Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko yhden illan juttuja?

Vierailija
06.05.2022 |

Kuinka usein ja paljonko seksikumppaneita kertynyt?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

En halua olla jonkun itsekkään, kumppanin nautinnosta ja laukeamisesta välittämättömän miehen panosukka.

Satunnainen seksi ei valitettavasti toimi naisten kohdalla, koska mies laukeaa jo alkuminuuteilla tai sitten hän luulee olevansa pokestara ja yrittää jyystää tunnin.

Satunnainen seksi voi toimia naisen kohdalla VAIN kun mies kunnioittaa naista, ja näitä miehiä on sen verran harvassa ettei maksa vaivaa.

Vierailija
42/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastaisin jos olisi jokin turvallinen keino. Baarista oli helpompi, en näihin nettilöihin voi lähteä kun ei yhtään tiedä mitä siellä näppäimistön takana on.

Olen sinkkunainen. Ja sellaisena haluan pysyä. Lapset jo maailmalla.

Mitä pahaa siinä on?

Aikuiset ihmiset haluavat toisilleen hyvää. Hetken ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä harrastan! On jännittävää saada uusia mieskokemuksia 🤗

Niin sitä pitää.

Yäk! Mikä viruspillu sillä naisella. 

Kondomi, anyone?

Vain harrastelijat sotkevat ilman.

Kondomi ei suojaa papilloomavirukselta (hpv) eikä välttämättä herpekseltäkään. 

Edes kondomi ei suojaa papilloomavirukselta - MTVuutiset.fi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/edes-kondomi-ei-suojaa-papilloomavi…

Vierailija
44/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää vaan nykyään on vakiseksisuhde. Nuorempana kyllä harrastin enkä muista monen kanssa olen seksiä harrastanut. No yli 100 on ainakin. 

Vierailija
45/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena harrastin, en enää. Jaoin vitttuani paljaana kaikille ketkä vaan halusi. Olin ihan hukassa. N39

Oletko käynyt normaalia tiuhemmin papa-kokeissa ja hpv-testissä?

Vierailija
46/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasm Gap eli mikä se on suomeksi, naisista heterosuhteessa saa joka kerta vain 60-70 % ja miehet 98 %.

Tarkoittaa jyystö-juuso ei tuo onnea, tarvitaan osaamista ja miehen motivaatiota naisen tyydytykseen!

Jokainen mies pystyy siihen jos haluaa, mutta ongelma on se että liikeellä olevat miehet 90 % ovat etsimässä variaatiota nyrkki-kyllikille tai maksulliselle panolle jossa oma onni se ainoa tarkoitus.

Siksi siskot, suosittelen välttämään yhdenillan juttuja, niistä tulee vain vihaiseksi, pettymyksen jälkeen. 

Vierailija
47/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko

Vierailija
48/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä niinkin jos kotona ollu hiljasta, valitettavasti pakko myöntää

Vierailija
49/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tinderöityä tulee silloin tällöin 

Vaihtelua 

Vierailija
50/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö? Miksi kysyt lukemia

Vierailija
51/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta koska seksi on niin intiimi ja henkilökohtainen asia että en voisi harrastaa sitä muuta kuin puolisoni kanssa.

Vierailija
52/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kyllä niinkin jos kotona ollu hiljasta, valitettavasti pakko myöntää

Et sitten tullut ajatelleeksi, mitä tulit tartuttaneeksi kumppaniisi? 

Vierailija
53/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omasta halustani, mutta kerran on käynyt niin, että päädyin ystäväni kanssa vieraiden miesten kämpille. Tämä ystävä vannotti minua pysymään mukana, vaikka olisin mieluummin lähtenyt kotiin. No toinen niistä miehistä sitten vänkäsi niin kauan, että lopulta tuskastuneena luovutin, jotta pääsisi edes nukkumaan. Enpä sitten enää toista kertaa lähtenyt sen ystävän kanssa tuollaisille reissuille, tai jos lähdin, sanoin jo etukäteen, että pidät sitten itse huolen itsestäsi. Ei ole mun juttu ja tuo yksikin kerta jo harmittaa. En saanut siitä itselleni mitään, onneksi en sentään tautiakaan, yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
54/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt, kun vakituinen kumppani niihin hommiin löytyi. Mutta jos tämä päättyy, niin miksi ei? Yhteensä kumppaineita on ollut viitisentoista.

