ei kun sellasta mistä selviää pelkällä rahalla😀
Voit palkata siivousfirman pesemään ne ikkunat.
Vierailija kirjoitti:
Sun mies on sun lapsi?
Väsynyt läppä. Onko sinun mielestäsi jotenkin väärin jos mies haluaa muistaa lastensa äitiä äitienpäivänä?
Lapset tulevat huomenna (ovat jo omillaan) ja menemme porukalla syömään. Äitini tulee myös, anoppi on kuollut.
Kukkia tuovat, olen sanonut, että tavaraa en tarvitse, kukat ilahduttavat aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mies on sun lapsi?
Väsynyt läppä. Onko sinun mielestäsi jotenkin väärin jos mies haluaa muistaa lastensa äitiä äitienpäivänä?
Oli se itsellekin joskus tärkeetä. Kun lapset alkaa itse kukin olla aikuisia niin huomaa että ihan muut asiat on tärkeimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Sun mies on sun lapsi?
Missä se on sanottu, että ainoastaan lapset saavat antaa lahjan isän/äitienpäivänä? Eihän syntymäpäivinäkään oleteta, että ainoastaan vanhemmat antavat lahjan, koska muilla ei ole syntymisen kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Sun mies on sun lapsi?
Oot varmaan lupsakka tyyppi😀
En mitään. Silloin kun lapset olivat alle yläkouluikäisiä, niin sain koulussa tehtyjä askarteluja, muuten en ole saanut koskaan mitään. En edes kukkia tai kahveja. Huonot äidit eivät saa lahjoja.
Leipovat varmaan jonkun pullan ja tuovat kukkia.
Suloiset nuo ap:n lahjat, pikkarit ja mullat.
Ihanimpia on olleet ne lapsen itse väkertämät ja piirtämät muistamiset.
Haikeaa, kun lapsi on jo aikuinen.
Onnea kaikille äideille huomenna!🌹
Vierailija kirjoitti:
Kertookas nyt naiset sitten mitä te haluaisitte äitienpäivälahjaksi!! Kun tässä olis vielä päivä aikaa
T m45
Minun vinkkini on ylellisyys. Jos ostat suklaata, osta astetta parempaa. Moni saattaa tunnistaa, mutta olen joskus sanonut, että päätä ensin käytettävä summa. Jos käytät kympin, saat sillä tikkarin parhaasta päästä, mutta sillä et saa kunnollista herkkukoria.
Voin antaa vinkin, mistä itse en olisi ilahtunut, jos puoliso olisi ostanut: henkilövaaka, kodinkone tai liinavaatteet.
Nyt jos lapset ostaisivat airfryerin olisin tyytyväinen, yksi tietää valitsemani mallin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mies on sun lapsi?
Oot varmaan lupsakka tyyppi😀
Bingo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mies on sun lapsi?
Missä se on sanottu, että ainoastaan lapset saavat antaa lahjan isän/äitienpäivänä? Eihän syntymäpäivinäkään oleteta, että ainoastaan vanhemmat antavat lahjan, koska muilla ei ole syntymisen kanssa mitään tekemistä.
Keitä kaikkia naisia muistat lahjalla naistenpäivänä?
Taaskaan en varmasti saa mitään. T: Isi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T m45Ikkunoiden pesu, kiiiitos
Ei kun sellasta mistä selviää pelkällä rahalla😀
Ikkunanpesusta selviää rahalla, kun ostat kyseisen palvelun siisvousfirmalta.
Juhlittiin eilen, koska koko viikonloppu täynnä. Sain lapsilta askarteluja, mieheltä ja lapsilta sain lahjaksi puutarhavyön, piknik peiton ja piknik kassin. Lisäksi sain puutarhakirjan, mukin ja herkkuja. Pääsin myös eilen shoppailemaan, syömään ja elokuviin. Kelpaa!
Lasten askarteluja ja suklaata. Parasta!
Pieni epäilys uudesta polkupyörästä...