***Sisunaiset 18.8 ***
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 41) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[b] Allakka [/b]♥
94.8 kg, 84.9 kg, ( 62 kg), 87.1 kg, 0.0 kg, 7.7 kg, 2.2 kg, 8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 31.6 , ( 1.66 m )
[b] Chicky [/b]♥
Painon kontrollia raskauden aikana:
Paino oli aluksi: 85.8 kg
Paino nyt: 85.8 kg
Nousua yhteensä: 0.0 kg
Matkaa 100 kg -rajaan: 14.2 kg
[b] ElsaAlice [/b]♥
70.5 kg, 63 kg, ( 63 kg), 65 kg, -0.2 kg, 5.5 kg, 2 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 23.0 , ( 1.68 m )
[b] Emonamoha [/b]♥
92.2 kg, 75.4 kg, ( 72 kg), 78.1 kg, 0.0 kg, 14.1 kg, 2.7 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 26.4 , ( 1.72 m )
[b] Herkkusuu [/b]♥
55.3 kg, 53.4 kg, ( 50 kg), 56 kg, 0.7 kg, -0.7 kg, 2.6 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 20.8 , ( 1.64 m )
[b] Hiiriemo [/b]♥
57 kg, 56.6 kg, ( 52 kg), 57.5 kg, 0.0 kg, -0.5 kg, 0.9 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 23.0 , ( 1.58 m )
[b] Johkulainen [/b]♥
89 kg, 66.6 kg, ( 65 kg), 68.2 kg, 0.0 kg, 20.8 kg, 1.6 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 26.0 , ( 1.62 m )
[b] Körömölli [/b]♥
95 kg, 83.1 kg, ( 68 kg), 84.0 kg, 0.0 kg, 11 kg, 0.9 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 30.9 , ( 1.65 m )
[b] Lempi [/b]♥
77.9 kg, 71.2 kg, ( 64 kg), 73.4 kg, 0.0 kg, 4.5 kg, 2.2 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 28.7 , ( 1.60 m )
[b] Milenna [/b]♥
75.2 kg, 71 kg, ( 68 kg), 73.7 kg, 0.3 kg, 1.5 kg, 2.7 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 26.1 , ( 1.68 m )
[b] Minlee [/b]♥
95.5 kg, 77.2 kg, ( 72 kg), 78.2 kg, 0.3 kg, 17.3 kg, 1 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.7 , ( 1.78 m )
[b] Pommeriina [/b]♥
91.9 kg, 84.2 kg, ( 74 kg), 86.1 kg, 0.0 kg, 5.8 kg, 1.9 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 27.5 , ( 1.77 m )
[b] Ragna [/b]♥
72.4 kg, 66.7 kg, ( 66 kg), 68.2 kg, 0.0 kg, 4.2 kg, 1.5 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.2 , ( 1.68 m )
[b] Tinna78 [/b]♥
70 kg, 63.5 kg, ( 58 kg), 66 kg, -0.9 kg, 4 kg, 2.5 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.0 , ( 1.66 m )
[b] Unnika [/b]♥
70.5 kg, 58.1 kg, ( 58 kg), 60.1 kg, 0.0 kg, 10.4 kg, 2 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: Pituus puuttuu , ( 1.65 m )
[b] Volga [/b]♥
90 kg, 77.5 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11 kg, 1.5 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.80 m )
[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]
Napos tasapainoilee painossa 64 kg.
Viimeisin tulos: 65 kg
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
Tinna : -0.9 kg [/b]
Kommentit (27)
Täällä myös jumittaa ja pahasti! Paino tänä aamuna tasan 66 kg, sama mikä viime viikolla.
Tälle viikolle kuitenkin 3 lenkkiä ja dieettilinjalla, miksei tipu? Yhden jäätelön olen syönyt, sorruin rankan päivän päätteeksi, kun sain lapset maate.
Mulle pahimpia ovat juuri noi illat, kun lapset saatu nukkumaan. Tekis mieli "palkita" itsensä päivän uurastuksesta ja jotenkin se kun saa/sais rauhassa syödä. Illalla mun tulee sitten napsittua kaikenlaista, olen kyllä yrittänut ostaa kaikkea terveellistä kuten viinirypäleitä yms.
Noh ensi viikolla taas uusin (ja toivottavasti pienemmin) lukemin!!!
-Tinna, joka edelleen haaveilee puntarissa näkyvän lukeman alkavan vitosella!!
