11v alkoi hysteerisesti itkemään kun oli lähdössä treeneihin
Ihan yllättäen ja varoittamatta. Ei suostu kertomaan, mikä on. Alkoi vain kovemmin itkemään, kun kysyin, että onko siellä sattunut jotain. Eli selvästi on. Oli viime viikolla isällään ja eksä laittoikin mulle viestiä, että poika oli tullut ovia paiskoen treeneistä kotiin. Valmentaja ei tiennyt mitään kun ennen treenejä nopeasti soitin hänelle asiasta. Olen varma, että häntä on kiusattu.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä kuulostaa. Onko sulla mitään epäilystä siitä, mistä vois olla kyse? Toivottavasti saatte selvitettyä tilanteen pian.
Ei kyllä ole... Just mietin, että mitä viikossa olisi voinut tapahtua. Viimeksi kun oli täällä mun luona niin treenit sujui ihan tavallisesti.
-ap
Syyllistätkö nyt lapsen isää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä kuulostaa. Onko sulla mitään epäilystä siitä, mistä vois olla kyse? Toivottavasti saatte selvitettyä tilanteen pian.
Ei kyllä ole... Just mietin, että mitä viikossa olisi voinut tapahtua. Viimeksi kun oli täällä mun luona niin treenit sujui ihan tavallisesti.
-ap
Syyllistätkö nyt lapsen isää?
Missä kohtaa tuossa syyllistetään lapsen isää? Täällä on kyllä niin paljon rivien välistä tulkintaa, että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot välit isään kun ei isälle uskaltanut kertoa?
Tuskin. Ei vain ole sen luonteinen. Eipä tuo mullekaan heti saanut kerrottua, vaikka ei ollut (mun mielestä) iso juttu kun lopulta sai sanottua.
-ap
Eli sait selville asian?
Joo sain. Hänellä oli ollut vähän jotain riitaa yhden pojan kanssa. Mutta itseasiassa tämä poika laittoi eilen mun pojalle viestiä ja kysyi, että missä tämä on, kun ei tullut treeneihin. Eli tämä toinen oli jo unohtanut koko jutun. Eli näitä lasten välisiä riitoja vain, onneksi.
-ap
Tai sitten hän ikävöi lastasi vain siksi, ettei päässyt kiusaamaan tätä...
Tähän aikaan aamusta oli lähdössä itkien TREENEIHIN? En usko.
Joo sain. Hänellä oli ollut vähän jotain riitaa yhden pojan kanssa. Mutta itseasiassa tämä poika laittoi eilen mun pojalle viestiä ja kysyi, että missä tämä on, kun ei tullut treeneihin. Eli tämä toinen oli jo unohtanut koko jutun. Eli näitä lasten välisiä riitoja vain, onneksi.
-ap