Huomenna olisi tarkoitus mennä naisen luokse kokkailemaan, onko typerää ottaa oma kattila mukaan?
Netistä olen lukenut, että monet naiset keittävät kuukuppiaan kattilassa ja he siis ruokansakin tekevät siinä samassa kattilassa. Minusta tuo on hyvin ällöttävää. Tapailemani nainen käyttää kuukuppia (on maininnut asiasta). Niin mietin, että olisiko kuinka typerää ottaa oma kattila mukaan varmuuden vuoksi?
Kommentit (16)
Selvintä ottaa omat välineet mukaan.
No enpä ole tuota väitettä ennen kuullu...
Kannattaa mainita että otat omat välineet mukaan, jos alkaa nipoileen nii en menis ollenkaa.
Ota vaan oma kattila mukaan, mutta älä laita sitä päähäsi.
Jos tuon takia haluut ottaa oman kattilan niin älä mene ja lopeta naisen tapailu.
Oman kattilan ja muita välineitä voi ottaa mukaan jos toisella ei ole sellaisia mitä tarvitset kokkaamiseesi, mutta se täytyy ensiksi varmistaa mitä toiselta löytyy ja mitä ei.
Jos naiselta ei löydy sellaista kattilaa mitä ruoan tekemiseen tarvitset niin ota ihmeessä oma mukaan. Muuten on aika turhaa.
molekyylimies ottaa aina omat vehkeet mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Ota vaan oma kattila mukaan, mutta älä laita sitä päähäsi.
Höh, mä olin just tulossa ehdottamaan, että voi viedä vain jos pitää sitä tullessaan päässä.
Ota vaan, mutta pidä huoli, ettei sun suu kuitenkin päätyisi jossain vaiheessa lähelle iljettävää menkkalähdettä, missä se kuukupponenkin välillä majailee. se vasta olisikin kamalaa.
Tällä naisella voi olla oma kattila pelkästään kuukupin keittämistä varten ja tätä voi vaikka kysyä naiselta.
Luultavasti menkkakattila on sellanen minikattila, varo niitä.
Mun exä tuli luokseni kokkailemaan, ajasta pari tuntia meni siihen kun se lähti kauppaan ostamaan kattiloita ja muita keittiövälineitä mitä minulla ei ollut :D
Vierailija kirjoitti:
Tällä naisella voi olla oma kattila pelkästään kuukupin keittämistä varten ja tätä voi vaikka kysyä naiselta.
Ei voi kysyä. 😅
Ei ole, jos naisella ei ole kyseisen kaltaista kattilaa ja tarvitset sellaista kokkailuun.