Eli piti tulla vaan ilmoittautumaan etta plussasin viime viikolla joten nyt jaa ainakin vahaksi aikaa taa laihudutusprojekti. ;-) Toisaalta _en_ aio lihoa talla kertaa 20 kg (kuten eka raskaudessa) enka 15 kg (kuten kakkosraskaudessa), vaan yrittaisin pysya siina 10 kg tienoilla, mikali se vaan onnistuu. Yleensa olen pitanyt raskautta "tekosyyna" syoda miten paljon huvittaa ja myos lahes mita vaan, mutta nyt yritan ihan oikeasti syoda terveellisesti. Urheiluakin on tarkoitus jatkaa niin kauan kun kroppa kestaa ja laakarit tykkaa hyvaa (veikkaan etta kestaa talla kertaa n. vkolle 20 asti, mulla alkoi viime raskaudessa ennenaikaiset supparit vkolla 24 ja siita lahtien olin vuodelevossa), tanaankin kavin juoksemassa tunnin lenkin tavalliseen tapaan. Olen kuitenkin ihan alyttoman tyytyvainen etta sain laihdutettua ennen raskautumista, viimeksi raskautuessani olin viitisen kiloa painavampi kuin nyt, ja peruskunto oli myos paljon huonompi. Eli kaunis kiitos seurasta ja tsemppia laihdutusprojekteihin itse kullekin, taa syksyhan on sellaista aikaa etta motivaation loytaminen on monesti vahan helpompaa kuin kesalla tai jouluna.
Toivon kaikkea hyvää odotukseesi, ElsaAlice! Minä ehdin juuri päästä entiseen painooni ennen kuin plussasin kuopuksesta. Olin iloinen siitä. Toisessa raskaudessa ei ihan yhtä paljon kiloja tullutkaan kuin ekassa, kun osasin olla hieman varovaisempi ;-).
Mä oon mussuttanut tänään taas ihan mitä sattuu. Jopa munkkia, mitä en yleensä koskaan edes syö. Aivan kauhea ällötys olo. Nyt oon niin vihainen itselle, että ihan hirvittää. Toisaalta se tietää hyvää kurinpalautukselle! Huomenna pidän hedelmä- ja marjapäivän. Aamulla kävin onneksi kunnon lenkillä ja aion ottaa sen tavaksi. On jäänyt kuopuksen syntymän jälkeen tehokkaat kävelytkin vähille. Jotenkin en oo saanut riuhtastua itseäni irti noista lapsista. Nyt siihen tulee pakostakin muutos, kun palaan töihin ihan näinä päivinä. Toivottavasti paukkuja riittää vielä itsekseen liikkumiseenkin.
Missä unnika ja hiiriemo?
Nyt ei suju =(
En ole kehdannut tänne tulla ruikuttamaan , hävennyt vaan omissa
oloissani... jotenkin väsyttää ja ei saa vain itseään kuriin.
Periksi en aijo antaa ja minuakin työelämä kutsuu 1.9. josko sitten
saisin elämäni ruotuun :D
TSEMPPIÄ - häpeän täällä hetken itsekseni ja pidän vakavan
puhuttelun...
Volga
Nolona
Kylläpä usealla meistä on ollut viime viikkoina vaikeaa ja hankalaa, mutta periksihän ei anneta. Mulla on vieläkin ihan hirvittävän ällö olo eilisistäkin syömisistä. Mieli on niin maassa, että ei voi enää alemmas vajota. Pakko nousta siis ja oikaista ryhti ja tehdä asian eteen jotakin! Tsempitykset kaikille!
ElsaAlicelle heti alkuun suuret onnittelut plussauksen johdosta!
Miul kans oli raskaana ollessa tapana syödä "kahden edestä", ekassa raskaudessa tuli muistaakseni mahtavat 25kg, onneks toisessa "vaan" 12kg..Niitä tässä nyt tiputellaan..
Hitaasti, mutta (toivottavasti) varmasti.
Tinna; Mie oon kans huomannu että iltasin iskee se åahin herkkuvaihde päälle, jos on iskeäkseen..iltapalat onkin usein ihan mitä sattuu, sen kun sais korjattua niin varmaan helpottuis painon laskeminen.
Niin, huomenaamulla koitan uskaltautua uuden painon ilmottaa, olipa se plussaa tai miinusta. Ehkä sitten vaihdab punnituspäivän loppuviikkoon, vaikka perjantaille..jos tulee viikonloppuna mässättyä..:(
Tsempityksiä taas kaikille!
En taida turhaan toistaa mitä täällä on jo liian monesti omasta ja toisten suusta sanottu elil homma ei kesän löysäilyn jälkeen pääse käyntiin sitten millään. Samaa 73,4kg suunnilleen mennään jo kaksi viikkoa. Ei grammaakaan tipu.
Töihin paluu koittaa 1.9., joten sitten pääsen pois täältä kotoa napostelemasta Töissä onneksi terveellinen työpaikkaruokala, kun vaan kiertää jälkkärit ja kahvipullat.
Kuntoilukin on taas ollut pyöreä nolla! Oikein ällötän itseäni, kun mitään en saa aikaiseksi. Töiden alettua on kyl sit helpompi järjestää kuntoilullekin aikaa, kun teen 6,5 tunnin työpäivää liukuvalla työajalla ja lapset on päiväkodissa.
Eli eiköhän tämä tästä parin viikon päästä ole virsi taas jo ihan toinen. Pakko olla! Tavoiteena on tosiaan nyt ekasi päästä 71,2 kgl:lle, jossa jo kerran olin. Että pitää olla tyhmä, kun antaa homman repsahtaa! Toivottavasti nopeammin kuin lokakuussa, mut antaa tavoitteen olla noin.
Lähdenkin tästä katsomaan kun toiset urheilevat Pekingissä...
t. Lempi