Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naiset nalkuttamisesta voimia?

Vierailija
05.05.2022 |

Vai mikä siinä on syynä kun se ei lopu millään? T. Tietämätön

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie roskat ja tuo pitsaa?!!

Vierailija
2/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eräänlaista aggression purkamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät nalkuta. Ongelma on siinä ,että miehet eivät kuuntele ja usko mitä niille sanotaan. Kuuntele ja tottele kun asiasta sanotaan ensimmäisen kerran niin viestiä ei tarvitse toistaa.

Vierailija
4/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehetkin nalkuttavat, mm. exäni. Lisäksi hän yleensä aloitti sen juuri silloin, kun itselläni ei ollut voimia kyseisen asian miettimiseen yhtään. Hän saattoi vaikkapa heti aamusta aloittaa jonkun jänkkäämisen jostain ja listasi asioita, joita minun piti tehdä.

Vierailija
5/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistu pösilö!!

Vierailija
6/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää! T.ap

Vierailija
7/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät nalkuta. Ongelma on siinä ,että miehet eivät kuuntele ja usko mitä niille sanotaan. Kuuntele ja tottele kun asiasta sanotaan ensimmäisen kerran niin viestiä ei tarvitse toistaa.

Osa naisista ja miehistä nalkuttaa, osa ei juurikaan. Ei liity pelkästään sukupuoleen se piirre.

Vierailija
8/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehetkin nalkuttavat, mm. exäni. Lisäksi hän yleensä aloitti sen juuri silloin, kun itselläni ei ollut voimia kyseisen asian miettimiseen yhtään. Hän saattoi vaikkapa heti aamusta aloittaa jonkun jänkkäämisen jostain ja listasi asioita, joita minun piti tehdä.

Aika kovalla prosentilla meillä on täällä näitä EX:iä... miksiköhän.

Vierailija
9/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää! T.ap

On paha olla, yrittää saada asiansa sanotuksi ja tuntuu siltä, ettei toinen kuuntele tai kuule tai tee mitään. Osittain se on myös tapa kommunikoida ja jäänyt pahaksi tavaksi. Tiedän tuon, vaikka yleensä olen lähinnä itse se nalkutuksen kohde.

Vierailija
10/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kovalla prosentilla meillä on täällä näitä EX:iä... miksiköhän.

Juuri näin. Itse en jaksanut sitä kuunnella noin seitsemää vuotta pidempään. Mitta oli jossain vaiheessa täysi, varsinkin kun meni fyysisemmäksi se touhu myös.

T. Sama (itse olen nainen ja nalkuttaja oli mies)

Vierailija
11/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni nalkuttaa. Siksi vähän naurattaa tämä "naiset ovat nalkuttajia" -stereotypia. Miesten nalkuttaminen on tabu.

Vierailija
12/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä, jos nalkutuksen kohde ei halua totella kaikkea tai miettiä jotain kallista uutta kumppanin masinoimaa ostosta ja sen maksujärjestelyjä heti herättyään?

Vierailija
13/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies voimaa nalkuttamisesta? Huutamisesta? Naisten halveksumisesta, mitätöimisestä, alistamisesta ym. ym? Miten on ap?

Vierailija
14/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista ja miehistä nalkuttaa, osa ei juurikaan. Ei liity pelkästään sukupuoleen se piirre.

Osa naisista ja miehistä myös kuuntelee ja uskoo heti ensi sanomisella.

Vierailija
15/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä, jos nalkutuksen kohde ei halua totella kaikkea tai miettiä jotain kallista uutta kumppanin masinoimaa ostosta ja sen maksujärjestelyjä heti herättyään?

Joka tapauksessa on järkevämpää reagoida heti ja keskustella miksi itse on asiasta erimieltä. Asia ei poistu sillä ettei ole kuulevinaan.

Vierailija
16/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma naisten kanssa.

Vierailija
17/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nalkuta. Joskus on vain puolisolle asiaa, joka pitää saada perille. Sanon kerran, ei mitään reaktiota. Sanon toisen kerran, sama juttu. Sanon kolmannen kerran, mies ärähtää "kuulin tuon jo ensimmäisellä kerralla". Sitten, kun seuraavalla kerralla sanon jostain toisesta asiasta vain kaksi kertaa, mies ei olekaan kuullut ja ihmettelee, miksen ole puhunut asiasta mitään. Ärsyttää.

Vierailija
18/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kokeilla lausetta "jutellaanko tuosta vaikka parin tunnin kuluttua, niin ehdin herätä kunnolla?"

Vierailija
19/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät, se on turhauttavaa. Nalkutus on kuulematta jäänyttä puhetta. Kuuntele ja reagoi, ja kas, kukaan ei nalkuta. Toimii molempiin suuntiin.

Vierailija
20/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä toisinpäin. Mies nalkuttaa päivittäin.

Ihan jatkuvaa mäkätystä. Hän joutuu aina viemään roskat. Milloin tiskaus, milloin mikäkin.

Hirveä numero kun jotain tekee.

Myös juoruaa puhelimessa kavereilleen ja valittaa kotitöistä.

Btw teen enemmän, enkä edes mainitse asiasta.

Täysin päinvastoin kuulkaa tässä perheessä.