Melkein jo vähän hävetti, kun Alkossa oli sama kassatäti kolmatta päivää peräkkäin, kun äsken hain jälleen kerran viinapullon
Varmaan pitää minua jo ihan juoppona. Onneksi sentään voi vaihdella kaljaa ostaessa saman katon alla olevia Prismaa ja Citymarkettia, niin ei ole niissä vielä maine ihan samalla tasolla kuin alkossa.
Kommentit (26)
Kassatätiä pascat kiinnostaa kuka ostaa mitä ja kuinka usein.
Yksi kassako siellä on? Vaihda kassaa tai mene eri aikaan.
Saat tehdä juuri niin kuin haluat miettimättä mitä muut ajattelee. Sinun elämä, sinun valinnat ja muusta viis.
Voi olla, ettei se kassatäti tulisi sun luokse jatkoille muutenkaan, että anna mennä vaan.
En kyllä edes pääsisi Alkoon, jos olisin edellisenä päivänä kitannut lekan viinaa, miten sä onnistut?
Osta enemmän kerralla?
Mä ostin aiemmin aina parin viikon tarpeet kerralla. Toki sit viinan kanssa piti olla jotain hienoja drinkkejä ja viinilitkuja ihan näön vuoksi.
Kai sä nyt sentään vapun tienoilla kävit hakemassa lekan vappunaamari päässä?
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö sinä itseäsi juoppona?
No en. Harvinaisia nämä tällaiset kolmen päivän putket minulle ovat. Normaalisti juon 1-2 kertaa viikossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi kassako siellä on? Vaihda kassaa tai mene eri aikaan.
On siellä useampikin kassa, mutta pitkään aikaan en ole nähnyt kuin yhden käytössä. Ap
Jos noin usein ostat, niin eikö kannattaisi mieluummin tilata ne viinat Saksasta?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, ettei se kassatäti tulisi sun luokse jatkoille muutenkaan, että anna mennä vaan.
Joo hän saattaisi saada emännältä aika äkäiset lähdöt, jos meille änkeäisi minun perässä jatkoille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kassatätiä pascat kiinnostaa kuka ostaa mitä ja kuinka usein.
Näin varmaan pääkaupunkiseudulla. Täällä maalla missä on ns. pienet piirit on asiat hieman toisin, kun kaikki tuntevat toisensa ja jutut leviää.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä edes pääsisi Alkoon, jos olisin edellisenä päivänä kitannut lekan viinaa, miten sä onnistut?
Osta enemmän kerralla?
No tiukkaa teki itsellenikin. Kannabís kuitenkin auttaa toimimaan darrassa. Ja tämä ei ole mikään suunniteltu putki ja alunperin olikin tarkoitus juoda vain yhtenä päivänä ja siksi olen tuolla joutunut nyt joka päivä ravaamaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin aiemmin aina parin viikon tarpeet kerralla. Toki sit viinan kanssa piti olla jotain hienoja drinkkejä ja viinilitkuja ihan näön vuoksi.
Minun taas ei kannata ostella varastoon juomia, sillä silloin ajaudun helpommin ryyppäämään. Ap
Suomalaisista vain 99 prosenttia on juoppoja. Et eroa joukosta millään tavalla.
Kyllä se katse muuttuu, kun tarpeeksi monta kertaa näkee. Ekaks se on iloinen, mutta pikkuhiljaa hymy hyytyy, ja sen jälkeen vaihdetaan ammattia. Itse en ole voinut lopettaa juomista. Myyjät vaihtuu.
No, alkoholistit on alkoholisteja. Juo vähän enemmän niin kohta et enää osaa edes hävetä. Se kassatäti tuntee varmaan sun lisäksesi satoja alkkiksia, joten et oo mikään erikoistapaus. Ollaanhan Suomessa.
Pidätkö sinä itseäsi juoppona?