Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isotissiset jumppaajat hoi!

Vierailija
09.10.2006 |

Miten tuette rintanne jumpassa tms? Itse olen aina liikkunut paljon ja nyt pitkän tauon jälkeen aloitin " uuden elämän" . Toisin kuin yleensä, pitkistä imetyksistä huolimatta rintani eivät suinkaan pienentyneet imetysten jälkeen, vaan suurenivat D-kokoisiksi. (oma osuutensa on varmaan tuolla rasvakudoksellakin) Ongelmana on etten löydä mistään hyviä urheilurintsikoita, siis tarpeeksi tukevia. Vinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnoille liivejä löytyy pilvin pimein ihan tavarataloista puhumattakaan sitte n erikoisliikkeistä. Hei haloo!

Vierailija
2/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mitkään tuhottomat hinkit kuitenkaan oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olikin kysymys TUKEVISTA urheiluliiveistä, joita ei todellakaan löydy ihan mistä tahansa tavaratalosta. Olen itse 75D ja kokeillut aika monia urheiluliivejä, joten tiedän mistä puhun. Lopulta löysin eräästä erikoisliikkeestä tukevat melko hyvät liivit, joiden päällä käytän lisänä vielä toppia (en siis halua, että rinnat hyllyvät kovassakaan menossa).

Vierailija
4/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan, olin 1.5 vuotta sitten ennen raskautta normaalikooltani D80, joten löysin ilokseni Adidaksen kaarelliset urheiluliivit, jotka ovat olleet minulle eityisen tukevat, Laihdutin toki ja liivit livatkin pois käytöstä, nyt synnytyksen jälkeen olen taas saanuut käyttää näitä' liivejä urheillessani, salilla tai juoksulenkeillä. Ostin nämä Espoon Kilon Outlet myymälästä silloin, viimeisenä tämän kokoisena.

Ehkäpä löydät jostain kun kyselet urheilukauppoista tms.

tSEMPPIÄ ETSINTÖIHIN!

Vierailija
5/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut suuret rinnat jo ennen raskauksiakin, ja ajan myötä sitä on vain automaattisesti etsiytynyt sellaisten liikuntalajien pariin, joissa meno ei ole niin pomppivaa. Harmillista se on, mutta se on vain niitä asioita, joiden kanssa on elettävä. Vaan myönnän kyllä, että toivon sydämestäni, että rintani jäävät imetyksen jälkeen pienemmiksi. Kyllä nämä mollukat sen verran elämää hankaloittavat. Minä ottaisin ilomielin vastaan ne nahkarukkaset, mistä täällä yleensä valitellaan.

Vierailija
6/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkalta saa kyllä liivejä joka lähtöön.

Vierailija
7/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air Shocker tms. -nimiset liivit. Tosi hyvät ja yllättävän tukevatkin 80D-kokoiselle.

Vierailija
8/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla tukevia rintsikoita mullakaan. VArsinkin ennen kuukautisia rinnat niin arat, etten tosiaan voi hypähdellä.

Vierailija
9/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alla tavalliset rintsikat ja päällä urheilurintsikat. eipä paljoo nimittäin schock absorbed(en osaa kirjottaa) tukenu vaikka voimakas tuki oli t:80D

Vierailija
10/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: DD/E

Vierailija
11/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukitasoja on erilaisia, mulla käytössä taso 4, joka sopii myös juoksuun, hyppyihin jne. Rinnat kokoa 80DD/E. Shock Absorberia saa ainakin Stockalta, Sokokselta (tosin siellä valtaosa tukitasoa 2 tai 3) ja urheiluliikkeistä.

Vierailija
12/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuvat päällä kummille t:12

Vierailija
13/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoni ennen raskautta 75 D. Nyt onkin jumpat jääneet vähän vähemmälle...

Vierailija
14/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin erikoisliikkeestä.

Vierailija
15/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka piti olla se tukevin versio, niissä kun on se rintojen alle tuleva osa niin kapea ja ohut. Eli käytän niiden päällä vielä ihan tavallista HM:n urheilutoppia. Mullakin koko 75D.

Vierailija
16/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä käyt ostoksilla?

Vierailija
17/17 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:12 monesti vaan mietin mitä muut aattelee jos sattuu näkymään toppejen rajat paidasta :D kahet päällekkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän