Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavuus ja kesä

Vierailija
06.05.2022 |

Sinä lihava, miten koet kesän? Itse vihaan yli kaiken..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olispa jo syksy.

Tai minä normipainoinen.

Vierailija
2/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana kesä ja lämpö oli tosiaan aika sietämätöntä mutta nyt -60kg kevyempänä nautin kyllä helteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavana kesä ja lämpö oli tosiaan aika sietämätöntä mutta nyt -60kg kevyempänä nautin kyllä helteistä.

Sama täällä. T: pudotin vuodessa yli 30kg. Odotan tätä kesää nyt, sillä vihdoin voin ostaa vaatteita, jotka on kivoja

Vierailija
4/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä kommentissa nyt niin vaatii hyväksyntää ennen kuin voi julkaista?

Onhan' s'e norm'aalipainoisena muk'avampaa 'kun läm'pö 'ei nii'n hä'iritse, hu'omasi h'yvin ku'n yh'tenä kesän'ä la'ihdutin norma'alipainoiseksi juu'ri 2018 kam'alan helle'jakson aja'ksi.

Vierailija
5/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma valinta.

Vierailija
6/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ollut mikään läskikasa, vaikken laihakaan varsinaisesti. Painaessani yli 50 mutta alle 55 kg koin kuumuuden ihan yhtä tuskastuttavana kuin nykyäänkin. Enkä edelleenkään siis ole mikään läskikasa. Minulla on nääs paksu tukka, joka on kuin ympärivuotinen pipo. Päästä se hikoilu alkaa aina, viimeksi tänään oli tukka hiestä märkänä.

Ainiin, en ole ikinä pitänyt vähissä vaatteissa hihhuloimisesta. En ymmärrä miten jotkut haluavat olla puolialastomina julkisesti, itseäni ahdistaa ihan vain koska... En tiedä miksi. Tämä siis myös silloin 50-kiloisena.

Vierailija
7/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vihaa todennäköisesti hyvin monia muitakin asioita kuin kesää. Ja koska itse vihaa kesää, ei siitä tietysti saisi muutkaan nauttia. Oikein huonoa ja agnstista kesää sinulle.

Vierailija
8/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No wow, ihanko -60 kg kevyempänä. Sinä varmaan ilmoitat talvella, että on -15 astetta pakkasta ja kesällä +20 astetta lämpöä 😑😑

Vierailija
9/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on nyt sellaiset 45 kg, enimmillään ollut yli 65 kg. Tykkään kyllä kesästä, lämpimästä kelistä, uimisesta, suunnistamisesta, puutarhahommista. Kovista hellepäivistä tai suorasta auringonpaahteessa en ole pitänyt koskaan kun tulee helposti vetelä ja ärtynyt olo (niin kuin hoikalle lapsellenikin), mutta ei niitä päiviä ylettömästi ole.

Nykyään on helpompaa kun ei tarvitse enää turhan epävarmuuden vuoksi pukeutua liian paksuihin, peittäviin ja tummiin vaatteisiin vaan käyttää shortseja siinä missä muutkin. Suosittelen kaikille kuumasta kärsiville lämpimästi pukeutumisen uudelleenarviointia, sekä värit, materiaalit että peittävyys. Ja ilmava vaalea voi olla hyvinkin viihtyisä, jos niissä shortseissa ei ole hyvä olo.

Muiden ällöttelyt voi jättää omaan arvoonsa, siihen ei ole vikana kenenkään keho vaan jonkun henkinen keskenkasvuisuus ja kyvyttömyys suunnata tarkkaavuuttaan.

Vierailija
10/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt kesää vihaa. Helteitä tulee ja menee. Nekin kuuluu Suomeen, kuten 30 pakkasetkin, enkä mä niitäkään vihaa.

Mä vihaan loskaa ja liukasta... eli useimmin helmi-maalistaitetta.

Paras aika vuodesta on syys-loka-marras ennen loskaa.

144 kiloinen keijukainen

Vierailija
11/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kesää! Odotan innolla helteitä!

Vierailija
12/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. On ihanaa, jos jotakin mun läskini harmittaa. Nainen 120kg

Vierailija
13/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa on nyt sellaiset 45 kg, enimmillään ollut yli 65 kg. Tykkään kyllä kesästä, lämpimästä kelistä, uimisesta, suunnistamisesta, puutarhahommista. Kovista hellepäivistä tai suorasta auringonpaahteessa en ole pitänyt koskaan kun tulee helposti vetelä ja ärtynyt olo (niin kuin hoikalle lapsellenikin), mutta ei niitä päiviä ylettömästi ole.

Nykyään on helpompaa kun ei tarvitse enää turhan epävarmuuden vuoksi pukeutua liian paksuihin, peittäviin ja tummiin vaatteisiin vaan käyttää shortseja siinä missä muutkin. Suosittelen kaikille kuumasta kärsiville lämpimästi pukeutumisen uudelleenarviointia, sekä värit, materiaalit että peittävyys. Ja ilmava vaalea voi olla hyvinkin viihtyisä, jos niissä shortseissa ei ole hyvä olo.

Muiden ällöttelyt voi jättää omaan arvoonsa, siihen ei ole vikana kenenkään keho vaan jonkun henkinen keskenkasvuisuus ja kyvyttömyys suunnata tarkkaavuuttaan.

Kyllä ne ylilihavien kehot ovat ällöttäviä, vaikka miten yrität sen itsellesi kiistää.

Toki maailmassa on monenlaisia asioita jotka joitain muita ihmisiä ällöttää. Joitain rasvoittuva tukka, joitain finni, joitain paljaat varpaat, joitain viikset, joitain puseron alta pilkistävä avannepussi, joitain luomessa kasvava karva, joitain leveä savon murre tai yltiöpositiivisuus tai vaniljainen hajuvesi. Normaalit ihmiset kykenee kuitenkin olemaan ällöttelemättä ja hekumoimatta ja leveilemättä sillä ällötyksellään, käyttäytymään ihmisiksi ja kiinnittämään huomionsa muualle.

Vierailija
14/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ylilihavien kehot ovat ällöttäviä, vaikka miten yrität sen itsellesi kiistää.

Kumma kyllä minulle ei vaikuta kehot vaan luonne. 

Vierailija
15/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kesästä.

Vierailija
16/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

l äskit läähättää kesäsin

Vierailija
17/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

l äskit läähättää kesäsin

Ketä se oikein haittaa ja minulla katu pölyn takia keuhkot vinkuvat eikä se ole ketään muita haitannut. Silmät ja nenäkin kutiavat koko ajan. Siitepölyt eivät ole vielä ainakaan niin pahoja oireita aiheuttanut kuin erittäin huono ilmanlaatu katupölyjä siivotessa. Varsinkin jos ei sada vettä ollenkaan joka vähän puhdistaisi ilmaa. 

Osa normaali painoisistakin kärsii kuumuudesta ja voi vieläpä hikoilla enemmänkin kuin lihavat. Geneettisesti hoikalla ystävälläni oli kamala hikoilu ongelma helteillä niin että valui kuin hanasta ja pahempi kuin minulla lihavalla vaikka olisi luullut olevan toisinpäin. 

Vierailija
18/27 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteistä en ole tykännyt missään painossa.

Vierailija
19/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho on kuitenkin syytä suojata UV-säteilyltä, olipa lihava tai hoikka.

Vierailija
20/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteistä en ole tykännyt missään painossa.

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän kärsin helteestä. Ihannelämpötila minulle (ja kuulemma ylipäätään pohjoismaalaisille) on +14.

Ehkä minun nuoruudessani ei aurinko vielä porottanutkaan niin armottomasti, otsonikato on sen jälkeen pahentunut.