Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko yhden illan juttuja?

Vierailija
06.05.2022 |

Kuinka usein ja paljonko seksikumppaneita kertynyt?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina kun pil**a on tarjolla.

Vierailija
62/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Yhden illan jutut eivät sovi arvomaailmaani. Minulla on seksileluja ja seksitorso, jotka riittävät minulle hyvin, kun olen vapaaehtoisesti sinkku. M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ahdistaa liikaa etten silloin löytäisi aviopuolisoa. Ei kyllä oo pahemmin vientiäkään. Pakko kuitenkin vääntää aina jotain pidempää juttua panoista etten olisi likainen l u t k a. Eli takerrun ja sen myötä kiinnyn, miestähän ei missään nimessä tietenkään kiinnosta. Ahdistaa koska haluaisin lisää kokemuksia ja sanoisin että taidot paranee vain harjoittelemalla. Lisäksi estottomuus on pannessa hyväksi, tääkin kasvaa kun tietää olevansa monen mielestä hyvännäköinen ja haluttava.

Vierailija
64/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun juttu. Olen tunneihminen. Seksi ja rakkaus kuuluvat minulla yhteen. Mulla on ollut vain yksi parisuhde ja siis vain yksi seksisuhde myös. Ja olen 40+ nainen. Miehiä on kyllä ollut enemmän kuin tuo yksi, mutta ne ovat olleet seurustelusuhteita jotka eivät sitten edenneet vakavaan suhteeseen ja sinne seksiin asti.

Vierailija
65/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa pitää rajusti rakastella mahdollisimman monen naisen kanssa..

Vierailija
66/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun juttu. Olen tunneihminen. Seksi ja rakkaus kuuluvat minulla yhteen. Mulla on ollut vain yksi parisuhde ja siis vain yksi seksisuhde myös. Ja olen 40+ nainen. Miehiä on kyllä ollut enemmän kuin tuo yksi, mutta ne ovat olleet seurustelusuhteita jotka eivät sitten edenneet vakavaan suhteeseen ja sinne seksiin asti.

Kutsut kuitenkin seurusteluksi. Kauanko olitte yhdessä? 

Vierailija
67/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Se on ihan okei sanoa noin silloin kun molemmat hakee pelkkää yhden illan juttua. Mutta jos sanot noin, saat pakit niiltä naisilta jotka haluavat enemmän. Siksihän sinä et niin tee, koska et oikeasti halua tyytyä niihin jotka haluavat samaa, vaan haluavat rauhassa vedättää niitäkin jotka toivovat enemmän. Ja sitten tekopyhästi ihmettelet miksei naiset tajua. Sinulla olisi täysi mahdollisuus keskittyä niihin jotka tajuaa, mutta sinä ihan itse valitset olla tekemättä niin.

Sinullakin olisi täysi mahdollisuus olla laittamatta meikkiä naamaan ja olla aito oma itsesi. Kuitenkin sinä ihan itse valitset olla epäaito.

Vierailija
68/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sanot, että kiihottaa naisen muodokas perä ja messevät tissit, niin saat naisilta haukut ja olet kusipää mies, eli sitä mieltä et saa vissiin olla. Kenenkään miehen taas en tiedä loukkaantuneen, jos joku nainen on sanonut hänellä olevan ihana kulli.

Vierailija
69/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tinderbimbo harrastaa puolen tunnin hoitoja

Vierailija
70/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten 35 ikävuoden, muorempana kylläkin

N 50

Vierailija
71/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Naisia on vain usein vaikea saada yhden illan juttuihin.  Ne kun tekee seksistä mielikuvissaan jonkun suuremmankin numeron, jossa pitää olla tunnetta, takkatulta, sun muuta shaibaa. Seksi on minulle harrastus ja kokemus siinä missä saatan testata esim jotain uutta pizzeriaa ihan mielenkiinnosta että millaiset lätyt sieltä saa. Jos on hyvä pizza niin hienoa, jos taas ei, niin "nyt kävi näin" ja se siitä.

Mies, joka ei ymmärrä naisen seksuaalisuudesta mitään. Ja sitten äimistelee, kun ei saa suhdetta.

Itse kysymykseen, joo - opiskeluaikoina tuli harrasteltua yhdenillan juttuja. Vaan ikinä en niistä saanut mitään; en ensimmäistäkään orkkua tai edes hyvää, seksin jälkeistä olotilaa.

Vanhemmiten tajusin, että se mulle hyvä seksi tarkoittaa sitä, että pystyn luottamaan toiseen osapuoleen. Ja se vaatii pidemmän tuntemisen.