N25

Vierailija
55/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tulee raahattua joku mätisäkki kämpille ja naitua,ei kai siinä mitään ihmeellistä ole

Ja pahimmillaan tämä mätisäkki haluaisi nähdä uudestaan ja kenties jotain vakavampaakin. Voi että se ketuttaa. On todella tympeää erikseen sanoa, että en halua sinusta muuta, mutta myöskään se ei kuulu etikettiin, että kun ollaan sitä yhden illan juttua lämmittelemässä, niin todetaan että en sitten halua sinusta muuta kuin yhden kerran tussua. Se vain ei ole korrektia. Nämä asiat pitäisi rivien välistä tietää, mutta kaikki eivät tunnu tajuavan.

Päinvastoin. Se on ihan okei sanoa noin silloin kun molemmat hakee pelkkää yhden illan juttua. Mutta jos sanot noin, saat pakit niiltä naisilta jotka haluavat enemmän. Siksihän sinä et niin tee, koska et oikeasti halua tyytyä niihin jotka haluavat samaa, vaan haluavat rauhassa vedättää niitäkin jotka toivovat enemmän. Ja sitten tekopyhästi ihmettelet miksei naiset tajua. Sinulla olisi täysi mahdollisuus keskittyä niihin jotka tajuaa, mutta sinä ihan itse valitset olla tekemättä niin.

Ikinä en ole yhden illan juttuun tähdätessäni sanonut, että haluan enemmän. En ole ikinä edes todennut haluavani nähdä toista kertaa. Lukuisat jutut olen menettänyt, kun nainen ei ole halunnut lähteä viettämään yhteistä yötä, mutta on todennut että voisi vaihtaa numeroita. Tähän olen kuitenkin todennut, että ei kiitos.

Ei pidä sanoa haluavansa enemmän jos ei oikeasti halua, mutta myöskään ei mielestäni ole pakko sanoa haluavansa vain yhden illan tussuraa. Se ei ole kohteliasta ja ei kuulu mielestäni etikettiin, kuten jo aiemmin totesin. Ei kenellekään uudelle tuttavuudelle sanota ääneen myöskään että olet läski, vaikka niin saattaisit ajatella. Sekään ei kuulu etikettiin ja ei ole kohteliasta.

Vierailija
56/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa että harrastaisin. Sehän tarkoittaisi että usein saisi uusia naisia. Ikää on 50 ja saldo vaatimaton vähän toista sataa. Naiselle tuo olisi niin järkky luku että vakituiseen en sellaisen kanssa pystyisi. 

Vierailija
57/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt, kun vakituinen kumppani niihin hommiin löytyi. Mutta jos tämä päättyy, niin miksi ei? Yhteensä kumppaineita on ollut viitisentoista.

N25

Eikö teitä yhtään pelota HIV? Yhdestä ainoasta kerrasta voisitte saada tuollaisen taudin! Kondomi kun ei ole 100% suoja.

Vierailija
58/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai harrastan. Tänään on muuten suuri juhlailta. Tulee tasan 10 täyteen, jos saan, niinkuin luulen.

Näin papparainen 77 v.

Vierailija
59/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtään että miksi seksuaalisen himon syntymiseen tarvitaan jotain tunteita. Kyllä kait minä kiihotun jo kulli pystyssä siitä, jos naisella pn isot tissit ja muodokas perse.

Vierailija
60/93 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät jotka niitä harrastaa ovat pelureita, arvottomia kusipäitä. Ei ne elämässä mitään hyvää aikaan saa. Tyhjiä tynnyreitä. Juo viinaa ja pelaa huumeille. Pelkkiä harmintuottajia muille. Tekee lapsia kenen kanssa vain. Mutta yksi hyvä pointti; heiltä jää arvokkain elämässä kokematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi