Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako naiset nalkuttamisesta voimia?

Vierailija
05.05.2022 |

Vai mikä siinä on syynä kun se ei lopu millään? T. Tietämätön

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät nalkuta. Ongelma on siinä ,että miehet eivät kuuntele ja usko mitä niille sanotaan. Kuuntele ja tottele kun asiasta sanotaan ensimmäisen kerran niin viestiä ei tarvitse toistaa.

Mulla on sama ongelma naisten kanssa.

Hirveän yleistä naisille on myös se, etteivät kestä yhtään että niitä neuvotaan. Se on raivarin paikka heti, varsinkin jos mies kehtaa mennä neuvomaan jossain asiassa.

Tyoerysten neuvoja ei kannata noudattaa.

No mutta miksi te naiset sitten nalkutatte ja neuvotte?

Koska miehet ovat typeriä ja niitä pitää yrittää ohjata parempaan .

Vierailija
62/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako "nalkutuksen" kohde jotain mielihyvää siitä, että ei kuuntele kumppaniaan yms. Vai onko hän vain hidas ja siksi kaikki pitää toistaa moneen kertaan?

T: Tietämätön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät nalkuta. Ongelma on siinä ,että miehet eivät kuuntele ja usko mitä niille sanotaan. Kuuntele ja tottele kun asiasta sanotaan ensimmäisen kerran niin viestiä ei tarvitse toistaa.

Hirveän yleistä naisille on myös se, etteivät kestä yhtään että niitä neuvotaan. Se on raivarin paikka heti, varsinkin jos mies kehtaa mennä neuvomaan jossain asiassa.

Mutta jos kerran typerysten neuvoja ei kannata noudattaa, niin eihän me miehet sitten teidän neuvoja noudateta.

Vierailija
64/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako "nalkutuksen" kohde jotain mielihyvää siitä, että ei kuuntele kumppaniaan yms. Vai onko hän vain hidas ja siksi kaikki pitää toistaa moneen kertaan?

Ehkä miestä ei kiinnosta tehdä kaikkea juuri niin kuin nainen haluaa. Jos naisella on jotkut omat siisteysstandardit mistä ei voi missään tilanteessa poiketa, niin hoitakoot asunnon standardinsa mukaiseksi itse, eikä nalkuttaisi miehelleen. Miksei nainen koskaan tee asioita kuten mies haluaa, vaan se on aina miehen velvollisuus? 

Vierailija
65/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos kerran typerysten neuvoja ei kannata noudattaa, niin eihän me miehet sitten teidän neuvoja noudateta.

Onnittelut. Todisti juuri olevasi jankkaava idiootti. Jos joku ystävällisesti sinua neuvoo, kannattaa ottaa neuvot huomioon. Ehkä jopa voisit saada onnellisen parisuhteen.

Vierailija
66/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miestä ei kiinnosta tehdä kaikkea juuri niin kuin nainen haluaa. Jos naisella on jotkut omat siisteysstandardit mistä ei voi missään tilanteessa poiketa, niin hoitakoot asunnon standardinsa mukaiseksi itse, eikä nalkuttaisi miehelleen. Miksei nainen koskaan tee asioita kuten mies haluaa, vaan se on aina miehen velvollisuus? 

Aivan alkeellisia perusasioita on , että vie pyykkinsä itse pyykkikoriin ja pitää kodin siistinä. Olipa kumoaa sukupuolta tahansa. Se kumppani ei ole piikasi.

Tämän, jolla mies jättää vaatteensa lattialle ,kannattaa muuttaa pois sieltä makuuhuoneesta ja antaa miehen muhia omassa saastassaan. Aikuisen jälkiä ei tarvitse toisen siivoulla. Jos vinkki ei mene perille kannattaa erota hyvällä ennenkuin menee lisääntymään laiskurin kanssa. Ylipäätään kannattaa valita se kumppanin huolella. Kyllä ne tavat ja niiden puutteen näkee jo seurusteluaikana.

Vierailija
67/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä just luin?

Luit aivan oikein, eli miesten tulisi totella sokeasti mitä nainen sanoo ja vielä ensimmäisellä kerralla, ettei naisen tarvitsisi vaivautua toistamaan. Ei nykynaiset ole juurikaan ylimielisiä ja ylpeitä, eheiii.

