G: Rohkeinta, mitä olet elämässäsi tehnyt!
Kommentit (27)
en ole tehnyt mitään rohkeaa, koska en uskalla.
Ayahuasca-retriitti Etelä-Amerikassa. Pelotti todella paljon ottaa tuo lääke, kun olin kuullut miten voimakasta se on, mutta ehdottomasti oli kyllä sen arvoista.
Ostin lentoliput ja lähdin treffeille Tinderissä tapaamani miehen luo Napoliin.
Luotin netin tietoon siitä, että bussivuoro kulkee ajallaan. No eipäs vaan kulkenutkaan.
Purjehtinut maailman ympäri kahdesti.
Muutin ulkomaille pariinkin otteeseen ja toisella kerralla olin raskaana. Luotan kuitenkin itseeni ja pärjäämiseen, eikä mitään ihmeempiä vastoinkäymisiä tullutkaan.
Petin vaimoa juhlissa missä kiinnijäämisen riski oli valtava
Muutin vieraalle paikkakunnalle kolme kuukautta aiemmin tapaamani miehen luokse. Nyt 10 vuotta yhteiseloa takana. Nuorena uskaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Purjehtinut maailman ympäri kahdesti.
Ja nyt hengaat av:lla... Siistiä.
Vaihto-oppilaaksi lähteminen 16-vuotiaana toiselle puolelle maailmaa.
Ajanut kännissä. Aika hiljaa piti mennä. En jäänyt kiinni.
Paskantanut naapurin taskuun kierteellä.
Muutin 17-vuotiaana 500 km päähän lapsuudenkodista. En tuntenut paikkakunnalta kuin poikaystäväni, joka oli käynyt tarkistamassa tulevan vuokra-asuntoni, että se on olemassa ja ok. Koin pakenemisen kauas olevan ainoa vaihtoehto päästä irti henkisesti sairaasta äidistäni, niin kuin varmasti olikin. Muistan, että pelotti, mutta onneksi uskalsin. Siitä aukeni kokonaan uusi elämä ja tulevaisuus.
Tein parissa minuutissa päätöksen muuttaa ulkomaille, kun sellaista mahdollisuutta tarjottiin. Liput ostin sitten seuraavalle viikolle.
Jouduimme monsuunisateeseen Thaimaan vesillä.
Laiva meinasi upota ja koko miehistö ,3, ja matkustajat( kaverit) istuivat ja oksensivat sisällä. Itse otin hinkin ja heittelin vettä ulos sen kun kerkesin. Kaveri sanoi että tule sisään ennenkuin huuhtoudut mereen. En antanut periksi.
Ja kun meri lopulta rauhoittui ja lähdimme jatkamaan matkaa ,olimme ympäröityinä merirosvoilta joten kiireesti hyttiin piioon ,että näkivät vaan thaimaalaiset ja pelastuimme.
Saareen.Itse likomärkänä ja vessahätä .Reikä maassa ja jalat spagettia....
No täällä ollaan, elämäksi muistot.
PS MIehistö oli kokematon .Omistaja joka normaalisti ajoi laivaa oli poissa juuri tänä päivänä.
No varmaan yksin matkustelut, interreilaus 16- vuotiaana, Espanjassa ja Italiassa työskentely parikymppisenä. Espanjassa kuljin kyselemässä työpaikkoja, välillä oli töitä ja välillä ei, ja elin välilä kadullakin.
Yleensä ottaen olen ollut turvallisuushakuinen. Joku lainan otto on ollut rohkeaa kun ei tiedä pysyykö työpaikka ja voiko maksaa takaisin
Asetin itseeni puhtaan näköisen tamppoonin naisten vessan roskakorista.
Muuttanut ulkomaille.