Poikaystävä ei ymmärrä että PMS ja menkka-aikana on pinna kireällä!
Eihän se hänen vika ole, mutta silloin vain hormoonit jyllää ja pienetkin asiat itkettää tai ärsyttää. Poikaystävä mököttää sitten ja väittää, että kiukuttelen liikaa vaikka tietää, että menkat on tulossa!!
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa tussu kuntoon ennenkuin menet sitä tuntemattomille jakamaan
T. Pertti 64 vuotta, äo alle 90, seksiin suhtautuminen pakkomielteistä
Pms oireet ovat todellisia, eivät tekosyy.
Silti se ei oikeuta itseä kohtelemaan toista ihmistä huonosti.
Oletko koskaan miettinyt, millä voit vaikuttaa pms oireiden voimakkuuteen? Itse teen kovan treenin pari päivää ennen mekkojen alkamista ja himmaan sitten kipujenkin vuoksi muutamaksi päiväksi liikkuen kevyemmin. Oireet olisivat voimakkaammat ilman tätä rutiinia, samoin pinna olisi kireämpi. Meillä toki puoliso huomioi, ettei turhaan provosoi tilanteita menkkojen aikana ja halaamme useammin :) Hellä kosketus hoivaa tilanteessa kuin tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän takia naisista ei ole johtotehtäviin. Ei merkittävässä asemassa voi heittäytyä itkua tihrustavaksi hormonihirviöksi kuukausittain.
DEAL WITH IT!!!
T. Pms-hallitus "saavutuksineen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän takia naisista ei ole johtotehtäviin. Ei merkittävässä asemassa voi heittäytyä itkua tihrustavaksi hormonihirviöksi kuukausittain.
Eivät johtotehtävissä olevat naiset heittäydykään. Eiköhän aapeekin ole työtön.
Voi, voi, kun näköjään kaikki ongelmat koko maailmassa johtuvat työttömyydestä. Jopa on käsitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi, kun näköjään kaikki ongelmat koko maailmassa johtuvat työttömyydestä. Jopa on käsitys.
Mmmitä? :D
Naisilla on pinna kireällä 24/7/365. Ei se ole kiinni mistään menkoista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi pms on?
Painu mulkku suohon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi pms on?
Kirjastoissa järjestetään tietotekniikka-kursseja joilla opetetaan käyttämään esim. googlea. Suosittelen
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan koska juuri naiset väittää, että juuri miehet on hormoniensa vietävinä! Ei suinkaan naiset.
Kaikki ihmiset ovat hormonien tuotoksia ja ilman hormoneja emme olisi olemassa.
Kuitenkin miehillå hormonien voima on suurempi haitta. Miehen hormonit saavat pahaa aikaan väkivaltaisuutta, epäloogisuutta, tuhoa, tunteella elämistä.
Naiset toimivat aina järjellä, miehet tunteella.
Vierailija kirjoitti:
PMS ja menkat ei oikeuta henkiseenväkivaltaan tai piilovittuiluun tai tiuskimiseen. N23
Et siis koskaan ole kärsinyt pahasta pms.stä tai jo pmdd.stä.
Ei toki oikeuta, mutta ne oireet on niin pahat että niille ei voi mitään!
Monet kärsii itsekin niistä todella paljon, monet ovat jopa itsemur.an partaalla ja sitten taas menkkojen välisenä aikana eivät voi edes itsekään ymmärtää miten ovat voineet ajatella niin.
Vierailija kirjoitti:
Pms oireet ovat todellisia, eivät tekosyy.
Silti se ei oikeuta itseä kohtelemaan toista ihmistä huonosti.Oletko koskaan miettinyt, millä voit vaikuttaa pms oireiden voimakkuuteen? Itse teen kovan treenin pari päivää ennen mekkojen alkamista ja himmaan sitten kipujenkin vuoksi muutamaksi päiväksi liikkuen kevyemmin. Oireet olisivat voimakkaammat ilman tätä rutiinia, samoin pinna olisi kireämpi. Meillä toki puoliso huomioi, ettei turhaan provosoi tilanteita menkkojen aikana ja halaamme useammin :) Hellä kosketus hoivaa tilanteessa kuin tilanteessa.
Se on hyvä että olet löytänyt sinulle toimivan tavan lievittää oireita.
Voit kai kuitenkin ymmärtää sen että se mikä toimii sinulle, ei automaattisesti toimi kaikille muille?
Mä kärsin myös kovista "pms-oireista". Oikeasti ne oli sen parisuhteen ilmapuntari eli tuon parin viikon aikana en jaksanut kääntää poskea kaikelle perse*lylle ja olin ikävä muija. Vaihtamalla miestä stressitasot laski nollaan ja pms-oireet hävisi. Toki pari viikkoa olen vähemmän hilpeä, mutta se ei ole lähelläkään ongelmallisia olotiloja.
Mikään ei oikeuta kohtelemaan toista huonosti. Jos oikeasti arvostaa toista, pystyy kyllä kohtelemaan tätä hyvin, vaikka kuinka hormonit heittelisi. Toiselle voi puhua ärsyttävistä asioista ilman raivoamista ja syyttelyä. Kyllä minä jättäisin ukon, joka joka kuukausi kiukuttelisi minulle ihan ilman minun omaa syytä. Itse asiassa olen jättänyt yhden, joka säännöllisesti tiuski ja raivosi vaikka mistä turhasta.
PMS on indikaattori vakavasta asiasta. Kannattais poitsun häipyä hyvän sään aikaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PMS ja menkat ei oikeuta henkiseenväkivaltaan tai piilovittuiluun tai tiuskimiseen. N23
Et siis koskaan ole kärsinyt pahasta pms.stä tai jo pmdd.stä.
Ei toki oikeuta, mutta ne oireet on niin pahat että niille ei voi mitään!
Monet kärsii itsekin niistä todella paljon, monet ovat jopa itsemur.an partaalla ja sitten taas menkkojen välisenä aikana eivät voi edes itsekään ymmärtää miten ovat voineet ajatella niin.
Sitten pitää hakea apua. Ei kenenkään viattoman pidä alistua kiukutteluun ja perseilyyn säännöllisesti ilman omaa syytään.
Vierailija kirjoitti:
Mä kärsin myös kovista "pms-oireista". Oikeasti ne oli sen parisuhteen ilmapuntari eli tuon parin viikon aikana en jaksanut kääntää poskea kaikelle perse*lylle ja olin ikävä muija. Vaihtamalla miestä stressitasot laski nollaan ja pms-oireet hävisi. Toki pari viikkoa olen vähemmän hilpeä, mutta se ei ole lähelläkään ongelmallisia olotiloja.
Eli et oikeasti ymmärrä mistä on kyse kun et ole siitä kärsinyt. Sulla oli/on muita ongelmia. Ei liity pms.n mitenkään.