Vierailija
68/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkutus pahentaa tilannetta aina ja vie vain turhaa voimia. Miksi sitä voimavarana ei voi käyttää asian korjaamiseen? T.ap, joka alkaa olla jo toivoton. Vaimon paikka on siis taas auki......

Niin usein nalkutuksen takana on suru tai viha miestä kohtaan joka purkautuu ulos nalkutuksena. Oletko kenties laiminlyönyt vaimosi? Et kosketa häntä, et huomioi, pidät ilmaisena talouskoneena vaikka hän osallistuu kuluihin ja menoihin tasapuolisesti? Mieti sitä ap. Et taida itse olla mikään ihanne aviomies. Säälin vaimoasi.

Vierailija
69/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nalkutan miehelle koska en koe että minun pitäisi paapoa aikuista miestä ja tehdä hänen puolestaan ne kaikki ikävät asiat joita hän ei vain laiskuuttaan halua tehdä. Esimerkkejä on monta: mies jättää kaapin oven auki kun esim. hakee sieltä jotain..miksi ihmeessä sitä ei voi laittaa heti perässä kiinni? Mies jättää kaljapullon korkkeja pöydälle ja ei heitä niitä roskiin (itsestäänkö ne sinne kävelevät?). Mies ei koskaan pyyhi pölyjä (meillä iso asunto), jos pesee vessan, hutaisee vaan harjalla pönttöä muttei pese pöntön reunoja ym. eikä lavuaaria, eikä tasoja (eli wcn pesusta ei ole mitään hyötyä koska joudun tekemään sen hänen jälkeen). Kun mies pesee pyykkiä se harva kerta niin pyykit saattaa roikkua pyykkitelineessä monta päivää ja joskus ne jää siihen kokonaan kunnes korjaan ne pois. Mies ei vaihda ikinä lakanoita eikä pese niitä, pyykinpesuhan on vain napin painamista on hänen vastaus kun kysyn miksei voi osallistua. Mies jättää käyttämiään nenäliinoja makuuhuoneen lattialle.. lista on loputon. Kun on viisikymmentä kertaa korjannut aikuisen miehen jättämiä tai tekemättä jättämiä asioita niin jossain vaiheessa pinna palaa ja nalkutus voi alkaa. En halua elää sikolätissä.

Vierailija
70/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on eräänlaista aggression purkamista.

Kerro lisää! T.ap

On paha olla, yrittää saada asiansa sanotuksi ja tuntuu siltä, ettei toinen kuuntele tai kuule tai tee mitään. Osittain se on myös tapa kommunikoida ja jäänyt pahaksi tavaksi. Tiedän tuon, vaikka yleensä olen lähinnä itse se nalkutuksen kohde.

ON niin PAHA olla JA koko_AJAN_ITKUINEN_OLO😫.😫.😭

Onneksi asia on helppo korjata jättämällä SIKA.

Vierailija
71/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nalkutan miehelle koska en koe että minun pitäisi paapoa aikuista miestä ja tehdä hänen puolestaan ne kaikki ikävät asiat joita hän ei vain laiskuuttaan halua tehdä. Esimerkkejä on monta: mies jättää kaapin oven auki kun esim. hakee sieltä jotain..miksi ihmeessä sitä ei voi laittaa heti perässä kiinni? Mies jättää kaljapullon korkkeja pöydälle ja ei heitä niitä roskiin (itsestäänkö ne sinne kävelevät?). Mies ei koskaan pyyhi pölyjä (meillä iso asunto), jos pesee vessan, hutaisee vaan harjalla pönttöä muttei pese pöntön reunoja ym. eikä lavuaaria, eikä tasoja (eli wcn pesusta ei ole mitään hyötyä koska joudun tekemään sen hänen jälkeen). Kun mies pesee pyykkiä se harva kerta niin pyykit saattaa roikkua pyykkitelineessä monta päivää ja joskus ne jää siihen kokonaan kunnes korjaan ne pois. Mies ei vaihda ikinä lakanoita eikä pese niitä, pyykinpesuhan on vain napin painamista on hänen vastaus kun kysyn miksei voi osallistua. Mies jättää käyttämiään nenäliinoja makuuhuoneen lattialle.. lista on loputon. Kun on viisikymmentä kertaa korjannut aikuisen miehen jättämiä tai tekemättä jättämiä asioita niin jossain vaiheessa pinna palaa ja nalkutus voi alkaa. En halua elää sikolätissä.

Jätä se sika ja sikolätti.

Vierailija
72/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mies voimaa nalkuttamisesta? Huutamisesta? Naisten halveksumisesta, mitätöimisestä, alistamisesta ym. ym? Miten on ap?

Saatko voimaa siitä että olet katkera ja yksinäinen velatäti jonka näkemykset ovat 1950-luvulta?

Vierailija
73/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nalkuttaa kyllä, mutta menepä itse huomauttamaan heitä jostain asiasta, niin se on heti väärin huomautettu ja nalkuttaminen alkaa. Naiset nalkuttaa, kun miehet tekevät heidän mielestään asioita väärin, ja nalkuttavat myös silloin, jos mies huomauttaa että naiset ovat tehneet jotain väärin. Se on loputon oravanpyörä.

Vierailija
74/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä just luin?

Luit aivan oikein, eli miesten tulisi totella sokeasti mitä nainen sanoo ja vielä ensimmäisellä kerralla, ettei naisen tarvitsisi vaivautua toistamaan. Ei nykynaiset ole juurikaan ylimielisiä ja ylpeitä, eheiii.

Sinunkin kannattaa opetella kuuntelemaan mitä sinulle sanotaan. Ainoa nainen, jolla on velvollisuus pitää sinusta on äitisi. Hän on myös vastuussa epäonnistumisesta kasvatuksessasi, joten pitäköön sinut hyvänään.

Vierailija
75/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehetkin nalkuttavat, mm. exäni. Lisäksi hän yleensä aloitti sen juuri silloin, kun itselläni ei ollut voimia kyseisen asian miettimiseen yhtään. Hän saattoi vaikkapa heti aamusta aloittaa jonkun jänkkäämisen jostain ja listasi asioita, joita minun piti tehdä.

Minunkin mieheni nalkuttaa. Siksi vähän naurattaa tämä "naiset ovat nalkuttajia" -stereotypia. Miesten nalkuttaminen on tabu.

"Naiset nalkuttaa" on yksi misogyynien suosikkihokemista. Monettakohan kertaa tätäkin taas pumpataan.

Ylipäänsä sanan" nalkutus" käyttö kertoo siitä ihmisestä jotain hyvin olennaista.

Samoille tyypeille parisuhde on jatkuvaa nöyryytetyksi tulemista. Ehkä sitten kannattaa olla ilman. So simple.

Vierailija
76/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä että et määräile minua joten käskysi menee ohi eivätkä aiheuta reaktiota. Tästä syystä ehkä joudut nalkuttamaan ja luulet etten kuuntele.

Ongelma on siis se, ettet välitä kumppanistasi tuon taivaallista ja siksi kaikki hänen sanomisensa ovat sinulle nalkutusta. En ihmettele ettei suhteet toimi jos asenne toista kohtaan on tuo. Toimivassa suhteessa kummankaan ei tarvitse määräillä eikä nalkuttaa, kun molemmat osaa sanoa mielipiteensä ja kumpaakin kuunnellaan.

Vierailija
77/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👌🏽

Vierailija
78/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä just luin?

Ei ei ei ja ei. Pitäisi kuunnella ja sanoa sitten mielipiteensä. Pitäisi ottaa kumppani huomioon. Paras olisi kun toimisi jo ennen kuin tarvitsee sanoa. Nalkutus on ensisijassa kommunikaatio-ongelma, aina seurausta toimimattomasta kommunikaatiosta suhteessa. Se voi olla myös opittu malli jota pitäisi työstää, mutta niin on myös se, että vaan vetäytyy ja kuittaa kaikki keskustelu-yritykset nalkutuksena. Nalkuttaja-vaimojen miehet on niitä, joille ero tulee aivan ennakoimatta kun ei ole kuunneltu vaimoa vuosiin.

Vierailija
79/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä miesten halun olla mitenkään kommunikoimatta esim. Siitä ettei viitsi siivota omia jälkiään. koska eihän kenelläkään ole mitään järjellistä syytä sille että heittelee liksiset vaatteensa lattialle pyykkikoriin sijaan. Ongelma ei tosin ratkea sillä ettei ole kuulevinaan.

Vierailija
80/106 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kerta toisensa jälkeen päätyy parisuhteeseen jossa toinen nalkuttaa niin kannattaa ihan oikeasti katsoa peiliin ja miettiä omia toimintatapoja. Parisuhde on aina kahden kauppaa eikä parisuhdeongelmat synny tyhjästä. Ei se nalkutuskaan.