Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein jo vähän hävetti, kun Alkossa oli sama kassatäti kolmatta päivää peräkkäin, kun äsken hain jälleen kerran viinapullon

Vierailija
06.05.2022 |

Varmaan pitää minua jo ihan juoppona. Onneksi sentään voi vaihdella kaljaa ostaessa saman katon alla olevia Prismaa ja Citymarkettia, niin ei ole niissä vielä maine ihan samalla tasolla kuin alkossa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö sinä itseäsi juoppona?

Vierailija
2/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatätiä pascat kiinnostaa kuka ostaa mitä ja kuinka usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kassako siellä on? Vaihda kassaa tai mene eri aikaan.

Vierailija
4/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä juuri niin kuin haluat miettimättä mitä muut ajattelee. Sinun elämä, sinun valinnat ja muusta viis.

Vierailija
5/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kova jano kun noin vähän?

Vierailija
6/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei se kassatäti tulisi sun luokse jatkoille muutenkaan, että anna mennä vaan.

Vierailija
7/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä edes pääsisi Alkoon, jos olisin edellisenä päivänä kitannut lekan viinaa, miten sä onnistut?

Osta enemmän kerralla?

Vierailija
8/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin aiemmin aina parin viikon tarpeet kerralla. Toki sit viinan kanssa piti olla jotain hienoja drinkkejä ja viinilitkuja ihan näön vuoksi.

Vierailija
9/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt sentään vapun tienoilla kävit hakemassa lekan vappunaamari päässä?

Vierailija
10/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö sinä itseäsi juoppona?

No en. Harvinaisia nämä tällaiset kolmen päivän putket minulle ovat. Normaalisti juon 1-2 kertaa viikossa. Ap

Vierailija
11/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kassako siellä on? Vaihda kassaa tai mene eri aikaan.

On siellä useampikin kassa, mutta pitkään aikaan en ole nähnyt kuin yhden käytössä. Ap

Vierailija
12/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin usein ostat, niin eikö kannattaisi mieluummin tilata ne viinat Saksasta?

Vierailija
13/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, ettei se kassatäti tulisi sun luokse jatkoille muutenkaan, että anna mennä vaan.

Joo hän saattaisi saada emännältä aika äkäiset lähdöt, jos meille änkeäisi minun perässä jatkoille. Ap

Vierailija
14/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassatätiä pascat kiinnostaa kuka ostaa mitä ja kuinka usein.

Näin varmaan pääkaupunkiseudulla. Täällä maalla missä on ns. pienet piirit on asiat hieman toisin, kun kaikki tuntevat toisensa ja jutut leviää.

Vierailija
15/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä edes pääsisi Alkoon, jos olisin edellisenä päivänä kitannut lekan viinaa, miten sä onnistut?

Osta enemmän kerralla?

No tiukkaa teki itsellenikin. Kannabís kuitenkin auttaa toimimaan darrassa. Ja tämä ei ole mikään suunniteltu putki ja alunperin olikin tarkoitus juoda vain yhtenä päivänä ja siksi olen tuolla joutunut nyt joka päivä ravaamaan. Ap

Vierailija
16/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin aiemmin aina parin viikon tarpeet kerralla. Toki sit viinan kanssa piti olla jotain hienoja drinkkejä ja viinilitkuja ihan näön vuoksi.

Minun taas ei kannata ostella varastoon juomia, sillä silloin ajaudun helpommin ryyppäämään. Ap

Vierailija
17/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista vain 99 prosenttia on juoppoja. Et eroa joukosta millään tavalla. 

Vierailija
18/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo

Vierailija
19/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se katse muuttuu, kun tarpeeksi monta kertaa näkee. Ekaks se on iloinen, mutta pikkuhiljaa hymy hyytyy, ja sen jälkeen vaihdetaan ammattia. Itse en ole voinut lopettaa juomista. Myyjät vaihtuu.

Vierailija
20/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, alkoholistit on alkoholisteja. Juo vähän enemmän niin kohta et enää osaa edes hävetä. Se kassatäti tuntee varmaan sun lisäksesi satoja alkkiksia, joten et oo mikään erikoistapaus. Ollaanhan Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän