Miten näin keväällä saat miehesi lämmittämään rantasaunan?
No ensin sanot, että voitko ensin pestä kalusi...sitten sanot, että voit istua alalauteilla.. minun ukko lähti välittömästi saunan lämmitykseen!
Kommentit (13)
No kuules. Sanot miehelle, että huuhtele tai pese kalu ennen saunaa..ja lupaat istua alalauteilla.. kun otat suihin siis. Mies saa nauttia sekä löylyistä että muustakin. Kyllä juoksi mies lämmittämään, sen voinsanoa! Ja mulla on hallussa kaikki temput, senkin voin sanoa.
Jo sanoista venyi ja paukkui kalu kunnolla.
Vaikka itse nautin eniten kun saan sen puolijäykän suuhun ja herättelen hiljaa kunnon kovaksi. Aijai. Naisena sytyn tästä.
aukee kun hokaat että kirjoituksen ukko ajaa pihaa pitkin ..Rollaattorilla! (kun ei enää pidemmälle pääse ylety.tms;) - niin sen on oltava?
Vierailija kirjoitti:
Ei aukee mulle toi juttu.
aukee. THINK..
Laitetaan joka tapauksessa saunaan tulet heti kun päästään mökille. Ja korkataan myös kaljat sitä lämmitettäessä.
Ei eroa millään tavalla vuodenajoista. 2-5 kertaa viikossa ympäri vuoden.
Naiset eivät taida haluta ymmärtää, että jos antaa pillua, niin saa mitä ikinä haluaakaan. Ei ole sen kummempaa ollut kautta historian, eikä tule koskaan muuttumaan. Mököttämällä saa mökötystä, pillua antamalla saa mitä vain. Aina.
Ex rva vastaa. Ei ole mökkiä, talven jälkeen kotimökin rantasaunan lämmitän. Läheisen maatalon nuori isäntä näkee, että talven jäljiltä palailtu
Lupaamalla suihinoton saunassa ja saunan jälkeen saunapuhdasta pillua ja sen jälkeen peppuun. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät taida haluta ymmärtää, että jos antaa pillua, niin saa mitä ikinä haluaakaan. Ei ole sen kummempaa ollut kautta historian, eikä tule koskaan muuttumaan. Mököttämällä saa mökötystä, pillua antamalla saa mitä vain. Aina.
Osa naisista ainakin jonkun verran tajuaa. Kaikkea ne saa pyytämällä tekemään. Todella vaikea mulle oli karvojen ajelu. Vastaavaa en uskaltaisi naiselta pyytää. Sanoin monta kertaa että sano heti jos sattuu. En ole kirurgi mutta käytin terää erittän varovaisesti. Naisen sanojen mukaan hän ei olisi noin hellä/varovainen.
Oli nainenkin ovela kehumaan. En antaisi kenenkään muun tehdä tuota. Mulle sinänsä sama onko karvat tai ajeltu. Kunhan kerroin naisesta jonka kanssa oli monta vuotta oikeasti kivaa. Joskus raapaisin itseltäkin karvat pois. Pelkkää vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Lupaamalla suihinoton saunassa ja saunan jälkeen saunapuhdasta pillua ja sen jälkeen peppuun. Toimii!
Mä en tajua tuota peppua. Se on alun tiukan jälkeen löysää suolta. Ehkä mun kohdalle on osunut erityisen pervoja naisia. Kaksi niistä on pyytänyt peppuun. Nämä vielä pitkien vuosien suhteita.
Eräskin pyyntö. Sattuu, sattuu, sattuu älä liiku. Okei mä otan pois. Ei kun odota hetki. liikuta oikein hitaasti. Tiedän miten pimppi puristelee kun saa. Näillä sykki suolenkin reikä kun halusivat. Molemmilta lähes samat sanat. Sitä haluaa harvoin ja siinä on jotain tuhmaa.
Aivan sama teen vaikka mitä naisten pyynnöstä. En ole enää aikoihin yrittänyt ymmärtää nasisia.
Minä taas lupaan vaimolle joskus saunassa oikein kunnon suuseksiä. Vähän jäähtynyt sauna joko mökillä uinnin jälkeen tai kotona suihkun jälkeen on paras paikka antaa suuseksiä. Vaimo istuu lauteelle, minä seison lattialla. Vaimo levittää haaransa ja alan hommiin.. joskus kotona mennään vielä yhdessä suihkuun, irroitetaan suihkupää ja annan sitten veden tehdä töitä.
Joskus annan vain vaimolle suuseksiä, enkä ns vaadi mitään, vaan vaimon orgasmin jälkeen peseydyn, kuivaan ja puen.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas lupaan vaimolle joskus saunassa oikein kunnon suuseksiä. Vähän jäähtynyt sauna joko mökillä uinnin jälkeen tai kotona suihkun jälkeen on paras paikka antaa suuseksiä. Vaimo istuu lauteelle, minä seison lattialla. Vaimo levittää haaransa ja alan hommiin.. joskus kotona mennään vielä yhdessä suihkuun, irroitetaan suihkupää ja annan sitten veden tehdä töitä.
Joskus annan vain vaimolle suuseksiä, enkä ns vaadi mitään, vaan vaimon orgasmin jälkeen peseydyn, kuivaan ja puen.
Nam, pitääkin sanoa taas miehelle; hän saa jokapäivä, mutta nyt on hiukan minut unohtanut, tosin muuten kyllä tyydyttänyt aina.
Ei aukee mulle toi juttu.