Vierailija
72/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Naisia on vain usein vaikea saada yhden illan juttuihin.  Ne kun tekee seksistä mielikuvissaan jonkun suuremmankin numeron, jossa pitää olla tunnetta, takkatulta, sun muuta shaibaa. Seksi on minulle harrastus ja kokemus siinä missä saatan testata esim jotain uutta pizzeriaa ihan mielenkiinnosta että millaiset lätyt sieltä saa. Jos on hyvä pizza niin hienoa, jos taas ei, niin "nyt kävi näin" ja se siitä.

Mies, joka ei ymmärrä naisen seksuaalisuudesta mitään. Ja sitten äimistelee, kun ei saa suhdetta.

Itse kysymykseen, joo - opiskeluaikoina tuli harrasteltua yhdenillan juttuja. Vaan ikinä en niistä saanut mitään; en ensimmäistäkään orkkua tai edes hyvää, seksin jälkeistä olotilaa.

Vanhemmiten tajusin, että se mulle hyvä seksi tarkoittaa sitä, että pystyn luottamaan toiseen osapuoleen. Ja se vaatii pidemmän tuntemisen.

Minä ymmärrän kyllä naisen seksuaalisuutta paljonkin, mutta en silti ymmärrä sitä, että miksi se menee siten kuin menee, koska itse kokee seksin ja himot ihan eri tavalla. Ymmärrän minä senkin, että joku on vaikkapa vegaani, mutta en ymämärrä sitä sillä tavalla että arvostaisin kyseistä ajatusmaailmaa, koska ei ole minun juttu. Ja vielä sen verran, että olen parisuhteessa. Olen ollut jo monta vuotta.

Vierailija
73/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

n.300

N_50

Vierailija
74/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut hyvin kokemuksia yhdenillan jutuista. Tulee kamalia pelko ja ahdistus oireita siitä että sängyssä käy ihminen joka ei rakasta vaan käyttää toista. Koen tuon mielenmaiseman vastenmieliseksi jossa toiset ovat vain hyödykkeitä omien kokemusten kartuttamiseen. Ja kuka edes haluaa viestikapulaa miehekseen.

Vierailija
75/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Se on ihan okei sanoa noin silloin kun molemmat hakee pelkkää yhden illan juttua. Mutta jos sanot noin, saat pakit niiltä naisilta jotka haluavat enemmän. Siksihän sinä et niin tee, koska et oikeasti halua tyytyä niihin jotka haluavat samaa, vaan haluavat rauhassa vedättää niitäkin jotka toivovat enemmän. Ja sitten tekopyhästi ihmettelet miksei naiset tajua. Sinulla olisi täysi mahdollisuus keskittyä niihin jotka tajuaa, mutta sinä ihan itse valitset olla tekemättä niin.

Sinullakin olisi täysi mahdollisuus olla laittamatta meikkiä naamaan ja olla aito oma itsesi. Kuitenkin sinä ihan itse valitset olla epäaito.

Miten jonkun meikkaamiset tähän edes liittyy? Jos haluaa välttämättä panna naisia jotka haluaa parisuhdetta, niin sitten ei pidä valittaa että ne hoidot haluaa parisuhdetta. Ihan itse kehitetty ongelma.

Vierailija
76/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kirjoitti:

Ei ole ollut hyvin kokemuksia yhdenillan jutuista. Tulee kamalia pelko ja ahdistus oireita siitä että sängyssä käy ihminen joka ei rakasta vaan käyttää toista. Koen tuon mielenmaiseman vastenmieliseksi jossa toiset ovat vain hyödykkeitä omien kokemusten kartuttamiseen. Ja kuka edes haluaa viestikapulaa miehekseen.

Sinulla on aika mustavalkoinen ajatusmaailma, jos ajattelet että on olemassa vain syvää rakkautta ja kylmää hyväksikäyttöä, ei mitään muita vaihtoehtoja.

Vierailija
77/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tulee raahattua joku mätisäkki kämpille ja naitua,ei kai siinä mitään ihmeellistä ole

Ja pahimmillaan tämä mätisäkki haluaisi nähdä uudestaan ja kenties jotain vakavampaakin. Voi että se ketuttaa. On todella tympeää erikseen sanoa, että en halua sinusta muuta, mutta myöskään se ei kuulu etikettiin, että kun ollaan sitä yhden illan juttua lämmittelemässä, niin todetaan että en sitten halua sinusta muuta kuin yhden kerran tussua. Se vain ei ole korrektia. Nämä asiat pitäisi rivien välistä tietää, mutta kaikki eivät tunnu tajuavan.

Ikinä en ole yhden illan juttuun tähdätessäni sanonut, että haluan enemmän. En ole ikinä edes todennut haluavani nähdä toista kertaa. Lukuisat jutut olen menettänyt, kun nainen ei ole halunnut lähteä viettämään yhteistä yötä, mutta on todennut että voisi vaihtaa numeroita. Tähän olen kuitenkin todennut, että ei kiitos.

Ei pidä sanoa haluavansa enemmän jos ei oikeasti halua, mutta myöskään ei mielestäni ole pakko sanoa haluavansa vain yhden illan tussuraa. Se ei ole kohteliasta ja ei kuulu mielestäni etikettiin, kuten jo aiemmin totesin. Ei kenellekään uudelle tuttavuudelle sanota ääneen myöskään että olet läski, vaikka niin saattaisit ajatella. Sekään ei kuulu etikettiin ja ei ole kohteliasta.

Tämä on joku ihan itse keksimäsi etiketti. Kyllä aikuiset ihmiset osaavat tästä asiasta olla rehellisiä. Ja miksi ihmeessä vertaat yhden illan juttua läskiksi haukkumiseen? Ajatteletko, että pelkän seksin haluaminen on jotenkin loukkaavaa? Miksi?

En minä väittänyt sinun suoranaisesti valehtelevan. Mutta sinä johdatat tarkoituksella harhaan, koska haluat saada seksiä myös niiltä jotka eivät sinulle antaisi jos olisit rehellinen. Ihan turha valittaa että naisten seurustelutoiveet ketuttaa. Ihan itse olet näin valinnut käyttäytyä.

Vierailija
78/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tulee raahattua joku mätisäkki kämpille ja naitua,ei kai siinä mitään ihmeellistä ole

Näinhän se menee. Eikä tuossa nimityksessäkään ole mitään pahaa, koska suurin osa yli 30-vuotiaista saattuu vaan olemaan ylipainoisia. Minäkin olen.

Vierailija
79/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pahimmillaan tämä mätisäkki haluaisi nähdä uudestaan ja kenties jotain vakavampaakin. Voi että se ketuttaa. On todella tympeää erikseen sanoa, että en halua sinusta muuta, mutta myöskään se ei kuulu etikettiin, että kun ollaan sitä yhden illan juttua lämmittelemässä, niin todetaan että en sitten halua sinusta muuta kuin yhden kerran tussua. Se vain ei ole korrektia. Nämä asiat pitäisi rivien välistä tietää, mutta kaikki eivät tunnu tajuavan.

Ikinä en ole yhden illan juttuun tähdätessäni sanonut, että haluan enemmän. En ole ikinä edes todennut haluavani nähdä toista kertaa. Lukuisat jutut olen menettänyt, kun nainen ei ole halunnut lähteä viettämään yhteistä yötä, mutta on todennut että voisi vaihtaa numeroita. Tähän olen kuitenkin todennut, että ei kiitos.

Ei pidä sanoa haluavansa enemmän jos ei oikeasti halua, mutta myöskään ei mielestäni ole pakko sanoa haluavansa vain yhden illan tussuraa. Se ei ole kohteliasta ja ei kuulu mielestäni etikettiin, kuten jo aiemmin totesin. Ei kenellekään uudelle tuttavuudelle sanota ääneen myöskään että olet läski, vaikka niin saattaisit ajatella. Sekään ei kuulu etikettiin ja ei ole kohteliasta.

Tämä on joku ihan itse keksimäsi etiketti. Kyllä aikuiset ihmiset osaavat tästä asiasta olla rehellisiä. Ja miksi ihmeessä vertaat yhden illan juttua läskiksi haukkumiseen? Ajatteletko, että pelkän seksin haluaminen on jotenkin loukkaavaa? Miksi?

En minä väittänyt sinun suoranaisesti valehtelevan. Mutta sinä johdatat tarkoituksella harhaan, koska haluat saada seksiä myös niiltä jotka eivät sinulle antaisi jos olisit rehellinen. Ihan turha valittaa että naisten seurustelutoiveet ketuttaa. Ihan itse olet näin valinnut käyttäytyä.

Se on sellainen etiketti, jonka jokaisen täyspäisen tulee tajuta erikseen mainitsematta. Siksi nostin rinnalle sen läskiksi haukkumisen vertauksena. Siinäkin pitää erikseen sanomatta tajuta että miten homma menee ja mikä on yleisellä tasolla korrektia käytöstä.

Jos yhden illan jutussa toinen ei mainitse haluavansa mitään vakavaa, niin sitä on turha odottaa. Silti on epäkohteliasta sanoa erikseen, että pillusi silti kiinnostaa. Ei vain kuulu kohteliaisiin tapoihin.

Vierailija
80/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos taudit leviävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän