G: Rohkeinta, mitä olet elämässäsi tehnyt!
Kommentit (27)
On tulossa vasta ens keväänä mutta yliopistovaihto Ranskan Lyonissa (toivottavasti). Haen täydennyshaussa sinne vaihtoon kevätlukukaudeksi 2023 elo-syyskuun vaihteessa. Ainakin siellä ollessani meen tapaamaan yhtä mun ranskalaista maalla perheensä kanssa asuvaa kaveria, jonka kanssa oon jutellut netissä jo huhtikuusta 2018 asti ranskaksi. Tähän asti rohkein veto elämässäni on päiväristeilyt Tallinnaan yksin ja pelkästään viroksi puhuminen siellä päässä. Kerran turisti-infon työntekijä tunnisti mun viron kielen aksentista mut suomalaiseksi ja vaihtoi suomeen, kun yritin mongertaa viroksi sille, mistä saisin ladattua aikaa vuorokauden verran paikalliseen bussikorttiin turistille.:-)
T: ranskan kielen pääaineopiskelija ja viron kielen sivuaineopiskelija Helsingin yliopistosta
Vierailija kirjoitti:
Petin vaimoa juhlissa missä kiinnijäämisen riski oli valtava
Toihan on nimenomaan nössöyttä 🙂 Et uskalla erota joten olisit halunnut jäädä kiinni jotta vaimo hoitaisi eroamisen puolestasi. Sulle pitää varmaan ruokakin pureskella valmiiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purjehtinut maailman ympäri kahdesti.
Ja nyt hengaat av:lla... Siistiä.
24/7 pitäis olla ylittämässä itseään? Tai itseasiassa av:llä hengailuhan vaatii kyllä aika kovakuntoisen psyykeen sekä rohkeutta kohdata ihmismielen pimeimmät sopukat. :')
Mä oon ostanut sijoitusasuntoja aika uhkarohkeesti. Mitä pankki antoi lainaa.
Pidin vuokrat vähän edullisempana ja luotin pitkäaikaisiin vuokralaisiin.
90 luvulla hinnat pienet, vuokratulot kuittasi koko kk lainan. N 10 asunnon talli oli, kun tultiin 2000 luvulle ja pankit kirensi otetta.
Jälkikäteen onnittelen itseäni. Äiti eniten kauhuissaan oli
Menin elämäni ensimmäisille treffeille 40-vuotiaana vaikka en ollut sitä ennen koskaan edes naisen kanssa viittä minuuttia pidempään keskustellut.
Valitsin itseni ja lähdin toksisesta parisuhteesta. Kannatti!
Hakeuduin hoitoon alkoholiongelman takia. Se on ehkä pelottavin asia mitä olen ikinä tehnyt ja kaikista kannattavin myös.