Kiinnostaako deittimiehiä nainen joka osaa työntää kokonaisen banaanin suuhunsa?
Ja tietysti niin, että ei pure sitä, ja saa vedettyä sen ulos kunnes työntää uudelleen suuhunsa.
Kommentit (15)
Kiitos, mutta ei. Banaanit kun ovat niiiin pieniä verrattuna .... Minulla on niin iso turska ettei exä saanut sitä suuhunsa, joten olen tottunut saamaan alkunautinnon nuolemisesta. Ja pääruoka voittaa aina alkuruoan, joten se ratkaisee. Mutta tiedän kyllä, että jotkut miehet pitävät syväkurkusta vaikka minä en pidä sitä tärkeimpänä nautinnon lähteenä.
Miehenä voin sanoa, että jos joku nainen työntäisi ison banaanin, kurkun tms. syvälle suuhunsa se. se näkyisi pullistumana kurkussa, ja vetäisi sen vahingoittumana ulos, niin kyllä alkaisi jalkovälissä jäykistyä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että jos joku nainen työntäisi ison banaanin, kurkun tms. syvälle suuhunsa se. se näkyisi pullistumana kurkussa, ja vetäisi sen vahingoittumana ulos, niin kyllä alkaisi jalkovälissä jäykistyä.
Voi hyvän tähden ja kahden. Uskallatko löysissä housuissa kulkea kaupan banaani tiskin ohi. Entäpä sitrus hedelmät?
Banaania, kuten ei esim makkaraakaan, mutta varsinkaan banaania, ei saa koskaan työntää syvälle suuhun! Se on pehmeä ja voi katketa helpostikin ja voit tukehtua siihen. On parempi vaan ostaa oikea dildon ja kokeilla sillä.
Ei mutta sellainen nainen kiinnostaa joka ei nalkuta.
Vierailija kirjoitti:
Banaania, kuten ei esim makkaraakaan, mutta varsinkaan banaania, ei saa koskaan työntää syvälle suuhun! Se on pehmeä ja voi katketa helpostikin ja voit tukehtua siihen. On parempi vaan ostaa oikea dildon ja kokeilla sillä.
Paras tietysti olisi riittävän iso penis millä näyttää. Se ei katkea kovin helposti, mutta saattaa kyllä purskauttaa nesteet kurkkuun, ja nutistua sekä pehmetä tämän jälkeen. Vaikkakaan ei kyllä varmaan haittaa sitä miestä missä penis on kiinni
Baarissa nainen katsoi mua silmiin samalla kun liu'utti huuliensa välistä pitkän lusikan koko pituudeltaan suuhunsa. Tottakai tuli mieleen, miltä tuntuisi olla tuo lusikka. Valitettavasti tuolloin en päässyt tuota tuntemaan.
Ei tollanen lut ka ketään kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella kuvittelet olevasi parempi ihmisenä?
Vain jos banaani menee suuhun poikittain.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruutesi syitä voi vain arvailla.
Tykkään suihinotosta kuin hullu puurosta, niin tottakai se kiihottaa jos nainen työntää jotain pitkää paksuhkoa suuhunsa se. voit vain kuvitella kuinka paljon se menee tiukan nielun yli. Kyllähän sitä on aika kiimassa odottaen, että se olisin minä seuraavaksi joka sinne suuhun uppoaa nielua myöten.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään suihinotosta kuin hullu puurosta, niin tottakai se kiihottaa jos nainen työntää jotain pitkää paksuhkoa suuhunsa se. voit vain kuvitella kuinka paljon se menee tiukan nielun yli. Kyllähän sitä on aika kiimassa odottaen, että se olisin minä seuraavaksi joka sinne suuhun uppoaa nielua myöten.
Naisena en niin nauti suihinoton antamisesta vaikka pystynkin ottamaan ihan kurkkuun asti ilman kakomista. Mutta aina joskus tulee sellaisia miehiä vastaan, jotka pitävät siitä "kuin hullu puurosta", ja silloin se on kiihottavaa kun pystyy tekemään toiselle jotain sellaista mistä hän todella nauttii ja haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta ei. Banaanit kun ovat niiiin pieniä verrattuna .... Minulla on niin iso turska ettei exä saanut sitä suuhunsa, joten olen tottunut saamaan alkunautinnon nuolemisesta. Ja pääruoka voittaa aina alkuruoan, joten se ratkaisee. Mutta tiedän kyllä, että jotkut miehet pitävät syväkurkusta vaikka minä en pidä sitä tärkeimpänä nautinnon lähteenä.
Sulla on iso turska, miten se tähän liittyy ja minkä takia sitä turskaa vaimon suuhun ängettiin kokonaisena.
Oliko se edes valmistettu kunnolla? Ei liian kuiva, mutta kuitenkin kypsä?
Kyllä. Voit alkaa tuomaan marketista mulle banaaneita kassan ohi.