Täällä nuori nainen valmistautuu ja laittautuu lähtemään perjantai-iltaa viettämään. Saatan yrittää vaikka varattujakin miehiä :)
Laitan hiukset nätisti, meikkaan, laitan kauniita koruja ja pukeudun naisellisesti ja seksikkäästi. Mulla on myös ihan hyvät ja kohtuu isot tissit, joita korostan hyvällä tavalla. Totta kai käytän naisellisia avuja, kun sellaiset on minulle suotu!
Ah, ihanaa päästä kohta hymyilemään ja pelaamaan silmäpeliä miesten kanssa. :)
Vaikka sattuisi olemaan varattu mies, niin voi olla, että satun tarttumaan tilaisuuteen, jos mies on komea. Koska nämähän on tunnetusti niitä juttuja, joista ei koskaan kerrota kenellekkään. :)
Mutta jos sun miehesi ei tule ensi yöksi kotiin, niin se saattaa johtua siitä, että se on mun luona.
Kommentit (52)
Täällä keski-ikäinen nainen köllähtää kohta miehensä kainaloon. Kotona on hyvä olla, molempien.
Allu seivästää typykkää isolla k u l l illa
Onneks ei tarvitse enää olla tuossa kuviossa mukana! Huoh!
Eli istut nyt yksin baaritiskillä ja luet tämän?
Seura löytää kaltaisensa, eli pettäjä toisensa.
Jännä on kuin räväkkä rokkikonsertti, mutta kiltti on kuin vanhainkodin keskusradiosta kuuluva pääsiäiskantaatti - unettava.
Tuskin saat mieheni huomiota. Nuoruus eikä nätteys nyt riitä, tottunut vimpan päälle tyylikkäisiin kaunottariin. Tohtorin paperit on hyvä myös olla plakkarissa. Komea ja varakas on kyllä, joten pistäpä yritystä peliin, jos vaikka saisit yhdeksi yöksi 🥳
Ap kuulostaa lähinnä Pertti sedältä, ikää 55 v.
Mukavaa iltaa, Iida Vainio! Tuolla asenteella pääset elämässä vielä pitkälle. <3
T. Kouluja käynyt toimitusjohtajanainen
Allu haastoi teidät.