Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Houkuttelin miehen treffeille lupaamalla tyhjiä tölkkejä

Vierailija
04.05.2022 |

Ensin ei meinannut tulla, väheksyi vain että pari joo, niin. Kun sanoin että 60 tölkkiä ois kai joku 9e, niin alkoi suunnitella pyöräretkeä. Onko tämä nyt vain rahan perässä? Emme ole tavanneet useaan viikkoon.
Niin, ja hän voisi mielestäni kysyä isältä autoa lainaan hakeakseen minut, ei vain sitä tee.
Minä hommaan tavatessa kyydin, jotta pääsen edes linja-autolle jolla pääsen hänen luokseen. Hän on urheilija joka vetää kymmenien kilometrien lenkkejä harva se päivä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet kekseliäisyydestä

Vierailija
2/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet kekseliäisyydestä

Tää on kuule ihan totta. No, miehellä on tapaamispaikkaan joku 14 km pyörällä, joten ymmärränhän minä ettei se ihan helposti huvita, mutta ajattelin että olisi tullut ihsn tapaamaan minuakin pitkästä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti, harmittaa tuo että tuntui laskevan milloin saa tarpeeksi rahaa. Nyt komentaa minua sinne. Miksei lainaa isän autoa ja sano että tulen hakemaan? Miksei? Mikä hemmetin syy ettei voi pyytää? Miksi minä aina joudun hommaamaan kyydin? Minulla ei edes ole isää, vaan joudun pyytämään kaukaisemmilta sukulaisilta, jos veisivät linja-autolle.

Vierailija
4/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne.

Vierailija
5/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, nauratti minuakin kun löin tyhjiä tölkkejä tiskiin treffejä ehdottaessani. Että milloin riittää :D

Mutta nyt ei naurata. Mitä v**ua se minista haluaa? Pelkkä raha? On arvostellut läskejäni, ja sanonut että olen ikäiseni näköinen, kun joku kehui että näytän nuorelta. Ei se tykkää, vaikka sanoo joka päivä että rakastaa, varsinkin nyt kun annoin sille tölkkejä yli parinkympin edestä ja ostin vielä ruokaakin? Ja tietää että saan lähipäivinä rahaa? Välillä toki ei vastaa viesteihin ollenkaan.

Vierailija
6/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene sinne.

Näin kai se on. Mutta minä rakadtan, mutta koen että minua kusetetaan.

Vierailija
7/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsemme seuraamaan yhteiskunnan kerman pariutumisriittejä. Harvinainen tilaisuus. :D

Vierailija
8/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis yks lasipullo 10 snt. Kuka nappaa?

N56

Vierailija
9/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Selailin palstaa ja tuli tämä ketju yllättäen vastaan. Jos olet tuollainen, että levittelet asioitani juorupalstoille, parempi että emme tapaa. Hyvää jatkoa sinulle, emme sovi toisillemme.

Vierailija
10/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viet tyhjiä pulloja, saatat saada kikuakin.

Vierailija
11/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tölkkiansa onkin ihan uusi houkutin. Pitäisiköhän sitä alkaa tölkkejä keräämään jos niillä saa seuraa?

Vierailija
12/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi. Selailin palstaa ja tuli tämä ketju yllättäen vastaan. Jos olet tuollainen, että levittelet asioitani juorupalstoille, parempi että emme tapaa. Hyvää jatkoa sinulle, emme sovi toisillemme.

Voi kuule, hän tietää että kirjoittelen täällä. Ja on sanonut että se on ihan sama kuin hän tykkäilee insta- ja fb-pimuista. Joten sinä et ole hän, kaikesta päätellen.

Sinäkin siis mies joka elää tapailunaisen pullorahoilla?

Vierailija
13/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit peruuntuivat jo (viesti 9).

Vierailija
14/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tölkkiansa onkin ihan uusi houkutin. Pitäisiköhän sitä alkaa tölkkejä keräämään jos niillä saa seuraa?

Näköjään, minä sain vappuna niillä treffit, kunnes jäätyi tuo hidalgo.

Ap

Vierailija
15/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit peruuntuivat jo (viesti 9).

Eivät peruuntuneet. Tapasimme, mies palautti tölkkejä parinkympin edestä. Osti kaljaa ja tupakkaa, minä ruokaa hänelle.

Nyt ottaa päähän. Pitäisi mennä sinne, en ymmärrä miksei sano että lainaan autoa isältä ja haen sut? Miksi sanoo että aja 20 km pyörällä?

Vierailija
16/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäthän ap tämän ketjun ko. miehelle, kun olet kerran niin rehellinen.

Vierailija
17/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vammaista touhua.

Vierailija
18/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, emme tapaa enää, joten saat monta euroa tölkeistä jatkossa.

Vierailija
19/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytäthän ap tämän ketjun ko. miehelle, kun olet kerran niin rehellinen.

Näyttäisin kyllä, mutta ettehän ole sanoneet oikein mitään. Alapeukkuja mulle vain, joten minä olen väärässä?

Vierailija
20/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, emme tapaa enää, joten saat monta euroa tölkeistä jatkossa.

En nyt oikein usko että olet tämä minun tölkkiprinssini. Mutta jos olet, niin hyvä nyt sitten jos viimeinkin välähti että tässä on jotain hämärää. Ja että käytät minua vain hyväksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi