Harrastatko yhden illan juttuja?
Kuinka usein ja paljonko seksikumppaneita kertynyt?
Kommentit (93)
Nuorempana harrastin, nykyään ei kiinnosta enkä ole enää niin hormonien kyllästämä, että veisin kotiini jonkun baarista vain päästäkseni panemaan.
Kyllä harrastan! On jännittävää saada uusia mieskokemuksia 🤗
Vierailija kirjoitti:
Varmaan harrastaisin, jos irtoaisi. Ei lohkeaa kuitenkaan niin en harrasta.
M35
Miten uskaltaisit? Eikö sukupuolitaudit pelota? Kondomi kun ei anna 100% suojaa mitään tautia vastaan, ja kondyloomaa ja herpestä vastaan sen antama suoja on vielä heikompi.
Ihanteenani olisi löytää mies, joka ei ole harrastanut yhden yön suhteita.
En ole koskaan harrastanut irtoseksiä, ei ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös jännittävää saada aina vaan uusia papilloomavirustyyppejä elimistöön? Kondomi kun ei suojaa hpv:ltä samassa määrin kuin eritteiden välityksellä tarttuvilta taudeilta, kuten ei myöskään herpekseltä. Ne virukset lymyävät alueilla joita kondomi ei peitä ja tarttuvat herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko myös jännittävää saada aina vaan uusia papilloomavirustyyppejä elimistöön? Kondomi kun ei suojaa hpv:ltä samassa määrin kuin eritteiden välityksellä tarttuvilta taudeilta, kuten ei myöskään herpekseltä. Ne virukset lymyävät alueilla joita kondomi ei peitä ja tarttuvat herkästi.
Voit asua vaikka sillipurkissa, jos elämä noin pelottaa.
Harrastin ennen. Oli useasti hauskaa ja tapasin hyviä tyyppejä. Seksikumppaneita ehkä ~~ 200. Nykyään seurustelen niin ei ole enää tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät jos et ole kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein tulee raahattua joku mätisäkki kämpille ja naitua,ei kai siinä mitään ihmeellistä ole
Ja pahimmillaan tämä mätisäkki haluaisi nähdä uudestaan ja kenties jotain vakavampaakin. Voi että se ketuttaa. On todella tympeää erikseen sanoa, että en halua sinusta muuta, mutta myöskään se ei kuulu etikettiin, että kun ollaan sitä yhden illan juttua lämmittelemässä, niin todetaan että en sitten halua sinusta muuta kuin yhden kerran tussua. Se vain ei ole korrektia. Nämä asiat pitäisi rivien välistä tietää, mutta kaikki eivät tunnu tajuavan.
Päinvastoin. Se on ihan okei sanoa noin silloin kun molemmat hakee pelkkää yhden illan juttua. Mutta jos sanot noin, saat pakit niiltä naisilta jotka haluavat enemmän. Siksihän sinä et niin tee, koska et oikeasti halua tyytyä niihin jotka haluavat samaa, vaan haluavat rauhassa vedättää niitäkin jotka toivovat enemmän. Ja sitten tekopyhästi ihmettelet miksei naiset tajua. Sinulla olisi täysi mahdollisuus keskittyä niihin jotka tajuaa, mutta sinä ihan itse valitset olla tekemättä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen siitä, että tarvitsen luottamuksen ennenkuin alan altistamaan itseäni seksille.
En ole koskaan kokeillut hakatuksi tulemistakaan tai auton alle jäämistä, tai itseni viiltelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen siitä, että tarvitsen luottamuksen ennenkuin alan altistamaan itseäni seksille.
En ole koskaan kokeillut hakatuksi tulemistakaan tai auton alle jäämistä, tai itseni viiltelyä.
Nehän on ihan erilaisia asioita? Ketä irtoseksi vahingoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää.
Yäk! Mikä viruspillu sillä naisella.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Naisia on vain usein vaikea saada yhden illan juttuihin. Ne kun tekee seksistä mielikuvissaan jonkun suuremmankin numeron, jossa pitää olla tunnetta, takkatulta, sun muuta shaibaa. Seksi on minulle harrastus ja kokemus siinä missä saatan testata esim jotain uutta pizzeriaa ihan mielenkiinnosta että millaiset lätyt sieltä saa. Jos on hyvä pizza niin hienoa, jos taas ei, niin "nyt kävi näin" ja se siitä.
Kaikille seksi ei ole pitsaa.
Nuorena harrastin, en enää. Jaoin vitttuani paljaana kaikille ketkä vaan halusi. Olin ihan hukassa. N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää.
Yäk! Mikä viruspillu sillä naisella.
Kondomi, anyone?
Vain harrastelijat sotkevat ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän on ihan erilaisia asioita? Ketä irtoseksi vahingoittaa?
Minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papilloomahullu.
Itketkö itsesi uneen hiivaista tussuasi hieroen, ja toivot että joku mies haisevan reikäsi huolisi 🤣