Miksi jotkut eivät yrityksistä huolimatta löydä kumppania?
Kaveri on nyt ollut yksin 7 vuotta ja koko sen ajan metsästänyt miestä. On käynyt oikeasti varmasti tuhansilla treffeillä. Usein kiinnostuu niin, että haluaisi alkaa tapailla enemmän/ seurustella, mutta miehet eivät anna vastakaikua. Jos taas joku mies olisi halukas tapaamaan uudelleen, niin se ei taas käy.
Alkaa tuntua siltä, että kaverissa on joku piirre mikä ei hänestä näin kaverina välity.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toiset eivät ole oikeutettuja ystäviin???
mikä oikeus se on? ystävyys on ansaittava
niinpä. luonnevikainen joutuu paikkaamaan vikojaan melkoisella jatkuvalla lahjonnalla, että kukaan sietää häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuohon vaikuta moni asia, eikä ne syyt (tai koko asia) edes kuulu sinulle.
Samalla kannattaa kysyä, miksi toiset ihmiset pysyy väkivaltaisissa ja tai muutoin kuolleissa parisuhteissa.
Kyllä ne kuuluu. Kaveri jakaa aivan kaiken somessa. Rähjää aina kun saa pakit ja haukkuu nämä miehet pystyyn. Ap
Vaikuttaa turhautuneelta ja epätoivoiselta ihmiseltä, joka purkaa pettymyksensä aggression taakse, Pitäisi puhaltaa peli poikki, nauttia kesäkaudesta sen minkä haluaa ja hyväksyä sinkkuutensa. Usein ihmisistä tulee mukavampia ja mielenkiintoisempia, kun he ovat mielenrauhassa elämäntilanteensa kanssa. Tämä pitäisi kaverisikin ymmärtää ja tajuta, että se oikea tulee aina vastaan juuri silloin kun ei ole yhtään valmis ja vähiten sellaista odottaisi.
Se on sama juttu kuin pitkään myynnissä olleessa asunnossa.
Siinä on pakko olla vikaa kun ei kelleen kelpaa.
Ihminen on laumaeläin. Yksi edessä ja loput seuraa laumana perässä.
Mikäs se tämän kevään hittituote on joka pitää jokaisella itseään kunnioittavalla olla? Sähköpyörä? En seuraa näitä muotijuttuja niin en tiiä. Yksi vuosi piti älykello vai mikä saada joululahjaksi, se mihin tulee viestit.
Viime keväänä se oli ulkoilu maastossa.
Kaverin pitää oikeasti lopettaa miesten jahtaaminen ja keskittyä muuhun elämiseen.
Kun jäin yksin ja surin eräänä päivänä elämäntilannettani erityisesti muistin vinkin,että kirjoittaa mitä toivoo.
En erityisesti toivonut ketään ihmistä lähelleni, mutta kirjoitin toivelistan millaisen ihmisen kanssa suostun olemaan tekemisissä ja harkitsemaan suhdetta. Lista venyi, oli osin yksityiskohtainenkin, ja taittelin sitten paperin laatikon perälle. Uskoin, ettei sellaista ihmistä ole olemassa.
Noin puoli vuotta listan kirjoittamisesta tapasin ihmisen, joka ei millään lailla sopinut minun käsitykseen kumppanistani.
Löysin kaksi vuotta hänen kanssaan jo seurusteltuani listan laatikostani ja jonka sisältöä en edes enää kunnolla muistanut. Koin oloni hyväksi ja mukavaksi muutenkin kumppanini kanssa.
Listassa oli täydellinen kuvaus kumppanistani yksityiskohtineen. Luin sen kumppanilleni, joka ei ensi alkuun uskonut että lista oli kirjoitettu ennen kuin edes tapasin hänet.
SUosittelen samaa kaverillesi, Sitä ennen hänen täytyy kuitenkin rauhoittua ja pitää paussia Tinderistä. Muuten hän ei kuule ajatuksiaan ja sydäntään.
Mitä erikoisempi ihminen (joko hyvässä tai pahassa), sitä vaikeampaa kumppanin löytäminen yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä erikoisempi ihminen (joko hyvässä tai pahassa), sitä vaikeampaa kumppanin löytäminen yleensä on.
Olipa hyvin sanottu, lainaan siis tätä. Itse olen siis nimenomaan pahassa. Ystävyys/kaverisuhteetkin kaatuvat kerta toisensa jälkeen, en osaa pitää ihmissuhteita yllä, olivat ne mitä laatua tahansa. Minua on nyös kiusattu vastenmielisen ulkonäön takia 12 vuotta koulussa. Luonne- ja ulkonäköongelmien lisäksi minulla on mielenterveysongelmia ja olen seksuaalisesti niin estynyt, että olen luokiteltavissa aseksuaaliksi.
Parikymmentä vuotta meni toivoessa parisuhdetta, sitä koskaan saamatta. Nyt olen löytänyt balanssin kun olen vihdoin osannut luovuttaa. Parisuhde ei ole minun juttuni senkoommin kuin muutkaan ihmissuhteet. Se on vapauttanut surusta ja tunnen tulevani omillani toimeen, kun en enää roiku noiden mahdottomien haaveiden varassa.
Ennen minua hirvitti ajatus viettää loppuikäni yksinäisyydessä, nyt se ei enää pelota. Mähän osaan tämän kun olen ollut aina yksin.
Sun kaverin pitäisi esittää ei-kiinnostunutta niille miehille, joista on oikeasti kiinnostunut. Aion itse kokeilla tätä tapaa seuraavan kerran, kun kohtaan kiinnostavan miehen - jos sellaista siis enää koskaan tapahtuu. Olen huomannut että varmin tapa herättää miehen kiinnostus on, ettei itse ole kyseisestä miehestä kiinnostunut.
Sama. En edes tarkkaan muista milloin viimeksi olin naisen kanssa. Vuonna 2012 tai -13.
M34
Yrityksistä huolimatta? Pitäisikö nykyään oletuksena omistaa monta yritystä, että saa pildeä?
Vierailija kirjoitti:
Yrityksistä huolimatta? Pitäisikö nykyään oletuksena omistaa monta yritystä, että saa pildeä?
Heteroksi ymmärsiin
Koska syrjintä. Kouluaikoina näkee saman yksinkertaistettuna: joku on syrjitty ja jos hän menee ihmisten luo ihmiset välttelee häntä. Sama jatkuu aikuisten maailmassa eikä muutu koskaan, kaikki on vaan isommassa mittakaavassa.
Veikkaan tiedostettua tai tiedostamatonta traumaa. Mahdollisesti sitoutumiskammo. Minun on esimerkiksi hyvin vaikeaa olla pitkässä parisuhteessa. Ahdistun, kun joku tulee liian läheiseksi. Nuorempana deittailuistani ei tahtonut tulla mitään. Vedin puoleeni tyyppejä, jotka olivat saavuttamattomissa. Heihin oli helppo ihastua, koska aito, läheinen suhde ei koskaan olisi ollut edes mahdollinen.
syrjintä mies kirjoitti:
Koska syrjintä. Kouluaikoina näkee saman yksinkertaistettuna: joku on syrjitty ja jos hän menee ihmisten luo ihmiset välttelee häntä. Sama jatkuu aikuisten maailmassa eikä muutu koskaan, kaikki on vaan isommassa mittakaavassa.
Syy löytyy peilistä
En oo koskaan ollu treffeillä
M28
mikä oikeus se on? ystävyys on ansaittava