Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuus ja kesä

Vierailija
06.05.2022 |

Sinä lihava, miten koet kesän? Itse vihaan yli kaiken..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ! Mitä lämpimämpää, sen parempi.

Lenkkeilen ja uin.

Olin etelässäkin bikinit päällä ( ei tosin mallia naruperse) ja nautin lämmöstä ja merestä.

Kiloja liikaa 90/167 mutta en nyt anna hyvää oloani haitata !! Pääasia että kroppa toimii ja on hyvä olla.

N51

Vierailija
22/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kesällä festareista ja muista ulkoilmatapahtumista, ihanaa kun voi olla ulkona. Kovasta hellepaahteesta en nauti, mutta en nauttinut siitä hoikkanakaan. Paras lämpötila on 20 astetta, sade ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipainoinen, mutta silti olen pudottanut kuukaudessa 2 kiloa. 

Vierailija
24/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä ollut mikään läskikasa, vaikken laihakaan varsinaisesti. Painaessani yli 50 mutta alle 55 kg koin kuumuuden ihan yhtä tuskastuttavana kuin nykyäänkin. Enkä edelleenkään siis ole mikään läskikasa. Minulla on nääs paksu tukka, joka on kuin ympärivuotinen pipo. Päästä se hikoilu alkaa aina, viimeksi tänään oli tukka hiestä märkänä.

Ainiin, en ole ikinä pitänyt vähissä vaatteissa hihhuloimisesta. En ymmärrä miten jotkut haluavat olla puolialastomina julkisesti, itseäni ahdistaa ihan vain koska... En tiedä miksi. Tämä siis myös silloin 50-kiloisena.

Mä olen ollut alipainoinen ja ylipainoinen ja aina kärsinyt helteestä. Ja kaikkein eniten inhoan puolialastomia tuntemattomia ihmisiä. Mä en kertakaikkiaan voi käsittää miten jotkut ilmeisesti oikein haluavat katsoa muiden paljasta pintaa. Mulla on sellainen olo kuin olisi itsensäpaljastelijoiden ympäröimänä, eikä sille voi tehdä mitään koska se on yhtäkkiä laillista.

Itse yritän ottaa muut huomioon ja pukeutua säädyllisesti vaikka kuinka olisi kesä. Tuntuu vaan että olen ainoa.

Vierailija
25/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lihavuus kesäään tyttyytty dyyyy

Vierailija
26/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa on nyt sellaiset 45 kg, enimmillään ollut yli 65 kg. Tykkään kyllä kesästä, lämpimästä kelistä, uimisesta, suunnistamisesta, puutarhahommista. Kovista hellepäivistä tai suorasta auringonpaahteessa en ole pitänyt koskaan kun tulee helposti vetelä ja ärtynyt olo (niin kuin hoikalle lapsellenikin), mutta ei niitä päiviä ylettömästi ole.

Nykyään on helpompaa kun ei tarvitse enää turhan epävarmuuden vuoksi pukeutua liian paksuihin, peittäviin ja tummiin vaatteisiin vaan käyttää shortseja siinä missä muutkin. Suosittelen kaikille kuumasta kärsiville lämpimästi pukeutumisen uudelleenarviointia, sekä värit, materiaalit että peittävyys. Ja ilmava vaalea voi olla hyvinkin viihtyisä, jos niissä shortseissa ei ole hyvä olo.

Muiden ällöttelyt voi jättää omaan arvoonsa, siihen ei ole vikana kenenkään keho vaan jonkun henkinen keskenkasvuisuus ja kyvyttömyys suunnata tarkkaavuuttaan.

Kyllä ne ylilihavien kehot ovat ällöttäviä, vaikka miten yrität sen itsellesi kiistää.

Toki maailmassa on monenlaisia asioita jotka joitain muita ihmisiä ällöttää. Joitain rasvoittuva tukka, joitain finni, joitain paljaat varpaat, joitain viikset, joitain puseron alta pilkistävä avannepussi, joitain luomessa kasvava karva, joitain leveä savon murre tai yltiöpositiivisuus tai vaniljainen hajuvesi. Normaalit ihmiset kykenee kuitenkin olemaan ällöttelemättä ja hekumoimatta ja leveilemättä sillä ällötyksellään, käyttäytymään ihmisiksi ja kiinnittämään huomionsa muualle.

Mutku läskit ällöttää kaikkia. 

Vierailija
27/27 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava kun on lämmintä, mutta en voi mennä uimaan koska ihmiset alkavat vittuilee että olen ruma ja lihava, meillä ei ole omaa rantaa, pitää mennä yleisellä rannalle. Ihmiset alkaa vittuilee ":ompa iso maha", kaikki katsoo pahasti. Kesä ei ole lihaville kuten minä, pitäs olla komea lihaksikas mies tai isotissi nainen. Isotissi naiset vittuilee mulle että olen ruma. Naisille pitäs olla komea lihaksikas isomunainen. Tai pitäisi olla rutkasti rahaa että ihmiset hyväksy. Mies saa olla ruma jos on rahaa että ei paskalle taivu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä