Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä aiot ottaa puheeksi rintaliivit ja ostaa sellaiset tyttärellesi?

Vierailija
05.05.2022 |

Entäs kuukautissiteet?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni täyttää heinäkuun lopussa 54v. Otan puheeksi siinä vaiheessa. Ei hän niin paljon ehdi laihtua kolmessa viikossa. Tytärtähän meillä ei ole.

Vierailija
22/29 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLin jo täyttänyt 40 vuotta, kun otin nuo asiat puheeksi. Sain lapset sen verran aikuisella iällä, että ennen ei ollut tarvetta eikä se 5v tuossa vaiheessa aiheesta paljoa ymmärtänyt, mutta kun kyseli, niin vastasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako pojallekin puhua näistä?

Vierailija
24/29 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ne pheeksi sitten kun olen 75-vuotias

Vierailija
25/29 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tiennyt missä siteitä säilytetään. Ekat rintaikat ostettiin ja sovitettiin, kun oltiin yhdessä muutenkin vaateostoksilla. Vaikka teini kyllä tykkää enemmän käyttää tukevia toppeja.

26/29 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v eli kun tiddot nykynaosella lasvavat

Vierailija
27/29 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli ehkä 10v, kun rinnat alkoi kehittyä, ostin hänelle toppeja. Myös urheilutoppeja/liivejä olen ostanut hänelle. 14-vuotiaana hän pyysi oikeita rintaliivejä ja käytiin ostamassa. Pikkusiskonsa on käyttänyt siskonsa vanhoja toppeja, mutta halusi jo 12-vuotiaana oikeat rintaliivit. Tarpeeksi pieniä ei löytynyt aikuisten osastolta, mutta lasten osastolta löytyi.

Kuukautiset on otettu puheeksi jo pienenä, kun tyttö näki, kun olin vaihtamassa sidettä. Sitten, kun murrosiän merkkejä alkoi tulla, niin näytin vielä, mistä siteitä löytyy ja muutenkin juteltiin asiasta.

Vierailija
28/29 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse rintsikoita jos ei ole rintoja 🤔

Vierailija
29/29 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit sitten kun tissit alkavat kasvaa ja kuukautiset otetaan puheeksi kun alkaa tulla murrosiän merkkejä. Pillukarvoja kun alkaa kasvaa, nii vois harkita jo naimahommiakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä